Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vypadá to dobře, ale asi bych neměla odvahu vůbec hrát. Asi jako film by to vypadalo lépe (alespoň bych nemusela bojovat já). A nesnáším střídání mezi postavami. V tomhle jsem měla teda ráda Crisis Core.
  • To na těhle japonských věcech nemam rád. Typ 40 kilo i s postelý, hrudních prošláplej rejč ruce jak špagety ale máchá 50 kilovou čepelí. *1*
  • Teda Alesi, to vypada ze necitas moje diskusne prispevky! (j/k).

    Kazdopadne, o tom, ze FFXV bude mat boj velmi podobny tomu z Kingdom Hearts som sa zmienil snad v kazdom prispevku o FFXV ktory som kedy napisal. Ako som pisal nizsie, vzhladom na to ze directorom FFXV je Tetsuya Nomura, coz je duchovny otec Kingdom Hearts o tom nie je pochyb... Ja sa teda najviac obavam toho, ze KH3 a FFXV budu vlastne ta ista hra v inom kabate...
  • Proč z toho neudělají zase původní JRPG ?
    Tato série je čím dál tupější. *13*
    • Zas na druhou stranu tebe by bavilo hrát 13x to samé jen z jiným příběhem ?
    • Pretoze pan Sakaguchi uz nepracuje v Square Enix, pan Kitase sa uz venuje skor produkovaniu a hru nedirectoval od FFVIII a ostatni schopni pani robia na inych projektoch. A potom to ostava na takych ako Toriyama, ktory nam naserviroval celu XIII trilogiu a samozrejme Nomura, ktory je duchovnym otcom Kingdom Hearts a momentalne directuje jak FFXV tak KH3. Preto.
  • Jack1947
    No, ono to zas tak akcni nikdy asi nebylo.
  • Wolrd Of warcraft je stejne nejlepsi a ja sem top player..
  • maros.goc
    15tka vyzerá skutočne famozne... Nadherne.. Ale ten subojovy system.. Obavam sa proste aby z toho nebol bezhlavy hack and slash :-( 12tka mala ten najlepší system ever
    • Ach jo.No uvidíme.Největší otázka a možná i nadějí asi tak zůstane příběh.Ale uvidíme.Já této staré dámě pořád ještě věřím...
    • 12. díl byl co se soubojů týče rychlejší, to ano, ale nebylo to spíš ke škodě? Nejlepší souboják měla desítka. Tedy pro mě. Člověk si během jednoho boje stačí uvařit i sníst oběd, přečíst ranní tisk a vyžehlit košili. Krása pro ty, kteří nikam nespěchají.
      • maros.goc
        vobec nebol rýchly :) rychlost subojov sa predsa dala nastavit :) k tomu si si mohol suboje pozastavit ako v kotorovi a kazdemu priradit ulohu .....FFX bola spica, ale tam bol klasicky system tahovy, kde clovek ma poradie tahov preddefinovane dopredu ak sa nemylim
  • eStar
    Aneb jak se z vynikající příběhové RPG série stala postupem času tupá mlátička. *12*
    • Tak na Witchera 2 se taky můžeš dívat jako na tupou mlátičku s mršeným combatem, ale na druhou stranu je to stále vynikající příběhové PRG, čili tyhle dvě věci mezi sebou můžou v pohodě koexistovat. Navíc tahové RPG je už trošku přežitek, teď jsem hrál betu Divinity a byl to šílený kopr.
      • Jasný. Šachy jsou taky přežitek...
    • Aneb jak tupec hral nevydanou hru ! *6*
  • Kdyby to bylo inteligentne akcni po vzoru dark souls, tak by se mi to i docela libilo, jinak ne. Na kazdy pad je to ustup od poctive rpg.
    • Tak Dark Souls má unikátní combat, ale nevidím důvod proč by měli mít všechny hry stejný combat. Mě by se u Final Fantasy líbil i třeba combat z Amaluru.
  • B.o.b
    Upřímně jsem rád, že se ten soubojový systém změní, protože jsem se přes ten starý nemohl nějak do té hry dostat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit