FBC: Firebreak – recenze bizarní šichty plné paranormálních jevů
-
Neměl to být jen v podstatě nesouvisející spinoff čistě pro multiplejr AW2? 😲
Respkt nic moc nečekat, ruku na srdce byly tu určitě i horší věcí, viz třeba Ne moc podobný nedávný Resident evil Resistance nebo ta hrůza RE:VERSE takže zkusili nevyšlo, někdo se chytne jen ta cena mohla bejt nižší to bezesporu.
-
za 40 eur som kupil rdr1 a to je urcite lepsie ako toto....toto remedy proste nevyslo...neviem kto ich nato nahovoril....clair obscur bolo za 50...
-
Left 4 Dead mělo chytlavější kostru a odladěnější akci, takže se k tomu hráči s chutí vraceli a šlo v podstatě o instantní zábavu.
Snaha nedělat live-service je za mě skvělá, ale obsah musí nabízet háčky a důvody, proč se do té hry chci ponořit. A těch tady není tolik.
-
"Fanoušky Controlu potěší různá pomrknutí, ostatní ji vyzkouší, chvíli se zabaví, a záhy odloží."
- To je ale... záměr? Podle Remedy FBC Firebreak není "live servis", ale prostě hra. Stejně jako byl třeba Left 4 Dead? Pár map na zahrání, které hráče na několik hodin zabaví = jinými slovy prostě videohra.
- Trošku mi přijde, že když podobná hra dneska vyjde a není dimenzovaná na to, aby hráče u sebe držela stovky hodin, tak je to najednou špatně.
-
-
Tak to je v pořádku.. je ale otázka, jestli za 40 babek dostaneš adekvátní hodnotu a to mi z recenze moc nepřijde.
L4D mělo 4 kampaně, každou o 5 misích a jednoduchou premisou, ale slušnou obtížností. Zároveň nabízela PvP mód, kterej tu hru dělal dostatečně zajímavou i po dohrání. V tom vidím celkem velkej rozdíl.
-