Přejít na výpis diskuzí

GDC 2017: Tvůrci Resident Evil 7 vzkazují: „Být jen děsivý už dnes nestačí“

4.3.2017 18:37
Martin Bach 4 příspěvky

V názvu hry může být ukryto více než se zdá. A Resident Evil 7: Biohazard je toho krásným příkladem. Nejenže v sobě poprvé v historii série spojuje název série v Japonsku a ve zbytku světa, a naznačuje tak, že po šesti dílech přichází s něčím novým a sjednocujícím. Symbolický byl totiž už i pracovní...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Netreba byt desivy v pracom slova zmysle. nepotrebujem vrieskat jak pubertacka na koncerte Justina Biebera. Stacila by husta atmosfera a ludska predstavivost sa uz sama postara o desive situacie. Len tu atmosferu treba spravne navodit a to je presne to umenie. Vyplasit niekoho, je myslim ta najlahsia vec na svete...
  • Ja len nechápem, prečo to nevydajú ako novú hru a len sa takto priživujú na značke.
    Bez ohľadu na kvalitu hry, série s číselným pokračovaním by mali byť pokračovaním. Sú výnimky ako Final Fantasy, kde je každý diel z iného sveta. Ale presne ako povedali tu, že od Resident Evila človek čaká zombíkov a známe postavy, tak naozaj ich človek čaká. Tak ako v Hitmanovi čaká zaujímavé zabíjanie cieľov a v Thiefovi kradnutie hromady vzácnych predmetov.
    Nemám nič proti hrám rozvíjajúcim žánri a posúvajúce ich inými smermi. Ale nech im dajú vlastné mená. Tak ako Prey 2 nemá nič spoločné s prvým dielom.
  • Já to mám podobně, hru jsem si užil a začátek na té lodi byl fajn, ale pak mi to připadalo jako zbytečné natahování. A s tím strachem taky, ze začátku nemáš skoro nic čím se bránit, ale jakmile jsem se dostal k brokovnici, tak jsem si už připadal naprosto v pohodě.
  • Dominator666
    Já si hru užil, ale musím říct, že potom, co se dostanete na loď, mě to už moc nebavilo. Taky mi hra přišla docela krátká, když to srovnávám třeba se čtyřkou. Bál jsem se hlavně ze začátku, potom strach opadl.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit