Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Důvod je prostý - Nejsou si jisti jestli by jejich akční portfolio ve spojení s Bladerunneřím universem vydělalo alespoň na autorská práva .
    Úplně stejně je na tom Hollywood - Ubika se na filmovém plátně snad nedočkám :(
  • Podle těch screenů to vypadá lépe než Crysis 2 DX11. Není divu, že od toho upustili. Možná po nové generaci konzolí se na to vrhnou.
    • Ty screeny nejsou od Gearboxu. Jedna se o vyherce souteze vytvoreni sceny z filmu pro Cryengine 2. Viz http://tinyurl.com/6ymhe6f
      • Aha asi jsem si to spletl s tím technologickým demem pro novou verzí Unreal Enginu
  • me se doma jeste vali originalka adventury blade runner od westwoodu :) to byla hra *3* skoda ze se neda normalne rozbehnout na w7 64bit
  • Člověk musí vzpomenout na Balck Isle, kteří dělali, co chtěli - a byli zkrachováni, na pohrobky z Troiky, kteří se "nepoučili", opět dělali, co chtěli - a zkrachovali. Myslím, že pokud tvůrce své hry skutečně cítí, je mu úplně u prdele, jestli má manželka co jíst .)

    Blade Runneru je škoda no...
    • Velká škoda, že se to Troice s Vampire nepodařilo. Byla to úžasná hra, jedna z mejch Top 10. Ale už když jsem jí hrál (a chrochtal blahem), věděl jsem, že mám v ruce unikát, kterej neosloví každýho.
      • Troika si to bohužiaľ po*srala zabugovanosťou titulu a nezvládnutým načasovaním a marketingom hry. Bloodlines vyšli v tom istom termíne ako Half Life 2 a to rozhodlo. Úplne zbytočné bolo od tvorcov použitie enginu HL2, ktorý nedokázali zmysluplne využiť, keď na hrátky s fyzikou nebol koncept hry stavaný a graficky sa hra nelíšila od zástupu starších titulov na Quake 4.
        No čo Bloodlines zostanú už len legendou ....
      • No jo, V:B bolo jedno z najlepsich "novodobych" RPG ktore som hral. Nebolo to mnozstvom moznosti (ktorych tam nebolo vela ale stale ovela viac ako napr DA2), unikatnostou (aj tej bolo malo, napr niektore discipliny sa dost podobali), grafikou (ta bola na dobu skutocne vyborna), ani otvorenym hernym svetom. Bola perfektna hratelnostou a pribehom, atmosferou...! U mna stale top 1 v zanre, plnokrvne pokracovanie Deus Ex 1 vzate za ten najlepsi koniec s vynikajucim vysledkom. Skutocne skoda ze studia ktore na to maju, uz taketo hry nerobia *9* Asi vybalim zapraseny original a struhnem si to znovu *4*
  • Cosi
    Já bych to viděl jako L.A Noire. Já hráč - jako detektiv pro odhalování androidů, by jsem je hledal, cestoval po městě ve vlastním vozidle. Zkoumal bych pomocí přístrojů z budoucnosti důkazy a nesmělo by chybět pozorování fotek z různých úhlů, prováděl bych výslechy skrze přístroj, jenž by mi v rámci ulehčení hry mohl indikovat jestli dotyčný mluví pravdu nebo ne, ovšem byl by to přístroj a mohl by se splést.

    Po výslechu by se mohl android naštvat a začít utíkat, v tom by přišlo vykradení nebo absolutní spojení s Prey 2 - zběsilá honička. A samozřejmě to co ve filmu oproti knížce nebylo - polemika, deprese, zkouška přístrojem sám na sobě jestli nejsem android který o tom neví a má implantované vzpomínky.

    Plus původní kniha začíná celkem akční scénou. Tak ani ta akce by nevadila.
    • To by bylo úžasné, ty emoce z L.A. Noire při výslechu by mohly být nahrazeny právě sledováním při Voight-Kampfově testu. Problém je, že takovou hru neuvidíme, dokud bude 90% hráčů kupovat hru jen podle známé značky *10*
      • Blade Runner od Westwoodu mal VK test. Ak si dobre spominam, sledovalo sa rozsirenie zreniciek, aj ked to bolo dost zautomatizovane.
      • a misto meziher s hranim kulecnim v baru by clovek tlacil sutr do kopce jako v te simulaci Mercerismu :)
        • oprava "hranim kulecniku" :)
    • To ja by som to zase bral ako takticke RPG&Adventuru :) sto ludi sto chuti
      • Jedna starsia adventura blade runner existuje.
      • to co pise Cosi by byla naprosta bomba.. jen nevim jestli by se mi vic libila zalidnena mesta se zivymi ulicemi plnymy lidi jako ve filmu nebo opustena depresivni vylidnena mesta kde zustalo uz jen par zoufalcu jako v knize :)
  • Takže akční řežba furious 4 má šanci, protože tam jsou 4 krutopřísní amíci masakrující nácky a Bladerunner nemá šanci, protože je to jen prostředí z nejvíc ceněného sci-fi filmu? Ehm.
    • Ze je nejvic ceneny neznamena, ze si to kazdy koupi.
    • Holt dostaneme to, co si publikum žádá, nevím, čemu na tom nerozumíš. Taky se mi to nelíbí, ale trh si diktuje sám...
    • Je to vec nákladov...
      Furious 4 sú schopný zbúchať za pár šupov, veď skúsenosti so zbesilou komixovou strieľačkou majú už v Borderlands.
      Vízia Blade Runnera ako L.A Noire, by bola podstatnejšie viac ambiciózna, náročnejšia na vývoj a teda z nižšou návratnosťou. Bohužiaľ hry sa dostali do štádia, keď bez nejakého excentrického mecenáša takýto projekt asi nevznikne....
    • rancor1223
      To taky moc nechápu..
  • Ono z pôvodnou hrou by to zrovnával asi málokto. Ale s filmomtakmer každý.
    Inak po prečítaní tohto článku sa divím, prečo Gearbox tak bazíruje na svojej nezávislosti.
    Ak by ho kúpil Activision, tak by sa v úrovni produkcie nič nezmenilo...
    • rancor1223
      Ale ano, třeba Borderlands by pravděpodobně nikdy nevznikly..
      • No na celém Borderlands bylo nejlepší úvodní video ... takže tolik k té případné škodě .
  • rancor1223
    Přiznávám se že jsem původního Blade Runnera nehrál, ale uznávám jeho kvalitu.. Jsem si ale celkem jist, že kdyby se začalo dělat na pokračování, ať už by na tom dělalo sebelepší studio, stejně by polovina z vás řekla že to už neni jako původní hra a že to bude blbost atp.. Tak jako vždycky..
    • Mozna jsem slepy,ale v clanku neni ani zminka o tom ze by to melo byt pokracovani nejake nezname hry. Jejich hra mela byt inspirovana filmem,ne nejakym predchozim titulem.
  • Keby mal niekto zaujem o hi-res obrazky:
    http://www.weblenium.com/wp-content/uploads/2009/05/blade_runner1.jpg
    http://www.weblenium.com/wp-content/uploads/2009/05/blade_runner2.jpg
  • "A zdá se, že to je právě schopnost rozlišit, co je pro studio dobré a co ne, aniž by to nějak výrazně omezovalo kreativitu... "
    Ó tešme sa !!!
    Kreativita ušetrená na Blade Runnerovi sa naplno uplatní v Brothers in Arms: Furious 4
    *10* *8* *11*
    • KIMCID
      Brothers in Arms: Furious 4 ??no to bude pěkná sra.ka
      • trochu ostrý ale jinak v celku fakt

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit