Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • zdenek.sipek
    Gamesu jsem si koupil, protože ve vice lidech na jednom pc je to vždy zážitek... co mě ale neskutečně nasralo, je skutečnost, že hra podporuje jen ovladače xbox360 - jak máte jiný, tak se můžete jít klouzat. A kupovat alespoň 2 ovladače, každý za 800 kč, abych si zahrál hru za cca 250 kč se mi opravdu nechce.
  • Ja nevim. Hra me celkem bavi, ale ta grafika je uz moc mimo. Kdyby to melo grafiku ala Final Fight (ktery i ve graficky slabsi SNES verzi vypada moc hezky) tak nereknu ani fn. Pixelart jako takovy mi nevadi, kdyz to ma svuj smysl a nejakou stylizaci (treba Hotline Miami nebo Fez), ale tady se jim to nepovedlo a vypada to, jako by si proste rekli, ebneme tam pixely, na grafiku nejsou love a lidi nam to sezerou, pac pixelart ted frci.
  • je to kopia hry Little Fighter
  • Strasna vykradacka klasickych MAME rubacek. Vysvetlete mi v cem je hodnotnejsi klon hry z 80.-90. let, nez treba nejaky Call of battlefield 7 ??? Smrdi to hipsteronou a nic vic..
    ale na to uz tady taky pomalu zvykam :)
  • to je hnus, a co teprve knizky, ty jsou bez grafiky uplne, fuj, nebrat, to je jen pro intose, my prumerny chlapaci si umime vybrat ten spravnej kyc *6*
    • A proč hned všichni uvažují ad absurdum? omg..
  • frag.ment
    Není to náhodou ta samá recenze, která je v posledním Levelu? Jinak souhlasím např. s
    N7N7 a Odarem322, taky jsem vyrůstal v dobách ZX Spectra a Commodore64 a jakožto zaměstnaný člověk, který si zahraje občas po večerech očekávám od hry nejen dobrou hratelnost, ale i dobrou grafiku a ozvučení, abych si to pořádně užil. Na kostičky čučet nehodlám.
  • Tohleto je pecka. Líbí se mi i ta nadsázka.
  • Odulin
    Stará dobrá mlátička typu DD,Renegade,GA? Ale jo proč ne, chvíli bych si zapunchoval. Kdo má tyhle věci rád, nainstalujte Emux (http://emux.esero.net) a dostane se vám podobné zábavy více než vrchovatě...zadarmo!..a ještě můžete porovnávat highscore. :)
  • podle mě ten hejt na kostičky pramení zejménaz věku. místním děckám, co je pod 15 a nikdy nehrála dejme tomu původního dooma se nikdy nezavděčí nic co bylo před dx11. je jasný, že nikdy neocení nic co zavání 90 létama. jako mě taky nebral pong. nebo to střílení meteoriů dokola, ale na plošinovkách jsem začínal a můj první komp byla 286, proto mi na hrách kostičky nevadí. na automatech v cukrárně jsme mastili metal slug nebo stree fightera 2, za bůra jednu hru. a proto, nám trošku zkušenějším, je připomenutí podobných dob vlastně příjemný. sice dostanu miliardu mínusek, ale whatever. kdo si v roce 2014 myslí, že hry jsou o grafice, si to může myslwt klidně dál. u mě jsou hry o zábavě a vždycky budou, ať budou pixelový, nebo fotorealistický. ps, nesnáčim assasins creed, miluju gothic. tak. do mě.
    • zacinal jsem pred 30 lety na ZX Spectru a Atari 800 a "kosticky" v roce 2014 mi prijdou stupidni tak jako tak. Tenkrat nemeli na vyber a vypadalo to podle tehdejsich moznosti. Dnes je to ucel a vypada to k bliti. To je neco, jako by si clovek v dnesni dobe koupil ucelove cernobilou televizi s uhloprickou 37cm aby si vychutnal filmy. Neboli demence. *7*
      Nemyslim si, ze v roce 2014 jsou hry o grafice, nemyslel jsem si to nikdy, ale kdyz si kupuju hru, tak od ni ocekavam alespon dobovy standard. A kdyz hra vypada jako maximum roku 1980, tak to uspokoji par intelektualskych podivinu.
      • Slyšeli jste někdy o umělecké stylizaci? A nehovořím konkrétně o případu této hry, stejně tak jako vy.
