Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Opět rozbitý strom příspěvků....- Příspěvek (níže nebo výše, záleží kam se tohle napíše) byla reakce na to, že Butcher z D1 vypadá líp jak tahle dětská parodie nevkusu z DIII a teďka i té hrozné slátaniny, která tu dostala nepochopitelných 9/10, 9!!!!! DEVĚT!! tedy Heroes of the storm.
  • Kluci děkuju ! Já už myslel, že jsem na tomhle divném světě sám.
  • Ja napred na obrazku nevidel zbytek tech rohu a myslel, ze mickey mouse uz je v pekle.
  • jindra.veliky
    bude tam mit Butcher i holku ve sklepe?
  • "Já zase kvůli tomuhle, řízkovy si půjdu zahrát..." epicka veta, facedesk
  • JohnyTheZik
    At se na me nikdo nezlobi, ale Butcher z D1 vypada mnohem lip nez tahle vec z D3.
    I kdyz za to asi muze hlavne ten smesne vypadajici obri sekacek. Skoda!
    • Vogon
      Beztak vydají později skin, myslím, že i na Diabla(D2) dělají skin, aby vypadal, jak z D3.
      • JohnyTheZik
        No nevim.. Jak to zatim sleduju, tak bych spis ocekaval nejakyho murloc butchera :D
    • del0
      Tak ono hlavně celý D1 vypadá líp, než D3. *1*
      • Přestaň hopseřit. To je dneska v módě, že na každý pokračování klasiky se zákonitě vrhne roj hipsterů, co prostě stůj co stůj musí hru poplivat. Fak, že hra vyšla v době, kdy se jich většina možná ani nehoupala v pytlíku, už neřešej... Fakt mi přijde úsměvný, když fakan narozenej v roce 2000 vzdychá o tom, jak byl starej Doom/XCOM/Civilizace/Warcraft/Diablo/.../ úžasnej a nová hra stojí za úplný góvno.ů.
        • del0
          "Fak, že hra vyšla v době, kdy se jich většina možná ani nehoupala v pytlíku, už neřešej."

          Nevim jak ostatní, nebo proč reaguješ na mě tímhle způsobem, když o mě víš velké kulové ho*énko, ale já když sem hrál první Diablo, tak v pytlíku ses houpal možná ty. Jediný, co je tady úsměvný, jsou akorát mudrcové pod anonymem tvého typu, kteří vidí lidem do hlav a odlišný názor nebo jakoukoliv kritiku označují jako hipsteřinu. Zkus si vygooglovat a naučit se nějaký jiný výraz, trolí kolovrátku, tohle už je za a) ohrané a za b) to jako argument fakt nefunguje.
          • Říkám si, má v avataru Q3, už asi něco má za sebou a tak mu to buď za a) dojde nebo za b) se už přes to dovede přenést. No, probudím se a kouká tu na mě takovej traktát, takže asi ne *1* Nevadí, tady už to je folkór, kterej se už asi dá čekat od každýho. Jo, přiznávám, že označení "hipster" jsem použil trošku provokativně, protože vím, že na tuhle skupinu remcalů funguje spolehlivě. Ale jádro mýho názoru je pořád stejný a funguje to i opačně - když se zas objeví nějakej developer, co představí pixelartovou hru, která je tak grimdark, že má jen 16 barev, tak zas řvou další, proč v dnešní době, kdy se blíží nástup DX12, někdo ztrácí čas na práci na takový hře. Akorát pro tuhle bandu jsem ještě nenašel vhodný označení *13* PS: První Diablo jsem hrál ještě před 2000, ale k Hellfiru jsem se dostal dost pozdě, až po D2 *3*
        • Vojta_Ilavsky
          Úsměvný? To je spíš znepokojující, nemyslíš?
      • Vogon
        No jak se to vezme, D3 sice ztratilo hodně z atmosféry, ale zase má hodně druhů lokací(poušť, louky, hrad, ledová plánina, peklo, nebe), kdežto každé patro kaple v D1 působilo tak nějak stejně(temný hrad, temná jeskyně, temný pekelný hrad), i přesto že byly odlišné, to se stává vždy, když se vývojáři snaží udělat "temný" svět, ale neví pořádně jak, takže se všechna ta "temnota" sleje dohromady a nepůsobí vůbec "temně"(hráč si na "temnotu" po chvíli zvykne), proto je nutné dodržovat jakýsi kontrast(viz. smích a humornost postav v Dark Souls).
        Navíc Blizzard dělá hry, které mají vydržet co nejdéle(aby na ně mohli vydávat datadisky i x let po vydání), takže je dělá ve stylizaci, která skoro nestárne(WoW je líbivé i po deseti letech)
        • za mě nejtemnější lokace Diablo 2 Act 3, klaustrofobická džungle, všude ty masové hroby vesničanů, hromady nepříjemných nepřátel co vás one hitnou když si nedáte pozor, otrávní fetishové, Kurast docks totálně depresivní safe location a k tomu ty prokleté pavoučí jeskyně *1*
        • del0
          Hodně typů lokací u mě nevyváží hororovou atmosféru, sound a design/animace potvor, ale klidně mi pověz pohádku o tom, jak jsou všechny lokace v D1 stejný a vlastně to ani není temná hra, protože je až moc temná, protože autoři nevěděli jak udělat správně temnou hrou (neboť to holt nebyli temní japonci) a protože tam není humor, což je nutnost, protože to je v DS a každá hra, která není jako DS není temná, protože to říká Vogon, DS fanboy a specialista na design správně temných her v jedné osobě.
          • Vogon
            Bohužel pro tebe, já mám důkazy pro mé argumenty, místo tvých urážek. Zásada kontrastu platí pro mnoho věcí, například jump- scares v hororových hrách(ticho vs. hlasité bafnutí),atd, a požívá je mnoho autorů, např. GRRM(pohled dětí vs. pohled dospělých, přemrštěnost jihu vs. umírněnost severu), Lovecraft(prastaří bohové vs. skeptičnost). A vskutku, pokud to s nějakým prvkem vyprávění přeženeš, nebo ho nevyrovnáš kontrastem, tak nebude mít váhu dlouhou dobu. Prvních pár pater si v Diablu možná říkáš, jaká je to atmosféra, ale za chvíli si na ní zvykneš a začneš ji ignorovat.
            • del0
              Já tě nepotřebuju rozsekávat. Ty se očividně rozsekáš sám svojí vlastní argumentací. Lekací scény jsou totiž klišé i bez ohledu na to, jak moc je hra používá. Je to prostě klišé prvek hororů. Nepotřebuju takový scény, abych se bál, nebo považoval hru za temnou. Mě osobně víc než Silent Hilll děsila a vtáhla atmosféra v System Shocku 2, kde žádný takový scény nebyly. Stačilo jen to izolované prostředí, zvuky, depresivní pocit samoty a strach z neznámého. Mimochodem, v SS2 sem měl husí kůži pokaždý, když sem slyšel TEN SAMÝ zvuk mutanta za rohem, přesto, že to bylo už asi po padesátý a přesto, že sem věděl, že ho v pohodě zabiju. To jen tak pro informaci, kdybys chtěl ty svoje soukromé pravdy aplikovat do mozků všech ve svém okolí. Očividně sem si na to během hraní moc nezvykl (tvoje teorie lehce selhává), zatímco bafačky jsou lacinný nástroj, který u mě funguje možná jednou.

              "To, že si po chvíli na jakýkoliv prvek vyprávění zvykneš, je fakt, žádná subjektivní domněnka."

              Možná si zvyknu, ale násilí budu pořád považovat za násilí a hluk za hluk, stejně jako tu hru budu považovat za temnou - mimochodem, tady bych pogratuloval k lehkému failu - nikde sem nepopíral, že si na to nezvyknu, takže si toho Straw Mana strč za klobouk. Doporučoval bych ti si pořádně číst, na co reaguješ, pokud se teda jen nepokoušíš o sofizmus - tvůj styl komentářů, kdy ve velkém odstavci napíšeš jedno velké prd okořeněné logickými faily, by tomu odpovídal. Označovat mě tak primitivem je od Tebe celkem úsměvné.
            • Vogon
              Ach jo, ty budeš vážně ztracený případ, kamaráde. To, že si po chvíli na jakýkoliv prvek vyprávění zvykneš, je fakt, žádná subjektivní domněnka. To je jako bys mi tvrdil, že fetch questy v mmorpg nezačnou na hráče působit otravně.
              To neplatí jen pro horor, jen se to na něm nejlépe ukazuje a je to nejjednodušší pochopit, ale samozřejmě jsem očekával od takového primitiva jako jsi ty moc. Už jen to, že ti vůbec nedošlo to o těch jump scares, mě naprosto rozsekalo. Tady nejde o to, že jsou klišé(To je jako by se někdo bavil autech, a ty bys tam přiběhl s tím, že auta jezdí rychle), ale o to že, pokud je hra používá neustále, tak si na ně hráč za chvíli zvykne a už se nelekne, proto jsou ty nelepší hororové hry(PT, Silent Hill) plné ticha, které si pohrává s hráčovým očekáváním, a kde je jump-scare úleva, protože skončí hráčovo napětí.
              Můžeš mít ten nejtemnější vizuál, hudbu, atd. ale pokud to něčím nevyvážíš, tak to nebude mít po chvíli na hráče moc velký vliv, to je klasický problém mnoha videoher.
              Pokud neustále vidíš násilí, tak si něj taky zvykneš. Pokud ti někdo dá otravnou přezdívku, tak si na ni po chvíli zvykneš. Pokud žiješ v hlučném prostředí, taky si na něj po chvíli zvykneš. Pokud žiješ v neustálém nebezpečí, taky sa něj zvykneš. Pokud žiješ v tropickém prostředí, taky si na něj zvykneš.
            • píčaa del0. píčaa del0. píčaa del0. pičaa del0. pičaa del0. Tohle tě definuje skvěle..
            • del0
              Myslím, že tvůj nick lol je na místě, trolíku. Když vidím toho hubeného týpka, jak drží v ruce 5 metrovou sekeru, tak veškerá temnost vyprchává a zůstává jen záchvat smíchu. To bude asi ten kontrast, o kterém mluvil Vogon. *15*
            • https://www.youtube.com/watch?v=zE3tMn42OEE

              jinak zkust tohle. Dle mého je to temné, smutné.
            • del jsi tragéd s velkým T. Je mi z tebe smutno. *9* Pokud máš nějaké duševí problémy, navštiv specialistu
            • del0
              "Bohužel pro tebe, já mám důkazy pro mé argumenty..."

              Ale. *7* Máš akorát velké kulové. Žádný důkaz o tom, jak ta hra obecně působí na hráče (podle tvého tvrzení, že už mi po nějaké době hraní jakože nemá přijít temná) tady nevidím a ani nemůžu vidět, protože se jedná o subjektivní dojem. Vidím jen nějaké obecné teorie o prvcích v hororových hrách/literatuře (což Diablo ani není, jen je víc do horororu ve srovnání s jinými fantasy RPG a předchozími díly). Navíc si nějak zapomněl, že na atmosféru ve hře nemá vliv jen nějaký kontrast, o kterém píšeš, ale i samotný vizuál, hudba/zvuky nebo strach ze smrti (obtížnost).

              "například jump- scares v hororových hrách(ticho vs. hlasité bafnutí)"

              Jo, tohle vůbec není klišé a vždy se u takové scény strašně leknu, až si řeknu, tohle je fakt temný. *15*
          • kostejnesmrtelny
            Zkus skotský střiky, na hysterii prej fungujou dost dobře... *7*
          • Vojta_Ilavsky
            To myslíš vážně nebo to je pouze trolling?
        • Jaký temný hrad??? D1 je srdcovka.....A určitě tam nebyl žadný hrat a to ani peklený.

          Byli tam katakomby, jeskyně, peklo a hned na začatku byl znesvěcený kostel !!!!! Kde byl právě onen Butcher s legendarní hláškou fresh meat.


          A jediné co bylo na D1 temné bylo to že první díl byl vice "realistycký" a dvojka a trojka jsou spíše fantasy.
      • JohnyTheZik
        Tak mne se treba cely vykresleni nebe a pekla v D3 fakt libilo, nechci znit jako klasickej hater, jen toho novyho butchera fakt nemusim..
  • Vojta_Ilavsky
    Nabyvám stále víc dojmu, že tohle sem úplně tak zcela nepatří. O ostatních MOBÁch tady nepadne ani slovo, ale když to hraje Adam, tak se o tom psát musí nebo co. Nic ve zlým, ale přijde mi divný když ostatní zanedbáváte a u týhle napíšete o jednom hrdinovi článek. Tohle mělo být v bleskovkách.
    • ne
    • Chápu, že to nechápeš, protože v době vydání Diabla 1 si ještě nebyl na světě, ale Butcher, to je CELEBRITA *3* tenhle týpek mi nahnal větší hrůzu než v pozdější fázi hry sám Diablo
      • Veskoslav
        Akorát, že to není celebrita z D1, ale z D3 a ten je poněkud novější a po vzhledové stránce i horší.
        • Stylizace se mi líbí, akorát to už nenahání hrůzu(diabla hraju všechny 3, respektive poslední roky už jen tu 3jku) jde o princip, je to butcher ať už vypadá jakkoliv(nebo je jakkoliv přehnaně zvětšenej) do stylizace HOTS by byl butcher z jedničky jako pěst na oko
          • Veskoslav
            To je zase pravda. Ještě že Blizzard má jenom jednu kouřící postavu.
    • je fakt, že poslední článek o The International, turnaji s nejvyšším prize money v herním světě, je z roku 2014.. a to je docela ostuda
      • Asharak
        Alespoň jde vidět, že GAMES nezajímají peníze, ale hra samotná *5*
  • hmm to je takovej Stitches na steroidech
  • Jack1947
    Já kvůli tomuhle, řízkovy si půjdu zas zahrát... protože to mám jako takovou oddycjovku ale nechci hrát každý den a vidět jak se to kazí...

    Každý den hraji SMITE, takže se nepotřebuji rozčilovat dvakrát, nechci aby mi zkazili hru. Stále jsem malý level nemám všech 10 hrdinů nehrál jsem ligu ... prostě o to nestojím ale tenhle pořízek vypadá slušně. *4*
    • uz sis opravil tu epickou vetu? Koukam ze ne.
      • Jack1947
        Naopak, nepamatuješ si co jsem psal o překlikách? že je schválně nebudu opravovat. *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit