-
Dobrej den. Jmenuju se Laura a mam 7 let.
Pro Panicka co je to za relaci , ten Vas Fight Club ?
Ty chlapeckove sou nejaky mene talentovani? Nechci napsat retardovani *14*
Radsi se du koukat na Prasatko Pepinu , papa *4* -
-
jj LAURO , radeji se divej na muj pozad , jak na tych strostokotancov *11*
-
-
Zapomněl sis změnit přezdívku. Epic Fail. *1*
-
-
Priste se to povede *3*
-
-
-
-
Btw nechcete udělat místo speciálu Borderlands 2 udělat třeba nějaký coop Lets play redakce? Samo není nutno projet celou kampaň *4*
-
-
Tyjo, to není špatnej nápad. A nemusí to být vázaný jen na tuhle hru, docela by mě zajímalo, co si tak lidi z Games pro sebe povídají, když hrajou. Jestli jsou sprostý jak přístavní dělník, nebo jestli to berou spíš sportovně. *4*
-
-
já když hraju, tak sportovně držim hubu. a ekat dvě hodiny, než tam zazní nadávání nad nějakou designovou debilinou, by vás nebavilo. Skupinový hraní by šlo u příběhovejch her, kde bychom třeba hloubali nad smyslností dialogů. ale to taky přepokládá, že by to každej předtim hrál, aby byl v obraze a neplácal blbosti.
-
-
Teda nechci bejt zlej, ale ty jsi mě teda, když jsem to psal, vůbec nenapadl. *4*
-
-
Cahir: Můj původní záměr spočíval právě v tom, aby ty reakce byly přímo na hranou hru a ne zpaměti. A vůbec jsem neuvažoval o tom, že by se z toho dělal nějaký monstrprojekt, spíš jsem si říkal, že by se to třeba zkusilo jako experiment, a kdyby se to chytlo, tak by se za čas udělalo zase něco dalšího. Nebo třeba taky ne. Víc do hloubky jsem to nerozebíral. Děkuji za pozornost.
-
já čuju, že to tak má celá redakce. takhle bych ti odpověděl, i kdybych tu nepublikoval. hlavním sdělením je smysluplnost něčeho takového. A páč semtam sleduju Spoiler Warning, tak si myslím, že u nečeho iného než u RPGček to nedává dvakrát velký smysl.
-
-
Cosi: Yep, speciály mají asi nejblíže k tomu, co mám na mysli. I když zrovna speciál o ME se jim podle mého příliš nevydařil. Trochu víc bych se věnoval interpretaci samotné hry, jelikož potenciál k tomu tu byl obrovský, zato debaty o Shepardově xichtě a romancích bych zkrouhnul na minimum...
smejki: Hm, pravda. Speciály Fight Clubu jsou asi nejlepším možným řešením... Ale ta analýza v nich je z povahy věci strašně povrchní, jelikož to má "povšechnou" formu (moderátoři loví v paměti). Leda by si redaktoři sami během svého hraní detailně zaznamenávali výjimečné, případně zpackané pasáže. Forma by se zachovala, ale bylo by to detailnější a natáhlo by se to třeba na čtyři hoďky... To už mi nezní (vezmeme-li v potaz, že jde o jeden titul za několik měsíců) tak nereálně. Ale to už jsem úplně mimo Dworkinův původní záměr... -
Cahir: no právě. a zde se naráží na neskutečnou náročnost takového projektu. Navíc i Spoiler Warning, podle Shamusových slov, sleduje zlomek čtenářů TwentySided. Něco takového se prostě nevyplatí. Leda by někoho bavilo věnovat ohromný kvanta času výrobě něčeho, co by v našich podmínkách sledovala stovka lidí... a ještě zadarmo. Už vidím, jak je Lukáš "mám poslední dvě stovky" Grygar celej nakřivo.
-
Cahir: Z toho co tu píšeš mi na mysli vyvstanul speciál o Mass Efectu. Ten byl přesně takový jaký tu popisuješ.
-
Yep. Ještě si dovedu představit nějakou příběhověji laděnou FPS - design úrovní, AI nepřátel apod. Ale i tak by to bylo mnohem méně ukecané.
Problém zrovna Spoiler Warningu vidím v tom, že nemá scénář. Chápu, že to tak je schválně a má to svý kouzlo, ale většinou to vypadá tak, že tam přes sebe vzájemně držk*jou, u ničeho se nezdržej, často řešej úplný banality, případně narážej na hluchá místa. Sem tam Shamus prohodí něco zajímavýho, zbytek osazenstva souhlasně zvolá yeaah, true dat a jede se dál. Přestal jsem to sledovat po New Vegas, páč už to byla hrozná pakárna...Pokud by se do něčeho podobného chtěla pouštět redakce, ocenil bych trochu profesionálnější úroveň - nějakou přípravu, věnování se klíčovejm pasážím, předem naplánovanej rozbor apod. -
Máš právo na ten názor, nicméně opakuju, že tě, narozdíl od kluků z redakce, prakticky neznám, a pro mě ta přidaná hodnota případného komentovaného Let's Play spočívá právě v tom, že ty lidi respektuju a zajímají mě jejich názory a reakce. Proto jsem na ten původní příspěvek reagoval v tom smyslu, že by to nebyl špatný nápad. Když se to nebude realizovat - v žádné formě - a třeba i proto, že to nebude ve výsledku tak nosné, dobře.
-
-
On má nejspíš dojem, že pár amatérských pokusů o recenzi Fallout DLCček ho opravňuje se řadit mezi redakci Games.cz... *7*
-
-
Přesunuto.
-
-
-
-
-
Můžu se zeptat proč ?
Na youtube je snad nedostatek takových videí ? NEbo neumíš anglicky a potřebuješ slyšet česky "Ano a teď jsem otevřel sejf" "Tak vzal jsem nový úkol, zajdeme ještě nakoupit a vzhůru na něj " ? Bez úražky -
-
-
Jako povídání zajímavý ale to neustálý praskání/ťukání to mi trhá uši...
-
A co když jeden národ stále žije v nebezpečí ? Pak stále ve střehu, myslíš, že chtějí obyčejní lidé válku ? Myslí, že lidé v Izraeli jsou krvelačná monstra ? Stejně, jako v Íránu ? Myslíš, že chtějí ženy žít v právě Šaría ? Myslíš si, že chtějí matky své děti pouštět do války ?
Že někteří chtějí využívat náboženství pro válku, tak za to musí trpět tolik lidí. A někteří kteří si sedí daleko od všeho, a myslísi že znají pravdu tu káží ? Nebo jsou tak jisti svými inforameci, že je to k pláči. Někdy používej své "srdce" než budeš psát něco, tak jistě. Lidé by měl začít myslet více na druhé, než sami na sebe !!
Náboženství je hezká věc, ale musí být v některých ohledech pragmtické. -
-
TO patří k :
Ani jeden konšpiračný odkaz som nepoužil, sú to "vaše" médiá /existujú na to odborné štúdie/ a v provom odkaze sám Bibi naznačil, že IRÁN BOMBU NEMÁ, a ako to bolo v Iraku už hádam vieš aj ty.
před 10 min.
Werdes (anonym)
-
-
Tento podcast byl velmi zajímavý... Sice TeaClub, ale obsahově bohatý a vyvážený.
-
"Hru, kvůli které v Řecku zatkli dva Čechy, zakázala íránská vláda"
Takže boli to agenti a nekonali nezištne, som nevedel, že ARMA vlastne podporuje protiprávnu inváziu. Keby radšej urobila simulátor partizánskeho boja, to po tom, ako Barosso vybuduje jednotky a políciu EU, budeme potrebovať všetci. -
Super podcast oproti drsně zktritizovanému minulému podcastu je to razantní změna. O hodně profesionálnější.
-
-
Konstruktivni kritika je samozrejme vitana, ale tento podcast jsme delali uplne stejne, jako vsechny predchozi.... Vlastne ne, zmatky byly jeste vetsi. Je to proste dil od dilu.
-
Jenomže co se tady nezkritizuje že?
-
-
Jasny neřeknu, když si rejpne jeden člověk ze 100, že na příklad v HL2 nebyli rpg prvky, ale když se podíváš na komentáře k minulému podcastu, tak tam se valila kritika ze všech stran. Navíc autoří sami vybízeli v tomto podcastu že do comentu se mají psat návrhy na vylepšení tzn. že kritika je vítaná. :) Navíc kdyby se nic nekritizovalo a jenom kývalo hlavou tak by tento web ztratil význam.
-
-
-
Kedy bude Dark Souls?
Dúfam, že odvediete lepšiu prácu ako Indian. -
Draken! ^^
-
-
a co dělá vlastně lachtan?
-
-
Toho by to taky chtělo do podcastu. Lachtan a Andrej by byli geniální...
-
-
legenda nám zamávala! neuvěřitelné..
-
-
kedy bude Mafia special?
-
-
Asi tak. Na to se těším jako na žádnej jinej speciál a ono furt nic a nic :-)
-
-
Nejpozdeji v pondeli, mozna ale i driv ;)
-
-
Snad to byl překlep a mělo to být,nejpozději v neděli :)
-
-
Spis opatrnost, znam vas, jak pak chytate za slovo.. ;) Ale bude to zitra.
-
-
ok tak dnes vecer sa tesime:)
-
-
-
-
-