        • Na pixel artu není nic uměleckého. To se jen banda indie tvůrců, kteří (bohužel pro ně) nemají dost peněz na vývoj pořádných her usmyslela, že svý "výtvory" nazvou pixel artem, aby to nevypadalo odfláknutě, ale aby se mohli před kritiky chránit tím, že to takhle má vypadat, že je to přece pixel art
          • Kozy
            Snažim se sice pixelartu vyhýbat, ale musim uznat že v případě třeba sword and sworcery nebo Galactic Princess jde o něco víc, tam už třeba umění vidím.
            • Kozy
              Naprosto s tebou souhlasím. Těch her kde to vypadá k světu je ale spíš minimum.
            • Podíval jsem se na pár obrázků z těch dvou her a musím uznat, že vypadají v rámci možností hezky - jsou detailní. I zde platí, že když dva dělají totéž, není to totéž. Ale potom tu máš hru jako Nidhogg, která sama sebe prezentuje jako pixel art, pod recenzí jsem se několikrát dočetl, že "grafika není hnusná, toto je prostě pixel art" a vypadá přitom jako pytel ******. Takže tak no - budiž, asi existuje nějakej pixel art, ale ne každá indie ****** by se měla tímto titulem "honosit".
          • To je přinejmenším velmi diskutabilní.
        • slysel, vsak pisu, ze se takove veci libi intelektualskym podivinum a hloupym individuum, kteri chteji byt "cool" a "in" *3*
          • To je do nebe volající simplicizmus. Stejně tak snadno byste mohl odvrhnout celou avantgardu ve výtvarném umění. Argument, "že chce být cool a in", je debilní ze své podstaty. Někdo rád holky, jiný zase vdolky. Mám rád realistickou grafiku, stejně tak i stylizovanou až na kost. Vždy je to otázka kontextu. Je tuna případů, kde jedno či druhé nefunguje a naopak. Stejně tak argument, že retro vizuál s sebou nese nutně jednoduché herní mechanismy je vedle jak ta vedle (a sám zkuste zapátrat po příkladech). Souhlasím s tím, že u této hry retro vizuál zkrátka nefunguje a že je vyloženě "nepěkný". Otevřeně tvrdit, že všechna kvazi 8-bit grafika je hnusná a nutně ke škodě, je poněkud troufalé.
            Otázka k zamyšlení. I kdyby byla hra prvoplánově vydávána proto, aby uspokojila poptávku několika málo "intelektuálských podivínů", (je smutné, že slovo intelektuál je dnes obecně vnímáno jako pejorativum), což v tomto případě neplatí, nebylo by naopak hloupé od ní chtít, aby uspokojila požadavky mainstreamu? Je to asi stejně hloupé, jako byste šel na promítání Bergmana ve filmovém klubu, a nadával na to, že to nebyly Babovřesky.
            • Prave z podstaty ten argument vychazi. Drtiva vetsina lidi se pretvaruje dnes a denne aby zapadla do nejakeho kolektivu apod. A u mladych, nezkusenych, bez vlastniho nazoru to plati 10x vice.
            • Nevidel jsem dosud jedinou hru ze soucasnosti, kde by se mi ta "kvazi 8-bit grafika" libila a proto si dovolim tvrdit, ze jsou vsechny hnusne. Tim ale nerikam nic o jejich hratelnost a to s temi mechanismy asi nemirilo na me, ja jsem zadny takovy nazor nevyslovil, ani ho nemam. *3*
              Jinak vase otazka k zamysleni neni vubec, je jasna jako facka. A ten priklad je uplne mimo.
            • Protoze se neco nechapu nebo se mi to nelibi je prece ten kdo to chape a libi se mu to pozer a hlupak.... logicky.
              Mohl bys nam prosim jeste jednou vysvetlit jak tyhle pixelaty hry nici trh s AAA hrami? At to mame komplet.
            • Carmamrdon
              Ne ne, všechno je v pořádku. Jen jsem si ujasňoval cílovou skupinu těchto graficky nevábných her. *4*
            • A je na tom snad něco zlého? Vaše rozčílení připomíná člověka, který nedokáže překousnout to, že obchod pro chovatele koček prodává samé věci pro kočky.
              A Ježíš Kristus je opravdu moudřejší než všichni ostatní. Jakmile to pochopíte, otevře se království nebeské i pro takového hříšníka, jako jste vy.
            • Carmamrdon
              A přesně těmhle pozérům, kteří sledují Bergmana, libují si v divných obrazech, do diskuze chodí jako Ježíš Kristus a myslí si, že jsou chytřejší než všichni ostatní, jsou tyhle pixelové vyblitiny určeny.
    • N7N7
      Není to pravda, žádný hejt kvůli mládí. Je mi 33 let, dobou kostičkových her jsem si už prošel a myslel jsem, že už to mám za sebou. A kromě skvělé hratelnosti jsem se vždy těšíval také na vylepšenou grafiku. Jenže teď nám dorazila tahle otravná retro-vlna a jsme zase na začátku. Doba však pokročila, grafické karty jsou výkonnější, monitory větší a kostičky o to zřetelnější a otravnější. Ale co, ono to zas pomine... a v módě bude zase jiná hloupost. *7*
      • Hry vycházejí i s dobrou grafikou, AAA hry, nikdo tě nenutí kliknout na tenhle článek a začat tady nadávat na tuhle hru (a na ty předtím). Přiznám se, mě doba těchhle kostičkovaných her skoro minula, preferoval jsem v těch dobách lego (snad kromě Green Beret *1* ) a proto si to rád přečtu. Nikdo mi to nevnucuje, koupit si to nemusím, ale beru to jako zajímavost.
        Když se ti hra nelíbí a z popisku je očividné, že je retro, tak na ten článek neklikej.
        • N7N7
          A víš co? Já na ten článek schválně kliknu a udělám si na hru názor, který sem napíšu. Od toho tady ta diskuze je, nebo ne? *3*
    • Hm tak ja mam napr. 34, zacinal som na PP06, az neskor som mal 286 takze 320x200 x 256 farieb som si uzil az az. Ale prave preto mam uz takej grafiky plne zuby, ono k jednoduchej grafike patria aj jednoduche herne mechanizmy. Tym netvrdim ze krasna grafika=zabava a hratelnost, vid Crysis 3 alebo Metro LL ( *6* ) ale rozlisenie machula x skvrna mi k zabave a ponoreniu sa do hry mierne povedane nestacia.
      P.S. Asassina mam rad ale Gothic aj milujem...
    • nevědí, neznají a nikdy nezažijí. U nich to končí vyloudit z rodičů prachy a zajít do nejbližší prodejny. Dnešní děti žijí v kostce.
      • Ale na tom není nic špatného. Je prostě jiná doba, jiné způsoby zábavy, jiná výchova, jiné vzdělávání, jiné všechno...souhlasím s původním příspěvkem, že starší generace hráčů budou k podobným hrám shovívavější. Nemyslím si, že všechno, co je dnešní, je nutně skvělé, ale taky si nemyslím, že by (tak jak píšeš ty) vše z dnešní doby bylo špatné
    • a o com su vlastne hry? aha ne o grafike ale o hratelnosti. Nech to kazdy druhy KO*OT zopakuje prosim vas aspon 10 razy este nech mam co citat plz plz plz. Grafika netreba, technucky vyspele hry su zbytocne! hmmm zaujmave ze pred dvadsiatimi rokmi bola kvalitna grafika vzdy plus. A najvacie pecky boli vzdy technologicky na spici. Dneska ale zrazu kazdy KO*OT hraje koli zabave a ne koli grafike. Zaostala grafika v hrach od indie tymov o 2,5 cloveku. Nech sa teda prestane vyvijat lepsi hardware, nech sa playstation a xbox zaseknu na 50 rokov lebo dnes proste grafika nefici, fici len a len hratelnost. PRETOZE HRY SU O POJEBANEJ ZABAVE A NE O GRAFIKE ABY TO UZ KAZDY POCHOPIL POPROSIM.
      • Samozřejmě, že hry jsou o zábavnosti, nikoliv o grafice. Každý má sice jiný vkus, ale jako veterán musím dát zapravdu příspěvku nad tebou. Zahraj si třeba starého Dooma v modu Brutal a porovnej to s nějakou naleštěnou pytlovinou.
        • Tak zrovna Doom nejni dobrej příklad. Ve svý době to byla grafická špička a zrovna id si vždycky na grafice dost zakládali. Takže vlastně tehdá byl Doom taky naleštěná pytlovina. Čimž nechci říct, že nemá pořád svoje kouzlo.
          • Jo, ve své době špička byl, ale porovnávej to s novou technologicky nabroušenou hrou. Neobhajoval jsem kostičkovanou grafiku, šlo čistě o faktor zábavnosti – subjektivní i obecné měřítko - coby nejdůležitějšího parametru hry. 2D bojovky ve stylu Double Dragon na PC v podstatě nejsou nebo jich je strašně málo (užití emulátoru = jiná platforma), proto i z hnusně vypadající "vykopávky" může mít určitá část hráčské obce větší radost než z nového Call of Duty či, ať se držím blíže žánru, Mortal Kombat, kterému kvality rozhodně neupírám…
  • Psychotic
    Kickpuncher 2: Codename Punchkicker

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit