Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • len nech to netočí pán majster režisér Uwe Boll...
    • Tohle bylo trapný už před několika lety.
  • když to bude jako Avengers proč ne
  • ZvacA
    Já nechápu, že když už to má někdo chuť cpát na plátna, nebere se v potaz CGI verze - hráčům je to bližší, lidi přes efekty se mohou vyřádit a bude to alespoň mnohem lépe působit, než kdyby tam poskakoval živej herec v pseudo-kombinéze a pilou na samopalu by nepřirozeně jezdil po dalším panáčkovi v kostýmu locusta. Vždyť CGI mají v možnostech zfilmování her mnohem větší potenciál a kritický úspěch, než live-action projekty na samé téma. A pokud produkce chce obsadit nějakou slavnou hvězdu, tak ať poslouží jako FCM objekt a nebo dabér a má práci.
    • Vidíš to jak Hurvínek válku...je to příliš nákladné. Za to riziko to nestojí.
      • ZvacA
        Je s tím pravda prácička a náklady jsou rovny live-action provedení, nicméně proto jsem zdůraznil, když už je chuť to dávat do filmové podoby, tak jedině již od začáku počítat a vynaložit čas do tvorby počítačového vizuálu. Co si budeme povídat, live-action filmy na motivy her jsou jedny velký lejna, který pomalu ani nemají co říct jako filmy samy o sobě a to i bez apelování na jejich předlohy, což potvrzuje i obecná kritika. Pokud mě filmový projekt stojí téměř stejně jako CGI, přičemž v CGI cítím větší možnost zaujmutí, potom bych si nevybíral s tím samozřejmě, že bych si musel ujasnit, zda to budu chtít do kin nebo jen na média. Další možností je tomu udělat čáru a za ten rozpočet udělat zcela vlastní film a nebo koneckonců hodit bobek na nějaký snahy tahání her do filmových podob, když si nejsem jistej výdělkem a vyprdnout se na to, což by bylo obecně nejlepší. Ony ty live-action projekty to taky zrovna nějak finančně nevytrhly. Až teda na takovýho filmovýho Residenta, kdy jeho poslední díly vydělávájí na blbosti lidí, kteří i přestože vědí, co je to za hovadinu, stejně na to jdou a ještě si připlatí za laciný 3D.
        • Jako producent takhle nemůžeš přemýšlet. Krom toho, je to demagogie. CGI je mnohem nákladnější, než natáčení v "reáliích". U toho se dá s rozpočtem kreativně pracovat. Je v tom spoustu proměnnejch, od smluv s různými herci, scénáristy, která studia vlastní (ergo jsou jim vázáni i na další projekty, které si sami vybere samotné studio). Je tam toho strašně moc. A s větou "Za to riziko to nestojí." od kluka nahoře, se nedá než souhlasit. Ale jako přesvědčovat tě nebudu. Evidentně jsi ty a ti "plusáci" od fochu :D
          • ZvacA
            Jasný. Je obecně známo, že kupříkladu už robení dvouminutového CGI traileru k nějakému titulu je průvan v kapse s každou částí, to nevylučuju. Nicméně přemýšlím jako koncový uživatel, který kroutí hlavou nad tím, že se stejně zadotuje věc, na kterou se nalepí jméno hry a do kin přijde chujovina. Věc, která zpracováním, prkennými herci a hodně zvláštním scénářem nemá co říct jak těm, kteří se kolem her pohybují, tak laikům z veřejnosti, páč kvality takového filmu jsou přece jen... no žádná oskarová věc to není a současně tak tak umí uspět jako béčko. Překvapuje mě tedy, že někdo počítá s tím, že live-action má mít jistotu v nějaké návratnosti, byť při jeho tvorbě rozpočet může kolísat. Návrh na film podle hry bych okamžitě a automaticky smetával ze stolu. Proč investovat menší úsilí a menší výdaje" bez rizika " do něčeho, co stejně bude ve finále kravina? Která sice něco dá, ale rekordy to rozhodně nebudou. Já v tom vidím zbytečnost.

            Proto se asi domnívám, že pokud už by měly vznikat filmy podle her, tak jedině u domácích firem kolem daných herních značek, jenž náklady zajistí, aby to nějak vypadalo a pro skupinu lidí, která takový projekt ocení. Není třeba žádných snah to cpát široké veřejnosti, které stejně v tomto případě takový Gears of war nic neřekne a nebo se pokoušet o představení co nejvypiplanější vizuální technologie - stačí porobit jednu pěknou necelou dvouhodinovou cutscénu jako ze hry. Třeba takový Resident evil Degeneration neměl nějaké ambice se v kinech ohřívat a přesto to nebyl žádný krach. Jeho koncovými zákazníky byly jen znalí série a jen těmi dvd/blu ray se vyplatilo. Netvrdím, že by se celé "CGI" záležitosti musel zabývat jen hollywood, tam se jejim zvláštně velkým nákladům ani nedivím, takže chápu, že při představě vizuálem počítačového projektu jim stávají vlasy hrůzou.

            Každopádně mi v tom chybí logika - každej je tedy připodělanej trochu do CGI projektu na motivy hry více investovat, protože se bojí "rizika" ale neustálý investování času a pěnez do robení live-action srandy, které si ve výsledku jdou pro maliny, aniž by se někdo už poučil, že tudy cesta jak udělat opravdu kvalitní film na motivy hry pro všechny, prostě nevede, to je v pořádku? Já se totiž divím, že to těm panáčkům od fochu ještě nedošlo, že robení filmů dle her a jejich přerod do reálné podoby, je jeden velký problém a že ty rizika a zkoušení přijít s alternativou, třebas nákladnější, aby podobný projekt mohl úspět zajímavostí jsou prostě vyžadovány.
            • Jenomže Resident Evil má hlavní základnu v Asii, kde je jich jako psů a tam se taková věc vyplatí. Ono to, že CGI je teď drahé ukazuje i to, že Lucas pořád odkládá svůj hraný Star Wars seriál. Kdysi dávno jsem četl rozhovor s jedním chlapem z Lucasartsu a ten řekl, že kdyby se teď rozhodli pustit do seriálu, tak by za něj museli vyplajznout 200 milionů dolarů.
        • Je CGI a CGI. Pokud uvažujem o té nejkvalitnější formě, tak jejich náklady o hodně převyšují náklady hraného filmu. Vem si, že novej RE stál 65 mil $...o deset let mladší zcela CGI film Final Fantasy: The Spirits Within 137 mil $ a ve výsledku tratil necelých 100 mega !!!!!! Dejme tomu, že by v současnosti vytvořili kvalitní CGI GoW...rozpočet by se pohyboval 150-200 mega dolarů. Aby se vůbec zaplatil, musel by vydělat 400 mega. To je OBROVSKÉ riziko a minulost ukazuje, že se nevyplácí.
          • *samozřejmě o deset let starší
  • boze len to nie.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit