Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • pro me je ER cerstva hra, protoze ji prave hraju, prave jsem porazil Morgotta v Lyendellu. Neni to spatna hra, ale system questu je opruz, spis takova hra na schovavanou, kdy vyvojari ruzne po svete schovavaji postavy a clovek je ma hledat. bez navodu bych naprostou vetsinu questu minul a hrat tu hru 5x dokola abych ty questy objevil sam, na to nemam cas. Rozsireni si asi zahraju.

    • matejhanc

      Za mě je to osvěžení oproti ostatní 3a produkci. Při hraní ER jsem si uvědomil, že u ostatních her pořád koukám na mapu, do quest logu, jedním okem sleduji minimapu nebo nějaký ukazatel místo abych byl ve hře jako takové. A často jsem stejně nevěděl, co mám dělat, i když jsem měl zdánlivě všechny potřebné informace. Něco jako tradiční zákys jsem v ER nezažil. Sice jsem dost často nevěděl která mlátí, ale to přece v životě taky často nevím :D. Naopak jsem byl často překvapený a potěšený, že sem náhodou narazil na postavu, kterou už jsem potkal a nějak se posunul ve vedlejšáku. Za mě je to ukázka toho, že ty berličky ve skutečnosti tak důležitý nejsou. Elden Ring za mě ukazuje co mám na hrách rád a co je v dnešní době zavalený tunou hloupostí, které mají zlepšovat a usnadňovat herní zážitek, ale je to jen balast...

    • Souhlas,

      "hra na schovávanou" je naprosto přesný popis.

      Taky aktuálně hraju. Mám teda ve hře už 70 hodin, taky protože všechno poctivě prolejzám, každou oblast co objevím, tak do detailu procházím. Bohužel jsem completionist typ hráče, takže mi to ještě pár desítek hodin určitě sebere.

      Jsem rád, když náhodou narazím na nějakou postavu a interakci, ale opravdu je to schovávaná, jak říkáš.Získal jsem nějaký item, co jsem měl někomu dát, ten ho nechtěl, tak jsem ho dal někomu jinému, až pak jsem zjistil, že jsem ho mohl dát dalším X postavám a protože jsem to jedné konkrétní nedal, tak jsem si zavřel celou jeho quest line.

      Baví mě, jak se všude píše, že je to geniální gamedesign, bez přemýšlení hra roku. Super - "jsou tam questy bez quest logu, to je pecka".... No, takže mám na stole zápisník a každou zmínku (každý quest) o všem si tam píšu, protože fakt nehraju 50 hodin v kuse, abych to vše udržel v hlavě.

      I když občas i to je nedostatečné, zvlášť když mi nějaká postava dá půlku něčeho a řekne, že druhou půlku má někdo o kom neví, kde je.

      • Ono by to spíš chtělo nějakou zlatou střední cestu, tj ne úplné vodění za ručičku a otazníčky a šipky po celé mapě, ale ani toto záměrné schovávání postav v obřím světě. Myslím si že Gothicy v tomto byly ideální.

        • Já s tím trošku nesouhlasím. Já si myslím, že úspěch téhle série stojí právě na tom, že příběh je víceméně schovaný a běžný hráč ho ani nepozná. Ač to zní divně, tak jen díky tomu funguje ta obtížnost. Pokud by šlo o příběhovou hru, byl tam napínavý moment a já se zasekl na nějakém bossovy a nemohl s příběhem posunout dál, tak budu frustrovanej jako prase a asi s tím seknu. Tím, že je to jen o tom exploration a když se někde zaseknu, tak mě to netrápí, protože jdu týden hrát do jiné části mapy, tak je to úplně v klidu. Prostě story hra jako Witcher nebo Cyberpunk se Souls obtížností by imho nefungovala.

  • Klobouk dolů, napsat celý článek o DLC pro Elden Ring, u kterého byl oznámen pouze název, to je skutečně umění :-)

    • ChatGPT to jistí :-D

      • V zásadě jediné, co by bylo potřeba trošku přepsat by byla první věta (hodit ji do minulého času )a máš to:

        https://ibb.co/MktRBqg

        A když by jsi se chtěl jako autor článku hodně blejskout:

        https://ibb.co/yk5PRGY

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit