Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Spíš bych se divil kdyby táhli ke dnu... GTAV: je prostě klasa. ( GTA se stane legendou na kterou se bude ještě dlouhooo vzpomínat).
  • Tahová strategie dokáže prodat 8 milionů kusů, ale někteří budou pořád kecat, jak se vývoj na PC nevyplatí a všichni jenom pirátí.
    • Zijes v minulosti, to platilo pred par lety. Dnes se vyvoj na pc ve vetsine pripadu nevyplati, protoze na pc vetsina hracu kupuje az ve slevach. Dnes pocet prodanych her nema vypovydajici hodnotu. Podstatne jsou trzby.
    • to tahne hlavne civilizace pro mobily a konzole (Civ revolution); beyond earth a civ 5 je tragedie a tady to dostalo zasloužene šestku (6/10)
      • to se neda..... ty seš opravdu nic netušící blbeček
    • To je proto, že se na každou řádku kodu nalepí cenovka 1200,- a všichni se díví, že se hra neprodává. Konzolisti kupujou jenom proto, že prostě nemají na výběr.
  • Zrzzek
    54 milionů prodaných kopií GTA V? zaslouženě...
    • Možná jsem sám ale podle mě byl singleplayer v GTA IV mnohem lepší. Multiplayer nehraju, takže tam nevím.

      gta iv mělo lepší jízdní model, příběh, mnohem lepší postavy ( Roman FTW ) a celkově větší znovuhratelnost...auta v gta v mi připadají všechny stejné a liší se jenom maximální rychlostí, což mě celkem zklamalo...


      Je ale fakt že Trevor měl něco do sebe a mise s Trevorem byly fakt skvělý,škoda že jich nebylo víc :D
      • Mimochodem multiplayer GTA V byl na PC utrpení, především po technické stránce. Dva měsíce jím trvalo, než to jakž takž dali dohromady. Jinak desync a lagy jako čuně, nemluvě o problémech s rozpadáním založených her mezi částmi heistů.
      • Jo s Trevorem byla sranda, za Michaela bě to taky bavilo, ale Franklin a jeho dementní niggas mě nehorázně s*ali. Nehorázně.
      • Princ.Jablon
        No...příběh teda považuji lepší v GTA 5, ostatně ve 4 mě to udrželo asi...no do tý doby, jak ti vypálili ten bejvák nebo co a ty ses přesunul na ten druhej ostrov, následoval šmitec a pohádky konec, mulťák ve 4 ani nevim že nějakej byl ale v 5 je sranda...ovšem já jsem z těch smolářů, kterýmu to permanentně padá kvuli neznámý chybě, takže jsem to také na čas odložil protože mě to dokázalo neskutečně sráth
        • S tím MP jsem na tom podobně, ale já hru kupoval primárně právě kvůli multiplayeru... ale abych byl 90% herní doby v loadingu, a následně na ploše... za to mě těch 50 éček přijde trochu moc, mám sice nainstalováno, ale už tak tři měsíce jsem to nezapl, a v plánu to ani nemám. Na konzolých určitě supr záležitost, PC konverze tradičně v řiti.
          • Neustálé problémy s připojením, padání her a dlouhé loadingy jsou ve všech verzích. MP u Rockstaru prostě nestojí za nic. Oni udělají dobrou herní složku, jako v RDR, Max Payne 3 a GTA V, tak funkčnost a technické zpracování je často dost příšerné.
            • firebug
              Pro mě je GTA5 fakt skvělá záležitost. Bál jsem se pozměněného jízdního modelu, tří hlavních postav a mizerné optimalizace, ale vše dopadlo na jedničku. Krásně to běhá na mém 5 let starém HW (s novou grafárnou), postavy jsou sice hodně výrazné, ale možnost přepnout se do nějaké jiné, když už vás nějaká zažne trošku štvát, je parádní. Jízdní model zpočátku působil méně zábavně než ve čtyřce, ale když se do toho člověk dostane, tak ho musí ocenit. Fyzikální model není tak přestřeleně šílený, takže zkušený řidič dokáže ve slušné rychlosti projet městem bez jediného škrábnutí, což bylo ve čtyřce skoro sci-fi.
              GTA online pak dokáže prodloužit herní dobu a dalších pár desítek hodin. Mám nahráno něco kolem čtyřiceti a za tu dobu mi to spadlo asi 3x (v průběhu mise jenom 1x), což mi nepřijde tak strašné. R* pořád patchuje a přidává nový obsah. Docela velký patch proběhl asi 2-3 týdny zpátky. Loadingy jsou sice delší (nemohu porovnávat s ostatními online hrami), ale ne tak, aby mi to znechutilo ten zábavný herní obsah. Doporučuji někdy zkusit, protože GTA online tu s námi může klidně být ještě dalších pár let...
          • Princ.Jablon
            Mám to podobně...mulťák fakt zabaví ale to padání je neuvěřitelný, kolikrát naloduju do hry, a hned, neudělám ani krok, vteřinu možná dvě a neznámá chyba...takže jsem řikal, že za to abych si rozmlátil ještě klávesnici mi to nestojí, kdybych todle věděl, tak bych si koupi asai rozmyslel, a nic se s tim neděje, akorát tlachy...člověk by řekl, že na tom drhli dost prachů aby dokázali udělat stabilní kód
      • Romana jsem chtěl zabít po třetí pozvánce na bowling. A jízdní model ve IV mi taky nepřišel tak úžasný. IV mělo obecně dost šílenou fyziku, kdy třeba po vyskočení z jedoucího auta postava hopsala ještě 200m jak gumový míček. Auta měla skoro nulové tření, takže i pozvolná zatáčka v padesátce byla pro některá auta celkem vražedná. Aby se hráči nezabili po pár sekundách za volantem, tak museli Rockstar ošidit rychlost. Proto mají i nejrychlejší auta ve hře maximálku kolem 150km/h.
        GTA V mělo pro mě ideální jízdní model. Dost arkádový na to, aby byl zábavný a použitelný při honičkách a závodech, a dost realistický na to, aby se nestačilo odrážet od svodidel ala NFS a byl poznat rozdíl mezi typy vozidel. Supersporty konečně nepůsobily jako slabší oktávky a muscle auta byla ovladatelná ve víc jak dvacítce. Jen ten model poškození mohl být lepší.
  • Civilizace V má skoro 8 hráčů? To ale vůbec není špatný! :)
    • Khanemis
      Civilizace V by možná měla i celých těch 8 hráčů, jenže ten 8. čeká na kapesné. Tímhle tempem jistě pátý díl brzy pokoří magickou hranici 10 hráčů.
    • Sithard
      tenhle preklep se fakt moc povedl :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit