Přejít na výpis diskuzí
Heroes of the Storm rozšíří noví hrdinové a mapy z Diabla
8.6.2015 | Adam Homola
69 příspěvků
-
Koukám, že to Overwatch pořádně drtí a hlavně ho to i baví, když je schopen napsat tak obsáhlý článek v podstatě o 2 malých novinkách. *2* Pěkné, pěkné.. Osobně se dost těším, až udělají něco na téma StarCraftu, což je moje oblíbená série od Blizzu, ale i na to jistě dojde...
No tak se snad potkáme na bojišti pekelném! *16* *5*
P.S.- Docela by mě zajímalo, za kterou postavu aktuálně dostupnou Adam teď nejraději hraje a na kterou se naopak těší, že by mohli přidat. *3* -
Ovšem že to je hra o skillu především, jenže to člověka co nikdy nehrál mobu nemůže trknout, jenže k čemu skill když spoluhráči jen umírají bloudí světem neví co dělat neplní objectives nebo jedou solo v domění že to carryinou což je nesmysl a mělo by se to trestat.
Achjo, i když tu jsou ty 15-30minutové matche dokmáže to být pořádně otravné, takže je to lepší střídatse SMITE ( ve smite nehrát ranked, ne conquest - nebo aspon nečíst chat) hlavní devízou tady je to že, defakto absencí itemů což je pro mně plus - ano, mám ve SMITE trochu neznalost, nikdo není dokonalá a proto se nadává... tady jsem rád že mi nikdo wenadává a kdyby jo tak má smůlu. No a uvidíme co League to bude taky něco... viděl jsem na HOTS komunitě nějaký screen s nenávistným whisperem takže toxicita je všude.
Snad na tom matrchmakingu trochu zapracují, ono to celkem znechutí no odcházet ot dementní hry. Po několikáté... (btw: Ban 2dny po prvním dnu skončil to celkem jde).
Mít kamarády asi tak 5, hrát jen s nimi hmmm zajímavá myšlenka bohužel neproveditelná, to samé s clanem. -
pro mě teda je tahle hra zklamání, to se nedá absolutně srovnávat s dotou..
-
-
Nedá, protože Dota 2 je v rámci stejného žánru něco úplně jiného.
-
to ne dota HEROESofthe STORM nesaha ani po prvni pixel
-
-
Otaznik: pokud te nebavi hots, dost tezko te bude bavit jina moba (i kdyz hots moba neni...)
Důvod proč já hots hraji je, že je dost zábavná, nejsou tam otravné mechaniky z moba her a hlavně netrva jedna hra extrémně dlouho tzv mezi 10-20 minutami a hodně brzy dojde na konfrontaci a teamfigty.
Co je to skill? Naučit se používat 4 skilly, správně nakoupit itemy, last hitovat,....?
V hots je skill hlavně v tom vědět kde máš být a co přesně dělát, jak správně spolupracovat s teamem a mít přehled o tom, kde jsou oni. Na vyšších úrovních si k tomu přidej dokonalou kooperaci a synergii celého teamu. Tohle je alfa a omega tehle hry a pokud te nebavi hrat v teamu, bez radeji jinam.
A pak to jak dobře danou postavu dokážeš ovládat. V hots jsou lehčí i extrémně těžcí hrdinové, k dokonale je dovede hrát ale jen málo kdo.
Samozřejmě pokud hráváš sám a nerad si hledáš stálé spoluhráče, tak v hots ani jiné kooperativni hre zábava není ideální a v qick game musíš počítat, že budeš hrát s někým, kdo to neumí, nebo ti hru schválně kazí.
Doporučuji z kouknout celý playlist: https://www.youtube.com/watch?v=rDYjBGQBJhU&index=33&list=PLWvTosqr6aq_bYfgD0BJ3sBeYWelVjkpx -
-
"V hots je skill hlavně v tom vědět kde máš být a co přesně dělát, jak správně spolupracovat s teamem a mít přehled o tom, kde jsou oni. Na vyšších úrovních si k tomu přidej dokonalou kooperaci a synergii celého teamu" tímhle můžeš definovat stejně tak lol,hon,dotu i smite .
-
-
Přesně, můžu tak definovat téměř všechny teamové online hry.
-
-
Moba
-
-
-
bla bla bla,
1.hots je moba, kdo tvrdí opak, je vymytá blizz ovečka
2.pokud tě baví starší moba, nebude tě bavit hots
3.jestliže preferuješ hots před jinými hrami stejného žánru, nesnaž se vyargumentovat proč by měla být objektivně lepší, protože není
4.těším se na profi mače, které ukáží nulový soutěžní potenciál hry a do roka bude f2p...wait, what? *1* jk
5. hots je prostě jen normální mp casual hra pro blizz fandy, nic víc, ale to stačí -
-
1. HotS je MOBA, kdo tvrdí opak, má jiný názor...
2. baví mě LoL, baví mě i HotS - to vyvrací tvůj druhý bod
3. wtf? Shania nepíše, že HotS je ojektivně lepší.. on/ona píše, že ho/jí HotS baví, protože tam nejsou mechaniky ze starších MOBA her (což je pravda) a zápasy jsou kratší (což je taky pravda)...
4. souhlasím, že HotS má dost malý soutěžní potenciál a podle mě je to největší slabina hry
5. nic podobného HotS jsem nikdy nehrál.. oproti starším MOBA hrám je to opravdu více casual, ovšem není to jen pro blizz fandy... takovým příkladem jsem třeba já... -
1. podle vasi definice toho co dela mobu mobou jasne vypliva, ze hots tyto vlastnosti chybi. LOL, DOTA 2 jsou ve stejné kategorii her asi tak jako Baldurs Gate a Diablo v kategorii RPG.
2. to asi dost záleží na hráči, je opravdu hodně lidí, kteří přešli a už se nevrátí a dost kterych zkusilo a nebaví je to.
3. nezmínil jsem schválně žádnou jinou mobu, argumenty proč hraju radši hots jsou v mém případě více jak jasné, tobě ty stejné věci naopak můžou vadit.
4. tesit se muzes na co chces, uvidime
5. nestačí to tobě, mě naopak vyhovuje. Casual na hots je hlavne herni doba a to je to nejlepsi zmena co mohli udělat.
-
-
-
Trochu vody do mlýnu..
Jsem pravidelným hráčem League of Legends a HotS jsem zkusil ze zvědavosti a příjemně mě překvapil. Oproti LoL nebo DOTě je to mnohem akčnější. Řekl bych, že v HotS méně záleží na mechanikách, to ovšem vyvažují úkoly jednotlivých map. Pokud je plníte, dostanete speciální bonusy, které většinou vedou k vítězství..
Akční pojetí slouží taky k tomu, že nemáte čas nic psát.. A tím se HotS vyhne největší slabině LoLka - trollům a flamerům...
Poslední kousky Blizzardu se mi líbí... jen tak dál Kolose! -
-
Mno nemuzes psat z defaultniho nastaveni do protejsiho tymu, ale jeste tam pribyla moznost vypnout nebo zapnout chat vlastniho tymu. Po jednom z poslednich updatu me proto prekvapilo, proc nemuzu psat do chatu a zjistil jsem, ze tu moznost pridali do nastaveni, ale nastavili primarne na nemoznost psat.
Mute a Reporty jsem do releasu prakticky nepotreboval, bohuzel po oficialnim releasu se me to stalo uz parkrat, ze ty lidi meli priserny chovani a nebo proste na truc zacali AFK. V tomto pripade jak prestanete hrat tak mame nekolik vterin na to se zucastnit boju a nebo vas to kopne. Nekdy je ten bot lepsi jak hraci (ne vzdy). Parkrat se mi stalo, ze jsem s botem vyhral, po te co odesel hrac (lepsi kdyz je to tank).
-
-
Dobry den. Nechci aby to vyznelo,jako hate. Nemyslim to tak,jenom se opravdu od srdce chci zeptat na jednu vec. Hots jsem zkousel hrat jako prvni mobu v zivote a vubec me to nebavilo. Co ostatni na techto hrach bavi? V cem vidite skill? Pro me je to jenom klik fest se 4 cudlikama, co mackam. Skill mi prijde,ze je v tom minimalni. Nikdy jsem nepochopil tu obrovskou oblibenost u hracu. Proto se ptam.
-
-
ja ti to vysvetlim: v normalnim rpg-čku musíš hrát hodiny abys se dostal na vyšší level, plnit questy, premyšlet. tady maš hrdinu vyexpeneho za 10 minut - je to takove rpg z rychlíku pro lidi co nemaji čas. dale ten žánr se vyvinul z RTS - tam musíš delat makromanažment základny a cely armady - vyžaduje rychle reakce, premyšlení a skill. tohle hráči moba nemaji, proto maji co delat s ovladanim jedne figurky.
-
-
Tak v tom případě zvolte Dotu. Ze svého žánru je nejblíže tomuto a může nabídnout tuny mechanik, které z ní vytváří něco neobyčejného. LoL i HotS nejsou vůbec špatné, ale moc rychle si vystřílí munici.
-
-
Kdyby si vypsal, co pro tebe znamená "být skil ve hře", možná by ti šlo i poradit. *3*
-
Žádný sklil v tom nehledej. Je to prostě moba pro casual hráče, kteří rádi blizzardí universa. Mě třeba moba vůbec nebraly, ale hots si občas s kámošema střihneme jako večerní oddechovku po pracovním dnu. Ve chvíli kdy hraješ s týmem kamarádů a domlouváte se přes voice chat, je to úplně jiná hra, než s random hráči.
-
Lidi MOBA hraji, protoze je na trhu bohuzel malo podobne propracovanych kompetitivnich her s fungujici profesionalni scenou. Nezalezi ani tak na zanru, jako na na tom vsem ostatnim okolo.
-
to sis vybral špatnou hru, HotS je v herních mechanikách zjednodušené až na kost, zkus Dotu nebo LoLko
-
To je jednoduché. Starcraft je moc těžký, a jiné RTS tu nejsou.
-
v normalni moba hre, skilly pribivaji po levelu kazdymu zvlast + mapa je asi 5x vetsia navic nemas konicka co te po smrti do 10 sec vrati do stredu mapy,k tomu si pripocitej tak 100 itemu co si muzes koupit/slozi,100+ hrdinu s mnohem slozitejsi mechanikou a pomalu dostavas predstavu,kde je ten skill
-
-
Tzn,ze v jinych moba hrach pouzivam treba i deset i vic spellu/utoku - resp keybindu ? Nebo proste mam 4-5 cudliku a jenom se pohybuji? Pze pak mi to prijde hrozne malo a nechapu,kde je v tom "skill" ?
-
-
tak v jiných moba hrách máš i další mechaniky, např last hitování, deny, divování za věže a ganky v území nepřítele, individální levelování a goldy (případně jejich ztráta po smrti), stackování creepů, wardy odhalující mapu či neviditelné jednotky, itemy které mají vlastní aktivní schopnosti a pak samozřejmě samotné hrdiny, v Dotě máš třeba Invokera, který má 14 různých kouzel, která si vyvolává kombinacemi 3 různých orbů, nebo Meepa, který je zase velice náročný na micro (máš hrdinu a k němu 4 kopie, ale stačí aby umřel jeden a jdou všichni).. a pak tam máš třídu carry, tedy zabijáka, který (nejlépe) hrozně uteče ostatním, vydělá mraky penéz a XP a pak to drtí, to právě díky sdíleným goldům a XP v HotS úplně chybí, nemůžeš se moc projevit individuálním skillem a utéct ostatním
-
-
Sdilene XP naopak vidim jako pozitivum teto hry. Prestavaji takove hadky nevyzirej mi XP nebo vyzral jsi mi kill. Ja jako support v LoL jsem byl kolikrat obvinovan za to, ze jsem na spodni lajne vyziral killy. A to i neopravnene nebo i po smrti dotycneho, ktery nebyl schopny ho zabit. Tak jsem ho dorazil... a hned se celou vlnu se mnou neslo, ze mam vic killu jak nas carry.
Nic proti ale to v HotS prakticky neexistuje a jsem za to rad. -
-
těžký život supporta.. soucítím *1*
-
-
Diky moc vsem za vysvetelni. Podobne veci jsem chtel slyset a staci mi to. Ok zkusim LoL nebo Dotu a uvidim,jestli me to bude bavit vic nez HotS.
-
-
jestli te bude bavyt farmit goldy abys mel na itemy abys byl op nebo travit u jednoho matche 30-50 min v poho tak jeto protebe hots je teamovej masakr dota je pomala a kdiz umres tak team je nastvanej natebe to same u lolka protoze kdiz umres tak enemi dostane goldy v hotsku tam umres a nic se nedeje sorry za cz
-
nebude xD hral sem dotu a lol 5 let a kdiz sem prisel na hots tak lolko a dota uinstal
-
-
No carry je spis borec, co umi nejlip po vetsinu hry delat ocase a pak mackat dobre pravy tlacitko a obcas Q nebo E. Kdyz se v MOBA rekne skill, tak si vzdycky vybavim support hrace.
-
-
http://www.heroesofthestorm.name/
-
nebo tak, ale musim říct, že po pár hodinách hraní HotS pro mě získal pojem "right click hero" úplně nový rozměr, ale zatim jsem u toho moc času nestrávil (oproti 2000+ hodinám v Dotě ) tak jsem zvědavý, jestli se to později víc rozjede
-
-
-
pocet skillu u postav byva podobny, ale dalsi moznosti prave predstavuji itemy, ktere maji casto aktivni pouziti - teleportace, neviditelnost, lifesteal, ruzne stity a imunity, CC nebo dmg atd...dale muzes mit hrdiny, kteri vyuzivaji ruzne summony ktere musis mikrovat....tohle v HOTS chybi a me dost brzy omrzel
-
-
co to pises za kraviny xD jaka teleportace jaka neviditelnost ? Tasader ma teleportci i neviditelnost ve skillu to bys chtel jeste jednu teleportaci a neviditelnost jeste jednou ? nechapute sorry jestli myslis jako zetam chybej itemy tak prave proto jeto dobre zetam nejsou proc taky aby se opicely jako u doty nebo lolka kdiz kazdej farmi goldy hraci si nadavaj ze kradou prachy a zeje to jeho kill ?? sorry za cz
-
-
Zaleží na konkrétním hrdinovy. Každopádně základní skilly jsou 3 (q,w,e) a jedna ultimátka (r). Pak je tam jedna tzv. specifická vlastnost (d), kdy je buď jen pasivní nebo u některých i aktivní. Každý 3/4 levely máš na výběr z tzv. talentů ze začátku 2 a pokud jsi hrál hrdinu již párkrat tak může mít až z 5ti na výběr. Důležitý je právě umět zkombinovat správně vyběr talentů.
Při výběru talentů pak můžou přibýt další aktivní skilly (1-4) - self heal, plošněj heal, skok, podplácení žoldáku aj).
Dalším aspektem je umět ty skilly používat v pravou chvíli (aby z toho nevyskočil) a taky se trefit (aby nebyl skill promarněn). Některý cooldowny pak zabolí, pokud se člověk netrefí.
A v konečné fázy je to o znalosti mapy a jejích mechanik. Ty používat správně, a v pravou chvíli, aby měli účinek. -
-
Sofistikovanym trollum se nepise takova hromada textu - pravidlo c.6
-
-
Zahraj si ty 4 cudliky proti 50 postavam s odlisnymi 4 cudliky, kde kazdej ten cudlik ma jinej cast delay, range, dmg, apod.
-
-
A pak si zahraj 20 cudliku proti 20 cudlikum.
-
-
-
-
-
Měli by se zaměřit na rovnováhu specializací mezi univerzy. Hodně by to ulehčilo Dailly questy. :D. Osobně pořád čekám na StarCraftího Warriora nebo supporta z Diabla .. *15*
-
-
A ještě dát více specialistů za 2000, protože Gazlowe je úplně na h*vno(Nebo spíše je hodně těžký, a jelikož je nejlevnější, tak ho má hodně nováčků, kteří to za něj vůbec neumí.) a jakmile ho potkáte ve hře, tak pravděpodobně prohrajete. Doufám, že support z Diabla bude Deckard Cain a ne jasný Monk z D3. A nebyl náhodou kdysi Tychus warrior?
-
-
První 2-3 hry jsem měl z Gazlowa úplně stejný pocit, ale po takových 50 her musím říct, že je to neskutečné skvělý hrdina. Skvělý siege i hero dmg, ze všech specialistů se mi za něj hraje nejlépe a mechanicky mi přijde nejzábavnější. Stačí vypilovat talent build a jsou to parádní hry.
-
Gazlowe je EXTREMNE easy jen se musi pochopit ze je to ultraOP specialista na kempy udela je SOLO velice rychle a to na velmi nizkem lvl prakticky hned jak se objevi na mape ale kdyz hraje gazlowe s noobama co nevi ze maj tlacit na pilu a neustale drzet nepratele pod tlakem aby nemeli sanci gazzla zabit je to smutne. jinak je to very easy win s gazlem bosove z kempu nepratele dost zamestnaji a vubec nevadi ze team je de jen ve 4rech pac Gaz dela kempy jo kdyz tyhle zaklady nekdo nechape pak diky nemu cely team prohraje!!!!
-
-
Mno mě osobně mrzí, jakým způsobem se ubíralo Diablo 3, když narážíš na supporta. Když poprvé prezentovali Monka s možností lečení, nebo dávání štítů, tak mě právě napadlo, že to bude svým způsobem zajímavý a budeš mit někoho, kdo ty nepřátele podrží nebo bude se snažit o tom, aby neutočili na slabší jedince a třeba právě monk bude moci dávat podporu a healovat. Takže na support z Diabla 3 by právě mohl být monk, pokud ho neudělají assasinem.
Starcraft warrior, třeba General Warfield :) -
-
Všichni chcou fénixe jako SC Warriora. Ultimátka pak Dragoon forma.
-
-
JO ten me taky napadl. ani nevim proc jsem ho nakonec nenapsal :D
-
-
-
-
Já myslím, že víc lidí stále pamatuje Butchere víc z Diabla 1 než ze trojky.
"Ah, fresh meat." -
-
To je Butcher z World of Warcraft, se prober chlape. První raid instance Highmaul v Warlords of Dreanor expanzi, druhý boss - Butcher.
-
-
z diabla 3 :))
-
-
Protože lidí co nehráli Diablo 1 jako já je tu málo *1*
-
-
Teď už tam chybí jen Sněhurka a Maxipes Fík.
-
-
Jaina už tam je a Fík by mohl být Diablo, kdyby mu nechali tu animaci z dvojky kdy běhal po čtyřech jako pejsek *1*
-
-
Už zase běhá jako pes mám pocit :) Ono u některých hrdinu zase zrušili mounty.
-
-
nechapem, co sa ti nepaci, ked si to musel tak ironicky okomentovat... ja to vidim tak, ze blizz sa snazi do zanru pridat svieze napady a vyuzit potencial svojich univerzi v ramci tohoto zanru naplno...
-
-
blizz se jenom chce nacpat tam, kde vidi prachy. O nejake svezesti a potencialu nemuze byt ani rec, vsechno je jen recyklace.
-
-
Kdyby chtěli prachy, tak nedělají mobu, ten žánr je naprosto ovládaný třemi velikány a má velmi dlouhou vstupní dobu, takže z těch tří velikánů nikdo nechce přejít.
-
Zrovna HotS bych jako cistou recyklaci nevide. Ano puvodne to melo byt All Star Blizzard nebo Dota. Nazvali to nakonec jinak.. smichali hrdiny, ze vsech jejich her. Nekomu to nesedne, ale z hlediska MOBA her bych zrovna rekl, ze se celkem snazi odlisit a to prave zasadnim prvkem, kdy se neresi vybaveni hrdinu, ale kombinace skillu a vlastnosti na mape.
Je to relativne nove a svezi a stale me to bavi. U Doty 1 i 2 jsem stravil kupu hodin a zrovna tak u League of Legends. Ale blizzard nabidl neco noveho - usporadani map a mechaniky na ni...
League of Legends prisel s travou, kde je clovek skryty. Zkousel i experimenty s novou mapou, ale ty se tak neujali a jsou spis pro pobaveni (ne tolik vyuzivane) a alternativou.
Dota zase ma prevyseni, ktere dava vetsi rozhled a nebo naopak. -
-
Ja spis mluvil o recyklaci z hlediska tvorby blizzardu. Vypada to, jakoby uz nemeli svoje hry kam dal posunout. Warcraft 4 je podle me jediny, co je jeste muze zachranit a vsadim se, ze az vyjde film ho oznami.
-
-
Overwatch je relativne nejnovejsi, ale zatim tam neni to lore jako u jejich ostatnich her, coz se u takoveto arenovky moc ani neresi (ja osobne bych to asi tolik neresil). Hearthstone je jiny typ hry, ale porad to nedela nic jineho, nez to bere tematiku z Warcraftu.
Takze pokud bych mel brat neco noveho,.. posunuti v pribezich nebo uplne novy universe alias Starcraft/Warcraft.. nebyl bych proti. Takze ano, stale tu od blizzardu neco noveho chybi :). -
V cem je prosimte zasadni Overwatch, kdyz uz 21 let rozvijeji warcraft lore a pristi rok jim vychazi film na tohle tema za 100 micu ?
-
Hearthstone a HOTS možná, ale Overwatch je podle mě pro budoucnost Blizzardu dost zásadní.
-
Heartstone, Overwatch i HotS jsou jenom takovy srandy v porovnani s velikosti a dopadem jejich ostatnich her. Na to skutecne nepadlo moc prostredku.
-
Vždyť teď oznámili Overwatch, a to je v blizzardu úplná novinka.
Hearthstone je taky docela novota pro blizzard.
A co se týče HOTS, tak nebyl plán udělat celou hru, začalo to jako ukázka co dokážou se SC2 editorem.
-
-
-
Zato ostatní tvůrci dělají hry jako charitu a cíleně se cpou tam, kde prachy nevidí. A určitě nikdo kdomě Blizzardu nerecykluje, chraň buch :D
-
neco neco Assassin's Creed, Call of Duty, Halo, Forza, Gears of War, God of War, Dark souls (+ Bloodborne), vetsina MMO snazici se napodobit WoW.... Musis bejt slusnej hipster, kdyz se ti nelibi ani jedna z techto her...
-
-
-
-
A z jiných her tam mapy jsou? Co se mi HotS celou dobu nelíbí je právě to, že jsou mapy nicneříkající. Když už spojují hrdiny svých světů tak imho i mapy by tomu měly odpovídat.
-
-
neco neco Lore, bojuje se v Nexusu, jakymsi alternativnim svete neco neco
-
hoj, jak dlouho jsi v te hre byl a kolik her jsi nahral, ze mas celkem divny dotazy?
myslim si ze mapy jsou hodne zajimave a ruznorody a mozna bych s novej uz trosku pribrzdil a radśi zacal delat něco s téma lagama, aby to prestaly SW na servr farmach ochcavat...
-