-
Strasna diskusia. To sa neda ani dopozerat. Vecsinu casu mam pocit ze si cucate informacie z prstu. Ako hovorite vy cesi, cele to bolo takové žvaní.
-
Obsahově to bylo sice ujeté, obzvláště přednáška z dějepisu, ale byl to po delší době z hlediska vystupování účastníků důstojnější FiightClub (ten minulý s Klímou nepočítám, to byl jen monolog).
-
Ježišmarjá, a to jsem poslední díl s Martinem Klímou musel nakonec vypnout, protože jsem po pár větách pravidelně klímal. A teď tohle. Pro koho ty podcasty vlastně děláte? Pro hráče? Vždyť tohle přece nejsou debaty pro ně. Už jen název "Dokáží nezávislí vývojáři těžit z velkých producentů?" musí spolehlivě odradit všechny, co od pořadu o hrách očekávají aspoň minimum zábavy. Chápu, že je to pro vás v redakci asi důležité, ale automaticky předpokládat, že to přitáhne i hráče/čtenáře Games je úplně mimo mísu. Už v nějakém dávném podcastu se vás Petr Bulíř ptal, když tehdy snad Martin Bach zase otevřel svůj ekonomický koutek - Koho z diváků to probůh zajímá?
Teď se jistě ozve někdo, koho podrobné líčení, kolik procent se Microsoft rozhodl půjčit na jakou hru a co na to řekl Rami Ismail, ve skutečnosti uchvátilo, ale já se bez mučení přiznám, že jsem vydržel přesně 12 a půl minuty. -
-
jo to si pamatuju, Bulíř i řekl něco o tom, že ho to vůec nebavilo sledovat a od té doby tam bulíře skoro nezvou....
-
-
Hlavně že tam ted naposledy na E3 byl, ono jde spíše o to že musí zase vyjít pár her které ho zajímají aby porferoval o trofejích.
-
Ne, pokud si dobře pamatuju, tak se jen řečníka po chvilce poslouchání zeptal, jestli tohle opravdu někoho z diváků zajímá. A nemyslím, že je z redakce někdo tak urážlivý, že by Petra Bulíře kvůli téhle drobnosti později nezval.
-
-
říkal že FC nesledoval, protože neměli témata která by ho zajímala a u games by mě nepřekvapilo nic
-
-
-
Hater Warhorse znovu promluvil. Přece díl s panem Klímou byl obsahově skvělý pro normální lidi, které zajímá Kingdom Come. Ty Kingdom Come a Warhorse nenávidíš, takže se divim, že sis to vůbec pouštěl.
-
-
Klíma je hroznej pohádkář, co na tom bylo skvělého?
-
Mýlíš se, Kingdom Come se mi líbí. I jako koncept realistické hry, i jako druh příběhového RPG, a Warhorse je pro mne úspěšné studio, jemuž se nakonec podařilo prorazit a proti kterému nic nemám. A až bude hra třeba někdy na podzim ve stavu, kdy se u ní nebudu muset trápit, tak se k ní vrátím a rád si ji zahraju.
To mi ovšem nemůže bránit v tom, dělat si z ní, Dana Vávry i z Warhorse legraci, kdykoliv se k tomu naskytne aspoň drobná příležitost. Ona totiž není mířená ani tak na ně, ale spíš jako divadlo pro různé fanatiky za každou cenu bránící všechno "české", "tradiční", "based" atd. Znám podobné šulíny z "konzervativního" i "progresivního" proudu a je mi ctí je dráždit na pokračování. Většinou to totiž jsou šampióni ve skoku na špek, k pochopení jemných nuancí jim chybí buňky, a na podněty reagují stylem Pavlovových psů v mantinelech LOVE x HATE. Nádhera.
Tím pádem se vůbec nedivím, že sis vytvořil zcela mylnou představu, že KC nebo Warhorse nenávidím, a ani ti to nezazlívám. Naopak, odpouštím ti. -
-
Já odpouštím tobě, že absolutně nevidíš rozdíl mezi legrací a urážením lidí, kteří něco dokázali. Příště už budu vědět, že to má být vtip.
-
-
Tak já tě neznám, takže nevím, co jsi dokázal. Pokud tím ovšem myslíš Martina Klímu, tak pochybuju, že ho přiznání nějakého posluchače Games podcastu k tlučení špačků během jeho monotónního projevu může vážně urazit.
A příště? Příště nebudeš vědět zas nic a vklouzneš do role bojovníka proti "hejtu" ani nebudeš vědět jak. Tak nashle. -
-
Příště už na tebe kašlu, akorát se podivím nad tím, jak takovou ubohost někdo může myslet jako vtip.
-
-
Reakce na příspěvek:
Já se podivuji nad to jak se může někdo na internetu podivovat nad tím že někdo řekne vtip a ptro toho dotyčného to je ubohost😀
-
-
-
-
-
Nenávist a větší kritika moc v ruku v ruce nejde. I když v případšě Mickeyho spíše takový polo trolling s tím že má pravdu že se v podcastu neprobírají pro někoho zajímavé věci. Pro jiného ale zase třeba ano.
-
-
Jacku, zase máš pravdu.
-
-
To neznamená že s tebou do písmene souhlasím, historické FC s strategiemi z různých období by měsičně nebo méně nebyli špatné.
-
-
-
-
Pořad o videoherním průmyslu nemusí být nijak extra zábavný, pokud nemíří na zábavu, ale na informativnost. Čili pokud to takto pánové pojali, těžko jim vyčítat, že dodrželi formát, který si sami vybrali.
Jestli si dobře vybrali cílovku, je věc jiná. Videoherní hospodářské noviny podle všeho v ČR moc nefrčí.
-
-
Jestli jde o naučně-informativní koutek s videohrami, tak ať Pavel Dobrovský přestane dělat rozverné "humory", protože mě to mate.
-
-
Ono nejvetsim problemem, je kdyz siri bludy a vtipkuje o tom jak se vyviji software, pripadne promluvi o jakemkoliv programovacim jazyce. Cloveku se az obcas chce brecet, jak prekrucuji informace co maji z druhe ruky. Myslim, ze to ani nemysli spatne, jen je proste videt, ze nedje delat slusna novinarina o oboru, o kterem vlastne nemam vubec paru.
Hodne je to videt u retro games playu, kde maji uzasne informace o pozadi her, jen kykoliv se dostanou k nejakym technikaliim, tak jsou casto mimo. Nejvic tim ale trpi HW club, kdy napriklad povidani o chybach v Intel cpu bylo opravdu hodne nepresne a dost fabulovane.
-
-
-