Final Fantasy VII vypadá jako krásná pocta originálu, ale vyvolává spoustu otazníků
-
wait a minute, on to neni remake ani CELÉ hry?
-
Jako clovek moc nepolibeny JRPG a ze serie FF jsem hral jenom mmo XIV jsou me dojmy veskrze pozitivni na vsechno, i Anglicky dabing se mi velmi libil a tohle je opravdu jedna z mala her, kde si nejsem jisty, jestli bych zvolil Japonstinu. Ony totiz postavy hodne mluvi i v ramci souboju, davaji rady apod. Nejsem si jisty, jestli bych to vsechno stihal cist, protoze tento soubojovy system je pro me velmi neotrely a nejspis mi nejaky cas zabere, nez mu prijdu na kloub.
Nicmene je tu jedno povzdechnuti, kvuli kteremu jsem uz ted rozhodnut, ze si proste pockam. Ta hra je opravdu krasna a teprv bez komprese streamovacich sluzeb vyniknou detailni modely postav a celkova kvalita assetu. Jenze ja jsem hrac explorer, casto hybu kamerou vlevo a vpravo a v te chvili se muzu koukat tak akorat na hlavni postavu, protoze jedina ta zustuva stale ostra. "Temporal resolution"(30 fps) je zde nedostacujici, pokud casto hybete kamerou. Ano, vsechno je krasne, pokud je kamera staticka, nebo s ni hybete pomalu, ale lehce me stve vzdy kameru zastavit, abych se mohl pokochat prostredim (stejne jako napr. u Uncharted 4) - a to je vlastne strasna skoda, protoze opravdu je na co se divat.
-
To me souboják nejvíc připomíná starší Final Fantasy VII: Crisis Core z PSP, kromě toho přepínání postav je to jak přes kopírák. Na Remake se těším miluju celý příběh VII a i pokračování v podobě filmu ale docela mi vadí že hra nevyjde celá.
-
-
asi lépe počkat, až to výjde jako Definitinví edice, ne? :D
-
-
Když to nevydržím 😀
-
-
Tak Crisis Core taky dělal Tabata, Type-0 ten systém rozvíjí, hlavně právě v tom přepínání :)
#rememberzack
-