Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jack

    Proč toto nebylo součástí hodnocení recenze hry?

    • Žádné ARPG na trhu nemá lepší couch coop.

  • Jo, minimapa by mohla být plovoucí.  Jestli spoluhráč na autopilota běží nebo se teleportuje je celkem jedno, minioni se teleportují na každém žebříku/skoku/podlejzačce.

    Cut scény s jednou postavou jsou taky jedno, scénář napsala druhá třída mateřské školy a jako takový osciluje mezi guilty pressure a únavnou přehlídkou klišé (Ó ano, nechte mne hádat, trpaslíci opět kopali příliš hluboko....)

    Co je opravdu na zabití, že někdy to automatické sledování druhé postavy nefunguje, ve městě tuším, kdy si jeden hráč chce odběhnout třeba ke kováři sešrotovat junk a druhý se hrabe v abilities.

    Přesto všechno máme vyzkoušeno, že Diablo 4 se dá hrát na gauči i po dvouhodinové sešně na surfu, pěti jointech a ve čtyři ráno a unavení spoluhráči mohou na střídačku klimbat.

    • sarin

      "Diablo 4 se dá hrát na gauči i po dvouhodinové sešně na surfu, pěti jointech a ve čtyři ráno a unavení spoluhráči mohou na střídačku klimbat."

      Asi najlepšia recenzia, akú som zatiaľ čítal. Dík!

  • Jako jo, zlepšení jsou určitě možná, ale já jsem pořád ještě nadšený z toho, že to funguje snadno a spolehlivě. Škoda, že nejde zapnout následování druhé postavy při práci s inventářem, to je tak jediná věc, která mi chybí...

  • Jako sorry. Za mě nejlepší coop. Hrál jsi někdy Diablo? Kdo si prohlíží inventory na bojišti??? Hraje se to takhle, kosis, kosis a kosis a až slyšíš my inventory is full tak sup do města a tam si OBA dva spravujete inventorar. A ta výhoda je ze, jeden si muže porad spravovat inventorar a druhej zatím mužem za kovářem atd. 

    • Každej, vzhledem k tomu kolík balastu posbíráš. Samozřejmě kromě tebe, ty jsi ta jediná výjimka.

    • Přesně tak, pařili jsme se ženou dvojku i trojku, ne gaučový coop, ale normálně každý u svého pc. Kdo by se proboha hrabal v inventáři nebo ve skillech uprostřed hry / dungeonu? A nějak nerozumím, co by si tedy autor přál, aby ta neovládaná postava dělala - zjevně automatické následování aktivní postavy s nesmrtelností navrch? A proč bych to dělal, když zároveň chci, aby se druhý hráč účastnil všeho se mnou na 100%? Přijde mi, že si článek trochu protiřečí.

      Ve finále jsme stejně často dospěli k tomu, že nějaký build byl silnější než druhý, takže wizard drtil všechno, co se sotva objevilo na obrazovce a druhej na to smutně koukal :D.

      Osobně mi přijde coop na jedné obrazovce jako trochu zastaralá záležitost, obzvlášť u Diabla, kde člověk nepotřebuje kdovíjaký stroj, ale budiž.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit