Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Bylo by super aby pan Dort přišel zahrát datadisk DS, až vyjde... *1*
    PS.: Super run... já zrovna drtím Bloodborne a na DS se už moc těšim :)
  • no mne sa normálne táto hra páči viac graficky ako dark souls..hmm hmm hmm.. *5*
  • Jakto že nevichází na jiné platformy jako třeba PS4 Xbox360 a Xbox1

    Sere mně to
    • aby mohli nalakat kusy se slabsi vuli na ps a poradne je tak oskubat *1*
  • Na téhle hře je smutně vidět, jak málo se Souls hry posunuly, koncepčně, graficky, po stránce herních mechanik či leveldesignu.. proti tomuhle je i série Call of Duty oázou inovací
    • Femto
      Bloodborne posunulo úplně vše na jiný level a nabízí v současných hrách neviděné, od vertikalního level-desingu, přes propracované fáze bossů, desing bossů, hudbu, art style. Celý systém insight je dost propracovaný, insight ti mění nepřátelé, takže nové movesety i pro základní nepřátele jen na základě insight, insight je navíc výborně napojený na lore, takže insight mení hudbu, mění vizuál, takže vidíš neviděně. Celý systém boje je změněný, weapon art, který právě nabízí i Dark Souls. Ve zkratce nevíš o čem mluvíš...
      • Bloodborne je hra ze Souls série? Měl jsem za to, že jde o samostatnou značku
        • Femto
          Soulsborne...
    • V prvé řadě je otázka, jestli má smysl měnit něco, co funguje a co fandové evidentně chtějí. Srovnání s Call of Duty příliš nesedí, protože CoD série stále (minimálně do BO, pak jsem to přestal i sledovat) sériově trpí bugy typu chybného skriptování (nesmrtelní nepřátelé nebo respawn stále stejných panáčků), o kterém se dokonce někteří domnívají, že jde o feature. Ano, jsem trochu jízlivý, protože osobně jsem díky neustálému kopírování série CoD (a zejména špatných postupů v ní obsažených) prakticky přestal FPS hrát a to byl spolu s RPG do dané doby můj nejoblíbenější žánr. A nemám ani a priori nic proti skriptovaným koridorům, když je autoři "umí" dobře (jeden příklad za všechny - Half-Life jednička).

      Kam by se měla celá série DeS/DS posouvat? Grafika je technicky s každým dílem pokročilejší ("umělecká" stránka je samozřejmě druhá věc viz problém s downgraded lightningem ve dvojce) a že hry vypadají stylově podobně? Na tom nic špatného ani nečekaného nevidím.

      Herní mechaniky? DeS neměly bonfire, jen občasné zkratky a "teleportovací ohníčky" až po poražení bosse. A léčilo se úplně jinak než v dalších dílech. Koncept many z DeS se vrací až v DS3 (kde to doplňuje rozdělování Estus flask mezi zdraví a manu), DS1 a DS2 používaly spíše koncept blízký AD&D. Počty Estus flašek a vylepšování bonfire je v každém dílu úplně jiné. Také craftění funguje v každém dílu trochu jinak

      Téměř každý díl má jinak rychlý vývoj postavy. Za zhruba stejnou dobu hraní - 60 h - jsem měl
      v DS1 postavu na cca 80. levelu, k čemuž mi v DeS stačilo 30-40 hodin, v DS 2 jsem měl za 75 hodin postavu kolem levelu 180. Jediné DS fungují stran leveldesignu a zkratek v podstatě stylem metroidvania a levely se navzájem hodně proplétají, ostatní díly jsou spíše jakési "lineární rukavice" (po levelu 1-1 následuje 1-2 a 1-3, mezi světy 1-x, 2-x atd. je možné svobodně přecházet přes hub). A to nemluvím o multiplayeru

      Nezasvěcenému pozorovateli možná přijdou všechny díly podobné/stejné, protože tam vždy pobíhá panáček s chladnou zbraní, ale ve skutečnosti se jednotlivé díly liší podle mého právě tak, aby nebylo dost dobře možné mluvit o sebevykrádání. Takže zkuste popsat, jaký posun byste si představoval.
      • TheGGG
        funny já s CoD v singlu problém nikdy neměl a špatných skriptů jsem si nevšiml, stačí jen nedělat blbosti a neexperimentovat...
        • Jinými slovy udělat přesně tu jedinou věc, u které skripty fungují jakž takž logicky.

          Když člověka z vrtulníku ostřeluje pajďulák, nebudeme pajďuláka střílet do hlavy, protože se respawnuje po smrti okamžitě znovu a pokračuje ve střelbě. Prostě přesprintujeme do baráku, kde sebereme RPG a vrtulník s ním zničíme, protože to je jediná možnost řešení situace, se kterou autory navržené skripty počítají.

          Když mám od autorů pokyn urááá, tak prostě udělám urááá (i kdyby bylo daleko logičtější postřílet přesilu takticky z dálky), jinak se ty vlny donekonečna respawnujících panáčků prostě neutnou.

          Dva příklady z jednoho z nejlépe hodnocených dílů (CoD 4 MW). O komičnosti třeba mise "No Russian", kdy jsem záměrně nestřílel po policistech a skončilo to tak, že "spolubojovníci" zkrátka nebyli absolutně schopni si s nimi poradit, ani nemluvě.

          Nemám nic proti tomu, když to někoho baví, ale skutečně mě nikdo nepřesvědčí o tom, že zábava ve hrách spočívá v tom, že tupě kopíruji jediné řešení, které mi autoři předkládají na stříbrném podnosu (protože ostatní řešení, často logičtější, kvůli lenosti autorů prostě nefungují).
    • Malleth
      Malej posun byl jen v DSII a DSIII
  • BTW Jak to máme tady lidi vy? Já to mám asi takhle: Bloodborne> Demon Souls> Dark Souls>Dark Souls 3>Dark Souls 2. V prních třech hrách jsou minimální rozdíly a je možné, že za rok by to bylo jinak.
    • DeS > DS1, BB > DS2
      DS3 jsem ještě nekoupil, ani jsem nic neviděl a nečetl, čekám na plnou verzi, tak nehodnotím.
      Hrát jsem začal popořadě od DeS po nakažlivém nadšení speciálu Labůža. Do té doby jsem Souls nezaregistroval, i když jsem měl DeS v PS Plus.
    • Malleth
      Osobně teda Demons Souls, Dark Souls a Bloodborne stavim na stejnej level. Každá z těch her je v něčem lepší a v něčem horší.
      DS3 je o něco níž. I když je to kvalita, nikam se moc neposunula a až moc staví na DS1.
      ...
      ...
      ...
      ...
      ...
      DS2 je někde tady
    • Femto
      Dark Souls=Bloodborne>Demon Souls> Dark Souls 3> Dark Souls 2 *3*
    • DS1 = DS > DS3 (vykrádá DS) > DS2

      Kvůli Demon"s Souls jsem si pořídil PS3. Hrál jsem to ještě před vydáním Dark Souls 3 a byl jsem naprosto odvařený o kolik je to lepší než dvojka. Šlo z toho cejtit že to je "ten" originál - naprosto špičkový level design (Tower of Latria, holy sh*t!) a o dost surovější než DS1. Pro veterána Dark Souls (přes 200 hodin) naprostá lahůdka. Dokonce jsem v tom i párkrát umřel, což se mi v DS2 nestalo :-D
    • DS1 > DS3 > DeS > DS2. Bloodborne jsem ještě nehrál.

      BTW Ještě jsi se mohl zeptat, co říkáme na série King's Field / Shadow Tower :-) Třeba si to někdy zahraju.
      • Vogon
        Pokud chceš hrát sérii King's Field, tak doporučuji King's Field 4: The Ancient City, King's Field hry nejsou moc dobré, a to především proto že jsou neskutečně pomalé a jsou neskutečně nefér, a tím myslím to, že pravděpodobně zemřeš v prvních několika sekundách čtyřky, aniž bys věděl proč. Pokud ale chceš hru od Fromsoftware, která má blízko k Souls hrám a je dobrá, tak doporučuji horor Kuon, je podobný level designem, tempem bojů, systémem checkpointů a má stejný systém magie jako DS1. Pokud chceš hru, která může za Souls hry, tak si zahrej Ico, které Miyazakiho probudilo k možnostem média.
        Pokud chceš něco, co inspirovalo svět DS a plot twist BB, tak se podívej/přečti si Berserka(doporučuji filmy z roku 2012). Pokud chceš film, který inspiroval nejen bojový systém DS, tak se podívej na film Excalibur z roku 1981 od Johna Boormana.
        • ICO jsem hrál, velice slušná zážitková záležitost, ale vadila mi krátkost, příliš mnoho neherních pasáží a kamera. Nicméně i tak je to "must play" kategorie kvůli tomu, co/koho tato hra ovlivnila.

          Excalibur (1981) jsem viděl několikrát a nedám na něj dopustit.
        • Já bych teda Berserka doporučil spíš seriál - přecijenom je to delší, čék se s postava víc sžije a celá ta gradace tomu dá na konci šťávu. Ale je potřeba překonat tu technickou stránku, je to hodně budget :)
          • Ok, fair enough, použili jste validních argumentů, raději film :)
          • Vogon
            Seriál z roku 98 nedoporučuji nejen kvůli první epizodě, která nejen že zkazí ten výborný plot twist a nedělá moc dobrý dojem, ale taky proto, že když už by se chtěl člověk dívat na seriál, tak si rovnou může přečíst komix, který zabere stejně času, vypadá úžasně(narozdíl od seriálu), má stejnou(ale úplnější) příběhovou výstavbu a taky nedělá na začátku dobrý dojem. Naopak filmy doporučuji, protože rychle upoutají pozornost, mají výbornou animaci, nejsou dlouhé a plot twist je tam proveden naprosto výborně.

            K té animaci seriálu se dá napsat ten vtipný fakt, že to animovalo studio, které animovalo Pokémony.
          • Femto
            Ten seriál nehezky zestárl, takže bych doporučil taky trilogii, závěrečný díl je naprostá lahůdka.
      • Malleth
        Zkoušel sem jen nejnovější díl Kings Field na PS2. Atmosféra úžasná, fantastická hudba, solidní challenge ale nedá se to skoro hrát. Hra je neskutečně pomalá, jak kdyby jela celou dobu v poloviční rychlosti a ovládání je pekelný. Tušim že se tam dokonce rotovala kamera s R1/L1 místo pravým analogem.

        Zkoušel jsem od nich i Kuon a to je trochu jinej případ. Hodně dobrej PS2 horor ve stylu Silent Hill zasazenej do feudálního japonska. Rozhodně jeden z nejstrašidelnějších co sem hrál
        • flash789
          Serie Kings Field je super, pomalost mi nijak zvlast nevadila, a po te co jsme se naucil principy to rozhodne nefer nebylo, spis to bylo o vlastni neschopnosti a blbosti:) Hodne se mi libilo ze cela hra je vlastne jeden mega dungeon, bez jedinyho loadingu. Uvital bych kdyby From pokracoval a udelali dalsi dil, ale je fakt ze dnesni hraci by to asi tezko zkousli. Osobne mam tuhle serii mnohem radsi nez souls hry. Nejradsi mam Ancient City, nejen proto ze nejlip vypada ale podle me mela nejlepsi design sveta a byla hodne rozmanita a dlouha. Hral jsme je v dobe kdyz aktualne vysli vcetne Eternal Ringu, ktery nebyl spatny ale na moje pozadavky prilis kratky. Za zminku taky stoji Evergrace, dalsi PS2 launch hra od From. No a spravny fanda by nemel zapominat ani na serii Armored core, kde obvzlast ranejsi dily pripominaji Dark Souls s robotem:)
        • jj, na MobyGames píší u Sword of Moonlight (předělávka enginu, ve které jede třeba předělaný první japan only King's Field) výstižně "deliberately slow movement". Asi začnu Eternal Ringem, ten byl měl být vůbec nejjednodušší. A pak uvidím, jestli bude mít cenu se pouštět do zbytku King's Field / Shadow Tower.

          Ovládání není problém, PS2 věci hraju na emulátoru PCSX2, takže si nastavím to, co mi sedí.

          Kuon znám, ale měl jsem o něm trochu jinou představu, zkusím.
          • King's Field je pomalej jak blazen, ale hratelny to je. Mam za sebou prvni dva. Puvodni jednicka je skoro launchova hra pro PSX a je to poznat, presto a mozna i proto me zaujala. Dvojka(puvodni) prinasi spoustu vylepseni a hraje se mnohem lepe. Zamrzi jen caste propady "frejmu", takze uz to neni jen pomale, ale vylozene se to seka :)
            Kazdopadne mam v planu pokracovat…
            • Puvodni a oboji na emulatoru s gamepadem.
            • A hrál jsi původní jedničku nebo tu předělávku ve Sword of Moonlight enginu? A dvojku na PSX nebo na emulátoru?
    • zaty
      DS1>DeS>DS2>DS3
      Bloodborne jsem hrál zatím pár hodin, takže nechci srovnávat, zatím je to fajn, ale odvařený z toho nejsem.
  • Ukamenujte mě, ale podle mě to vypadá a hraje se to jako uplně všechny ostatní hry od Form Software

    # originality overload

    #2 pan koláč je borec
  • TheGGG
    legendární hra s úžasnou dark atmosférou... příjemné osvěžení, po všech těch zápaďáckých omalovánkách...
  • Jack1947
    Těžko říct jeszli si slibovali od toho že to nastartuje novou sérii Hc her, nicméně nic moc pro mě. Stejně jako Ds hry ale neberu že někdo se v tom rochní rád. Kdyby to remástli na PS4 tak by si tím udělali plus u hodně lidí i těch co neměli PS3 *3*
  • zaty
    Jedna z her, kvůli které jsem si koupil PS3 a jediná hra, kvůli které si PS3 nechám a nebudu ji posouvat dál v rodině, jako jsem to udělal s PS1 a PS2. Remaster na PS4 by se hodil, ale stačil by jen port a 60fps, jinak je ta hra stále svým způsobem krásná.
    • Přesně :) Kdyby vyšla nějaká *souls kolekce na PS4 tak bych si ji možná i pořídil :)
  • Jo, tuhle hru mam asijskou verzi, kdyz se jeste nevedelo, ze se bude prodavat i tady :-).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit