Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • x_ander
    Mě je pořád proti srsti hodnotit každou epizodu zvlášť. To číslo je pak ve výsledku nicneříkající. Tím spíš, když u epizodických her není u jednotlivých epizod v podstatě moc co hodnotit, protože jediné, co se mění, je příběh. Technická stránka, hratelnost, struktura hry...vše je stejné. A i co se týká příběhu, tak asi těžko se najde někdo, kdo by si zahral např. jen třetí epizodu, aniž by hrál předchozí. A opravte mě, pokud se pletu, ale přece ani nejde si koupit jen třetí epizodu.

    Jako nechci se tady zastávat aktuálně GotG, tu hru jsem nehrál a asi ani nikdy nebudu, ale recenze si rád přečtu. A přijde mi, že tím lpěním na uvedení hodnocení pak trpí celá recenze, kde se přehrká to, co už bylo řečeno dvakrát, a ještě dvakrát řečeno bude. A jediná novinka je pak pár řádků o tom, kam spěje příběh.

    Neříkám, že by se epizody neměly vůbec recenzovat, ale mě by spíš vyhovovaly stručnější pseudorecenze nebo spíš dojmy z každé epizody, bez zbytečného čísla. A nakonec jednu velkou shrnující klasickou recenzi celé sezóny. Recenzenti to tak už pochopili i u seriálů (třeba na spřízněné tvzone.cz), tak nevím, proč by to nefungovalo i tady. Raději si přečtu stručnější a ucelenější dojmy z každé epizody než pořád dokola číst, že technická stránka není dobrá nebo že humor neklape tak, jak by měl. To vše jen proto, aby se obhájilo, že jde vlastně o plnohodnotnou recenzi.

    Každopádně to určitě není výtka vůči Milošovi. Jeho texty mám rád a i tady je dobrej, jen jde zkrátka vidět, že mu nezbývá, než některé věci poněkolikáté opakovat a snažit se to pokaždé napsat "jinak". Tady je spíš nedostatek v samotném systému.
    • Jack1947
      Pravda mohli by nahodit random hodnocení třeba 6/7/5/4/7... pak bY to bylo lepší. Kde se ještě hodnotí každá epizoda zvlášt?? pche...
  • KrPa
    Telltale , to je to studio, ktere chrli kazdy mesic odpad ze ? *15*
    • Jo, našli si díru na trhu a teď prostě jenom rýžují z fanboys. Bohužel fanoušci seriálů/filmů jsou schopni z nostalgické hodnoty spolknout/koupit i totální odpad.
      • otázka je, jak se člověk dostane k autorským právům třeba na takového Batmana, to asi musí být dost o konexích a známostech, ne?
        • Řekl bych, že jsou 2 možnosti:
          a) zaplatit neskutečné peníze za licenci
          b) mít slušné konexe/známosti přes které uzavřete nějakou dohodu (např. procenta z tržeb)
  • Hraji na ps4 pro a to sekani mi opravdu tezce kazi zazitek ze hry... vedle toho jedu serii uncharted abych plynule navazal na lost legacy a kdyz prepinam z 4k uncharted 4 do tohoto hnusu ktery se jeste neumi ani plynule hybat, je to dost na povazenou..
    • Moment. Uncharted běží ve 4k? Oh wait...:)
      • Tady se pletete vy. Uncharted 4 po technické stránce vskutku běží ve 4k.

        Omyl jste udělal v tom, že 4k je jenom rozlíšení a to Uncharted 4 splňuje. 4k vůbec není nějakým standartem pro detailní/kvalitní grafiku.

        Nicméně každému s trochou zdravého rozumu musí být jasné, že hra, která dosahuje 4k (pouhým) upscalingem z 1080p, nikdy nedosáhne kvalit detailů jako hra, u které byly od začátku vytvořeny textury pro nativní 4k.

        (redakční šotek smazal celá vlákna příspěvků kvůli pár jedincům, tak jsem repostnul tenhle koment)
        • "Nicméně každému s trochou zdravého rozumu musí být jasné, že hra, která dosahuje 4k (pouhým) upscalingem z 1080p, nikdy nedosáhne kvalit detailů jako hra, u které byly od začátku vytvořeny textury pro nativní 4k."

          Tohle je samozřejmě naprostý nesmysl. Každému s trochou zdravého rozumu a hlavně znalostí problému je jasné, že textury s tím nemají co dělat. Tady jde o rozlišení obrazu a ne textur. Můžu hrát Half-life ve skutečném 4k a kvalita obrazu bude pořád lepší, než upscale. Každému s trochou zdravého rozumu a hlavně znalostí problému je jasné, že důvod, proč to nikdy nedosáhne těch kvalit není to, jestlu je hra dělaná na 4k, ale... překvapivě... to, že je to uscale z 1080p / 1440p a ne 4k vstupních dat.
        • Ne. Uncharted technicky běží ve 1440p. Doporučuju si nastudovat fakta a neplést si pojmy s dojmy. Textury s tím nemají co dělat.
        • Ten checkerboard render nebo jak se te metode upscalu rika je prakticky hodne podobny antialiasingu a pokud na to mas hw chip, respektive hw podporu a nestoji te to zadny vykon tak je to docela win-win. Kdesi na netu byly screeny a rozdil sel pri pohledu zblizka poznat, prakticky tam kde je potreba AA, jako jsou okraje listu a budov atd. Ale uvital bych tuhle moznost mit i na pc.
    • To teda musi byt extra sekani kdyz ti to kazi zazitek z cumeni na podprumernej animak a obcas zmacknuti tlacitka.
  • Pilgrim66
    Když se člověk podívá, jak tohle vypadá v porovnáním s Life is Strange: Before the Storm (které vylepšilo už tak mnohem lepší originální LiS), tak je to fakt k pláči.
    • to není zrovna dvakrát moc dobrý příklad - to má taky odpornou grafiku... Dobrý příklad je Hellblade. V 10 lidech přinesli AAA grafiku.
      • Hellblade je čestná vyjímka, takových her je jako šafránu.

        Rád bych, kdyby hry jako je Zaklínač 3 a Hellblade se stali standartem, ale opak je pravdou... jsou to vyjímky.
        • Co sem zase taháš Zaklínače 3. Jedna z nejdražších her a nejhypovavanějších her historie. Hellblade dělali v pár lidech, to je normálně indie hra. Zase nějaký fanboy musel vytahnout Zaklínače do přikladu, který je úplně mimo *7*
          • 1.)
            Jaký příklad mimo? Obě dvě hry považuji za to lepší z jejich třídy.
            (Witcher 3 jako kvalitní vysoko rozpočtová AAA hra, Hellblade jako kvalitní skoro-indie hra)

            2.)
            Zaklínač rozhodně není "nejhypovanější" hra. Z definice je Hype o přehnaném, přemrštěném a nadsazeném vyzdvyhování aspektů hry. Jelikož Zaklínač 3 skutečně splnil, co slíbil, tak v žádném případě se nejedná o nadsazení kvalit hry.
            • Hype je jeden z největší historie, hype stál prý více než samotná hra. Zaklínač 3 rozhodně nesplnil co slíbil, rozhodně lhali celou dobu, downgrade přiznali až den po vydání. Navíc do konce embarga lhali o optimalizaci na konzolích, kterou fixli až po roce s nějakým patchem 1.10. Takže jsi mimo.
  • Kdyby tyhle sra*ky nechrlili 10x do roka, měli by čas optimalizovat engine Dokážu ale pochopit, proč to nedělají.
  • vždyť ta grafika vypadá jako z videjí prvního starcraftu, respektive jako z dvacet let staré hry
    • Ze spatny preddlohy prost lepsi hru neudelas. Dle me to je tak akorat.
    • Nevadí, příběh a hratelnost je jako z 2017.
      • KrPa
        za ten sarkasmus ti davam +
      • Prej hratelnost ty vole ne :D ten si dela p*del tenhle clovek :D:D Tyhle hry maj jen minimalni level hratelnosti aby se tomu jeste dalo rikat hra a borec prej "hratelnost je 2017", no to se mi snad zda.
        • Ano, hratelnost i příběh jsou tak špatné, jak je u nových her zvykem. Zapoměl jsem, že místní diskutéři jsou z 90% hloupá děcka typu místního burana species, takže jsem měl upozornit, že jde o sarkastický příspěvek.
          • Kdybys nebyl sám hloupé děcko a guma, tak bys věděl, že sarkasmus v textové formě nelze vždy s jistotou určit.
            • S IQ to samozřejmě nijak nesouvisí, tím se vracíme k tomu děcku...
            • Pokud máš IQ 80 tak to samozřejmě neurčíš, ale normální člověk to z kontexu pozná. Teď to bylo tak zřejmé, až to práskalo dveřmi. Hra je špatná po všech stránkách, jak hratelností, tak graficky, o příběhu se tady vůbec ani není třeba bavit. Proč to Krpa pochopil a ty ne? Používej mozek a nebudeš muset žlučovitě fabrikovat nesmyslý odpovědi v diskuzích. Obhajuješ kravinu.
  • Na tu hru jsem úplně zapomněl, možná tím, že první díl nepředvedl nic extra a další díly taky nejsou zrovna hra roku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit