Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pěkné ganeplay, kvalitní výklad. K logičnosti starých Tomb Raiderů a hádankám v něm. Nutno dodat, že tehdy na hře nepracovali stovky ale spíše jen desítky lidí, a puzzle či level design nebyl o moc více nelogický nežli v ostatních hrách jako byl třeba Duke Nukem 3D, Fade to Back, Tenka, Exhumed atp. Hry se stále vyvíjí a tak ty staré zbytečné a bezúčelné chodby, haly, laboratoře přeci nemůžeme stavět proti dnešní technologii. Vzpomeňme třeba na filmovou klasiků z ateliérů 30tých let a dnešní AAA kinohity. Starý Tomb Raider má svoje kouzlo a jedinečnost a tak to dle mě prostě je. Dnešní hry mají naopak nevídané možnosti a je trochu škoda, že nikdo nepřijde s něčím trochu více inovativním. Mě třeba v té hře připadá trochu rakovina to nekonečné sbírání všech těch ptákovin všude v rozích a zákoutí. Uvítal bych třeba nějaké vytváření si cesty k dané teréní nerovnosti za účelem získávání delší výdrže v ručkování atd. Získávání více akrobatického umu by také nebylo na škodu. Hra ale staví před Laru hlavně boj, a to myslím bude tak flouho, dokud se to nezbaví nálepky Made in USA. Hra dobrá ale jak je řečeno, jen dobře odvedená práce :-)
    • Jack1947
      Té akce je tam někdy až příliš moc... aspon že šetřeli tentokrát s QTE.
      • Mě to nesedí, nesedí mi přikrčená Lara s lukem, samopalem, prostě kvartetem zbraní. Tak nějak by to měla být spíše osoba, která začíná. Prostě příběhově jí sunout do dovedností potřebných pro hledání artefaktů. Zpočátku by bylo fajn, že by měla Lara např. horší orientaci pod vodou (prostě by pod vodou špatně viděla, pomaleji plavala, méně vydržela pod vodou), později už by měla orientaci dobrou (viděla by perfektně, rychle by se otáčela atp.) a s tím by mohlo souviset i řešení puzzle (některé vyřešíš hned, některé až na konci hry případně). Takové to podplavávání na čas, bloudění, hledání. Ten partyzánský styl, který si klade za cíl kraftit, mi do této značky stále ne a ne zapadnout. Jak bych se netěšil na Laru jako takovou. Pro mě byl dost povedený Underworld. Je pravda, že to celé bylo jen o sprovoznění starobylých mechanizmů, ale ta grafika, hudba, příběh, tajemno, to bylo zmáklé dost dobře. Kdyby to tehda nerozřezali na exkluzivní DLC, nevyhodili tu sněžnou jízdu a hybridní motorce, neodstranili to vodní kolo pod Lary sídlem, viz samostatné DLC, byla by to dost obsáhlá hra. Je ale pravda, že tento Tomb Raider se od Uncharted odčlenil a jede si svojí velmi zajímavou linii. Příští díl bych raději než v Mexiku viděl někde v ostře střeženém muzeu v Londýně a poté někde v pralesech případně skaliskách indiánské krajiny :-)
  • Velmi kvalitní gamesplay. Je hrozně znát, když ho dělá recenzent nebo člověk, který má ve hře skutečně nahráno a ví o čem mluví. Bohužel ne vždy jsou gamesplaye takto kvalitní. Recenze také super. Možná si hru koupím až vyjde na PC, ale až ve slevách. Mě totiž osobně vadí postava samotné Lary, i když hra jako celek mi přijde fajn. Lara v tomto díle se mi zdá tak nějak plochá, myslím tím málo charismatická. Víc než akční dobrodružka mě Lara přijde jako bezduchá modelka, prostě o ničem. Proti takové postavě jako je třeba Geralt úplná nicka.
    • Tak to je jasné, že ženská nedokáže plně docenit postavu Lary. Závist?
    • Jack1947
      Souhlas, mně se moc Lara nelíbí působí až moc naivním dojmem a pořád se něčemu diví heká a kouká jaloby neuměla do deseti počítat. Vím je mladounká ale i tak kor když má něco za sebou, přitom je to masový vrah co zabijí a krájí jednoho protivníka za druhým trochu se to vylučuje s jejím charakterem... ale budiž.
  • Vydáte video v 1080p nebo je 720p finální verze?
  • vonTossis
    Nádherné prostředí a grafika vůbec. No a Pavel se mi dneska zdál nějak mimo svou kůži - trochu protivný. *2*
    • Jack1947
      TRak to on bývá skoro vždycky když se jede na konzoli *1*
      • tak se pozná pravý PCMaster
  • cumpi3
    do jakeho chatu psat dotazy?
    jezis, ja jsem slepej

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit