Helldivers 2 prochází první velkou změnou vyvážení a přidává planetární hazardy
-
Vývojáři před 2 dny potvrdili, že se do hry brzy ™ dostanou mechové. Teda "exosuits".
To mě teda zajímá, co to udělá s balancem. Aby pak všichni nepobíhali s mechem, jak to donedávna vypadalo s railgunem. 😂
-
-
tam dufam ze bude obmedzenie 1 na team alebo podobne...vidiet vsetkych behat v mechoch a autach by bola trosku clownfiesta :D
-
-
Jestli to bude omezené jenom na 1 mech na team, tak se to celé změní na závody, kdo jako první přivolá mecha přes Stratagem. 😈
-
-
este je otazne ako dobre vobec budu :D
-
-
-
-
prvy maly patch a vsetci slabkovia hned zaprasili fora a davaju negativny review bombing len koli tomu ze zbran ktora bola doslova mega OP dostala maly nerf, a vyzaduje teraz skill...krasna ukazka degeneracie hracov
-
-
Jinymi slovy, Arrowhead docilili jen toho, ze safe mode u railgunu je temer k nicemu, meta se stejne nezmenila (protoze unsafe mode), ale zvladli u toho nastvat radu hracu. Uplne si nejsem jisty, jestli je to dobry vysledek. ;)
-
-
ja s tou zmenou napriklad maximalne suhlasim...teraz ked tu zbran chces pouzivat musis sa proste snazit...predtym s nou dokazal hrat aj malomocny, teraz potrebuje taktizovanie a trochu skillu... hra bola vdaka nej az primitivne jednoducha...impossible som daval bez vacsieho zapotenia aj solo vdaka nej...navyse pribudli vdaka buffom dalsie moznosti ako sa zbavit najsilnejsich protivnikov a tym vacsia variabilita...takze fakt nechapem tie nareky...placu fakt len ti ktori by chceli aby bolo vsetko op a nemuseli sa idealne vobec snazit
navyse to bol len maly patch...o tyzden ma prist velky kde bude zase mnoho zmien a nove prostriedky
-
-
Dle meho soudu, nareky jsou hlavne proto, ze ne nutne vsichni hraci maji skill nebo chut se mordovat s nahle zvysenou obtiznosti a/nebo zvysenou otravnosti nekterych hernich prvku diky podobnym krokum (a neni to jen o railgun). Coz plne chapu, hraci a jejich motivace k hrani je ruzna. Podle bourlive negativni odezvy jich asi nebude uplne malo. Ja treba s upravou railgun, stitu a podobne take problem nemam, ale podle me Arrowhead ten patch zrovna nevzali za dobry konec (meli nejprve treba pobuffovat radu nedostatecnych zbrani/stratagemu a az teprve pak nerfovat ostatni, nebo alespon v soucasnem patchi udelat vice nez trochu posilit jen ty nejhorsi volby). Ale co uz, patch je takovy jaky je a holt budou muset udelat nejaky damage control, aby je to nestalo hrace. :)
-
-
hlavne vacsina ludi co narieka zjavne nepochopila ze ta hra je o plneni objektivov a nie "horde shooter" a tam vidim kamen urazu... nehovoriac o tom ze vdaka tomu ze bol railgun mega OP a jednoduchy na pouzivanie mnoho ludi hralo obtiaznosti na ktorych nemaju co hladat este... vcera som aj po nerfe daval uplne v pohode 7/9 obtiaznost
ti co proste nemaju skill nech hraju nizsiu obtiaznost...ved preto ich tam je na vyber sakra hned 9... a ked chcu odomknut vsetko vyssie jak na 7 ist ani nemusia
-
-
No, ale díky OP railgunu měli lamky dobrý pocit, že jsou totálně super skilleři, co dávají nejtěžší Helldive obtížnost.
Teď po nerfu railgunu tu iluzi logicky ztratili a pláčou k vývojářům. 😂
-
-
-
Asi tak, a Breaker je pořád supr. Já radši uvidím že všechny zbraně mají využití, než jen vidět teamy s naprosto stejným vybavením, a šance na kick protože nejsi ovce a nenosíš stejny loadout. A laser Cannon je teď použitelná zbraň proti zbroji a nemusíš na to čekat do lvl 20.
-
-
presne toto...niektore zbrane a stratagemy este potrebuju buff, ale rozhodne som proti tomu aby bolo nieco extremne presilene ako bol prave railgun, ktory zabijal akukolvek vyzvu..o kickoch koli tomu nema cenu ani hovorit
proste ked na to ludia nemaju nech nelezu na vyssie obtiaznosti, tak jednoduche to je
-
-
Ano, ještě to chce to pořádné vybalancování. Ten poslední update akurát nerfnul 2 nejsilnější zbraně a trochu posílil ty úplně nejslabší zbraně, které nikdo nepoužíval. To je trochu málo.
-
-
-
-
-