Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jurb83

    GTA VI nebude mat oznamenie, oni to skratka vydaju a ludia sa poseru :D

    • Jako jo. Až lidi uvidí, že už to bude online only, free to pay plné mikrotransakcí a že se na singl už vyflákli úplně, tak to bude křiku :-D

      Nebo je tu fakt ještě někdo kdo věří, že to bude super revoluční SP hra ala předchozí díly?

      • medveddd

        Zatím všechny jejich hry byly vynikající singl a k tomu mulťák. Věřím a doufám, že tomu tak bude i teď.

        • I Bioware bylo firma co do určité doby vždy vydávala perfektní příběhové SP hry. I Maxis do určité doby kraloval simulacím a Simcity nemělo konkurenci. I Peter Molyneux měl do určité doby status skvělého vývojáře kultovních her....

          Herní studia se mění. Herní trendy (které ty firmy následují) se mění. To že nějaké studio mělo určitou reputaci fakt neznamená, že hra vydaná o dvě generace později, ji stále naplní. A personální změny, vybodnutí se na GTA5DLC (které bylo podle určitých herních mechanik očividně v plánu) a i postupná změna přístup ke GTAO (v den vydání tam nebyl žádný pay2wall a pay2win a co se z toho stalo) fakt nemám moc velkou důvěru, že to studio bude mít při vývoji šestky stejné priority jako mělo u trojky až pětky.

          • twicer

            "v den vydání tam nebyl žádný pay2wall a pay2win"

            Přesně! A taky si vydělával milion v herní měně hraním pěti misí co generovali 10-20k, to byl ještě ten pravý nezkažený zážitek! Ach, to byly časy, hned bych se tam nevrátil.

            Že mají studia sestupné tendence je sice fakt, ale poukazoval bych na to, až se to skutečně stane. Takle je to takové tragické malování čertíků.

          • Derp_1337

            To jsi hezky popsal. 

            Vývoj GTAO taky ve mě nezanechal moc pozitivního očekávání k novému GTA. Pamatuji si, jak jsem to kdysi hrával s kamarády a skvěle jsme se u toho bavili. No a pak jsem se k tomu vrátil po pár letech a bylo to nehratelné kvůli P2W mechanikám.

      • 0011

        Tak oni mezitím vydali RDR2, které mě osobně sice těžce nebaví, ale nemůžu mu upřít kvality SP hry. Naprosto nepochybuju o tom, že GTA VI bude propracovaná SP hra, stejně jako nepochybuju o tom, že nová iterace GTA online bude F2P plné mikrotransakcí, ale nedovolí si to vydat aniž by nalákali hráče kvalitním základem SP. Netvrdím, že to bude revoluční hra, ale nedovolí si fiasko, rozhodně ne záměrně.

        • Jevo83

          Na RDR2 potrebujes mat spravne obdobie :) ja som tu hru zacal hrat hadam 3x a bol som nervozny z toho, ze vsetko trva strasne dlho atd. A potom na stvrty krat som to cele dohral uplne ponoreny do toho sveta a nechapal som, ako ma to mohlo nebavit.... treba mat na tu hru vela casu a mat westernovu naladu

          • jurb83

            Ja som to tiez dlho odkladal, nebol cas. Potom som si zlomil nohu a zlupol to za 3 mesiace :D

          • Což je silně individuální :) Ta hra těžila z prvotního "wooow efektu". Brzy člověk zjistil, že je to v podstatě prázdný svět, který s hráčem interaguje de facto na úrovni Far Cry 2. Ok trochu přehánim, ale ne moc.

            Ta hra byla super simulátor jízdy na koni a sbírání spadlého klobouku.

            • jurb83

              Svet vobec nebol prazdny  prave naopak, pri kazdej misii ma nieco rozptylilo natolko, ze som ju musel dohravat neskor. Ci uz to bol nejaky random npc, zver ktoru som neulovil, dostavnik atd...

            • OsamaBinBowlin

              Až na to že to má snad nejlepší otevřený svět v historii. 

              • Reakce na příspěvek:

                A co na tom teda bylo tak strašně super? Zajčoka a drevokocura sis mohl odstřelit už v Hunting Simulatoru 2001...

                Poker? to je tu snad 20 let od dob Far Cry 2. Opití se na baru a jiné volnočasové aktivity? jakbysmet. Stopování zvěře a stahování kůží dtto. Přepadávání dostavníků a poutníků také. "Náhodné události" v přírodě to samé. Ony totiž nejsou náhodné, ale stejně nascriptované.

                Já té hře neberu hezkou grafiku, povedené animace, feeling divokého západu, fajnový přestřelky a o něco lepší interakci herního světa s hráčovou postavou. Ale ta hra pro PC hráče prostě není v ničem revoluční. 

                • twicer

                  Reakce na příspěvek:

                  Už jen ten masivní otevřený svět protknutý fungující fyzikou, která se aplikuje i na ryby ve vodě, je těžký nadstandart nehledě na herní platformu. 

                  Těžko říct co čekáš od revoluční hry na PC, já takovou nemám žádnou, všechno jsou to jen postupné krůčky kupředu.

                  • Reakce na příspěvek:

                    Postupné kručky kupředu jsou hry po roce "2005", až na pár výjimek. Revoluční byl například právě ten mnou zmíněný Far Cry/Far Cry 2, GTA 3..nebo třeba Operation Flashpoint nebo Morrowind. To byly přelomové hry.

                    RDR2 je přelomovej pouze tou fyzikou a hezkou grafikou. No a ze "zastřeleného kauboje, kterému zůstala noha ve třmeni a splašenej kůň s ním cválá prérií.....". Jo, to se mi líbilo, ale fakt si kvůli tomu nesednu na zadek a nebudu tvrdit, že je to "hra desetiletí". RDR 2 je tak trochu mezi slepými králem, bohužel. 

                    Jako chápu, že jsou hráči, kteří s hubou od ucha k uchu cestují po celé herní zóně a mají Vánoce z každé předscriptované "náhodné" události, ale z tohohle jsem byl u vytržení někdy ve 14 letech při hraní Gothica, proč si z toho mám sedat na zadek o 20 let později? Protože má postavička víc pixelů?

                    • twicer

                      Reakce na příspěvek:

                      "RDR2 je přelomovej pouze tou fyzikou a hezkou grafikou."

                      Na to konto bych se chtěl zeptat včem bylo revoluční to Gta, nebo Far Cry, protože právě pro tohle si mě ty hry vté době získali. Nevídaná grafika a fyzika.

                      • Reakce na příspěvek:

                        GTA 3 bylo revoluční v 3D - Volnost pohybu, "uvěřitelný" feeling živoucího velkoměsta. Předtím se tomu vzdáleně blížil jen Midtown Madness, ale tam se člověk nemohl pohybovat pěšky, ani jinak interagovat s okolím. Interstate 1976 a 1982 (nebo jak se to jmenovalo) Driver, Carmagedon.... - to byl ještě "Old Gen" ve smyslu neomezeného pohybu a interakce s herním světem.

                        Far Cry - to byla první opravdu hezká FPS se zábavnou fyzikou (co to tehdy bylo Ragdoll?, nepamatuji si), navíc se zábavným herním scénářem. Subjektivně se domnívám, že v tomto RDR 2 prostě úplně výjimečný nebyl. Ano, je to hezká hra s krásnou krajinou,........ "up to date" fyzikou, ale už se nepíše rok 2003, abychom si z toho kecli na zadnici. Ta míra inovací je řekl bych menší, než se na rok "2020" sluší. 

                        • twicer

                          Reakce na příspěvek:

                          S většinou souhlasím, problém vidím vtom, že významný pokrok, který by slušel současnosti jsem neviděl už dlouhé roky a je zjevné, že tak snadno dosažitelné jako v dobách Gta3 a FarCry to už jen tak nebude. Pěkných pár let je hlavním cílem líbivá grafika vykoupená mělkými mechanikami, u RDR2 byla i snaha aby ten svět samostatně fungoval a měl nějakou hloubku.

                          Když už bych měl zmínit nekoho kdo alespoň pozvedává laťku standartu u vělkých firem, Rockstar bych tam zatím stále řadil.

  • Z uniklých záběrů skutečně animace září více než vše ostatní, ale podle popisu technologie  mi to přijde jako starý známý osvědčený postup , který používají leta všichni vývojáři.

    • Ostatní vyvojaři..? Malo her má tak jemné animace jako RDR2 a nebo Tlou2, které je teda ještě o kousek dál.Krom těchto dvou nevím o jiné hře teda.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit