Přejít na výpis diskuzí
Heroes of the Storm se s lavinou změn přesune do verze 2.0
30.3.2017 | Adam Homola
96 příspěvků
-
Zkusil jsem to PTR a krom stupidní mapy s payloadem ?? ( který se v vs ai samozřejmě blbě tlačí)
Je to prachsprostý grind +Overwatch spraye a jiné blbosti. Celkem zklamání noo. -
pouze drobna korekce informace z preview - v2.0 prinese i nove skiny, jen to (zatim?) neni moc zminovano v ofic. info
viz. imgur.com/a/UAXr8 -
No.. cekal jsem nejakou velkou zmenu, ktera by tu hru treba trochu ozivila a zmenila.. To ovsem zmena levelovani a loot systemu neni, velka skoda.
-
-
3 downvoty a 0 protiargumentů. klasika
-
-
milion kosmetických blbostí to muselo dát sakra práce a přitom na špatný matchmakong ani nesáhli o resetu dementního MMR kde čím déle hrajete tím pomalejc se dostáváte nahoru si člověk múže nechat zdát a tak je rychlejší založit nový účet a během 10ti her postoupit o 3 ligy vejs *13*
-
-
přesně tak. Jenom kosmetické změny, které jsou hlavně cílené na to, aby z lidí vytáhli další peníze!
Na ty špatné věcí (hloupý matchmaking) vůbec nešáhli... -
-
Která hra má dokonalý matchmaking a ne jen o náhodě? i když chápu že v ranked je to o ničem jiném, je to otravné ale jak tam bude nefunkční MMR tak to nebude fungovat nikdy.
Prostě tě tlačí v těhle hrách do toho sehnat si tým když to teda chceš hrát vážně. -
-
tak náhodný by byl lepší dobří hráči by vyhrávali častěji a špatní častěji prohrávali
-
-
Tak jaký teda je? protože to je o náhodě jak ti to zrovna padne chytneš lerpší tým horší, kdyby se hrálo na body bude v tahu teamplaying a hra bude ve stylu cod.
-
-
-
-
Kromě počatečních zápasů, pro umístění do nějaké ligy, je to pořád stejné. Stačí si přečíst http://us.battle.net/heroes/en/game/ranked-play/
-
-
O tom právě mluvil, ty počáteční zápasy na začátku každé ligy jsou prostě katastrofa!
Když máte smůlu na začátku, tak je pak velký problém se vyhrabat z nižší ligy do těch vyšších!!
Ranked zápasy vás pak dokonce znevýhodňují, protože máte vyšší statistiky než je průměr v té nižší lize!!!
Už se mi stalo, že jsem v původních 10 umísťovacích zápasech prohrál všech 10 jenom protože jsem měl smůlu a během prvních 5 minut to hned někdo z mého teamu leavnul (a hrajte pak 4vs5 když zbytek vašeho teamu jsou podprůměrné lamy!) -
-
co je špatného na tom hrát v nižších ligách? když si tak dobrej hráč alespon budes lehce vyhrávat
-
-
NEBUDE LEHCE vyhrávat protože jeden sebelepší hráč výhru nezajistí JEHO OSOBNÍ rank totiž VŮBEC nezávisí na jeho skillu ale na tom jak hrajou ostatní 4 on každý může ovlivnit POUZE 1/5 *11*
-
-
Heroes of thesw storm 2.0 moc se těšim www.heroesofthestorm.name
-
ja se v tom nejak stratil, o ktere hre je tady reč, dota nebo lol nebo hots?
-
Tak jasne ze dostal kazdej lepsi hrac se rychle dostane z bronzu na diamant nebo mastra kdyz je echt dobrej , ale to funguje JEN U NOVEHO UCTU! Nic takoveho by nedokazal s uctem v bronzu kde je odehrano tisice her! A to je prave problem tehle hry! Jakmile vas zaskatulkuje nahoru se dostanete hodne tezko kdyz se porat snazi vase winrate drzet 50:50 *11*
-
Ale bude. Kopec ludi to uz dokazalo a napr. Nostromia sa dostala z bronze 5 na mastera s 80% winrate a cele to aj streamovala... Vela hracov (aj hracov doty a lolka) vobec netusi co a ako ovplyvnuje sance teamu na vyhru a myslia si ze ked vedia trafit skillshot a flamit noobov tak su minimalne diamond 1. A rank je performance rating, skill viac opisuje skryte mmr, na zaciatku sezony je po 10 zapasoch max. rank diamond 3 co neznamena ze vsetci diamond 3 maju rovnaky mmr/skill ze...
-
-
-
-
-
-
Bloodline champions jsou tedy rozhodne lepsi, nez toto. I kdyz pay to win prvek je u nich vyssi, nez zde.
-
-
Nehrál jsem, takže nedokážu porovnat. Ale nemá tahle hra o dost jiné ovládání? Kamera napevno na hrdinovy a pohyb pomocí WSAD? To pak ani moc nevychází z RTS ovládání s nezávislou kamerou jako původní DotA.
-
-
kamera tam byla takova plovouci, ovladani wasd + dalsi 4 klavesy spelly + 2 utoky na mysi
ale ta hra byla cela jen o skillu,zadne predmety, farmeni, nic, jen opravdu skoda toho p2w, normalni farmenim sis totiz mohl vydela na noveho sampiona tak za 2-3 mesice, pres achivementy tak za mesic -
Jojo, to je srovnání jak brambora... úplně jiné hry. A bloodliny mě nikdy nebavily déle než pár týdnů (ale to je samozřejmě subjektivní názor).
-
-
-
Trochu mi nesedla stylizace, ale jinak dobrá hra, Blizz ani jiné neumí *4*
-
-
souhlasím s tebou že blizzard stylizaci moc neumí
-
-
Neskutocne aky su primitivny ludia vo vseobecnosti ... Ako prometeus vam uz teraz hovorim ze Dota a Lolko pojdu dolu ako moba hry a casom pride nova era a Storm sa stane najlepsou a najpopularnejsou mobou...
Argumenty:Lolko aj Dota je zalozena na nahode random generetor kritikalnych ran...v dote je to v itemoch a hrdinoch no Lolko pridalo este nieco navyse uz v talentovom strome takze hned od zaciatku prve last hity uz rozhoduje nahoda komu viac kritne a obzlvast ked to hraju na cisty push...
Priklad z Doty Phantom Assasin sa kludne stane ze prve 2-3 hity nekritne inokedy prve 2-3 kritne a toto ti rozhodne hru- a toto ma byt E-SPORT hra :D...vysmech cela Dota a Lolko...Som na turnaji hrame o 10 mega a rozhodlo by vo fighte akurat toto ze mali v tom fighte viac kritov a ostalo by 1v1 a ja mam 70% on 20% ako priklad a vybite ability a jemu to krasne kritne a dal by ma na 2rany inak az 4 a toto by rozhodlo kto sa stane sampionom vsak by ma odrbalo by som tam vsetko rozmlatil a pritom by som vedel ze sme hrali lepsie len im sa pristastilo.
2.Ak v tom patchi 2.0 odstrania eura ako real cash a vsetko daju na gemy a pod proste herna mena,tak ziadne take ze lolko dotu si clovek nainstaluje lebo je zadarmo ale ten kdo je bohaty clovek tak si nakupi vsetky skiny,hrdiny a pod.za peniazky a ten co je chudobny clovek nema a to je nespravodlive...tie prasive peniaze musia ist bokom
Storm bude teda free hra a dufam ze jedneho dna aj kompletne bez euro transkakci akejkovek kupi skinu a hrdinov a inych veci ... proste CISTA HRA BEZ POTREBY PENAZI A STASTIA CRITOV -
-
Dakkon, jste úplně mimo.
1.) v Dotě RNG má skoro nulový význam. Generování kritikalů totiž není úplně náhodné, ale jedná o se pseudonáhodné generování!!
Jestli chcete vidět, co to je opravdu chaotické RNG, tak si běžte zahrát World of Tanks.
2.) To s těma gemy jste špatně pochopil. Nástup gemů neznamená, že se zrušili Eura!
Jenom prostě přejmenovali ingame měnu. Pořád si ty gemy (a zlaťáky) budete moct koupit za Eura! Pořád budete muset zaplatit Eura, pokud si budete pořídit většinu hrdinů... za ty odměny ve hře si nikdy všechny hrdiny nekoupíte. -
Páni dlouho jsem nevidel nekoho tak... mimo?
-
-
To co pise se klidne casem muze stat.
Norazdil od stagnujiciho LoL a Doty II se Heroes vyviji. Vubec nechapu co lidi bavi na tom hrat na jedne mape bez objectivu, hru s silenym pacingem, kdy ve hre dojde ke 2 - 3 teamfightum za hodinu...
O itemech/skillech ani nemluve, pridat itemem stat/generic skill, nebo vyjimecne neco upravit, zatimco v Hots kazdy char 2 ulti na vyber 3 aktivni skilly, a talenty ktere vyrazne meni kazdy skill... versus 1 ulti (nekdy pasivni) a vetsinou max 2 aktivni skilly vzhledem k tomu 90% dota charu ma aspon jeden pasiv skill -
-
dota je jako šachy, taky hraješ porad na jedne mape
-
-
Podle této logiky je HotS jako 12 druhů šachů *1*.
-
-
jo, 12 různých druhů šachů... jednou hraješ na poly s černými a bílými čtvercy, podruhé černé se žlutými, potřetí... prostě jenom drobné kosmetické změny.
-
-
-
dota ma taky talent tree, plus ability, plus itemy, plus rusáky.
-
-
Copak Dota hráči dokážou překousnout talenty jako v HotS *1*?
-
A Polaky *1*
-
-
Hral jsi ty hry vubec? Vsechno jsou to moba hry, ale kazda to dela jinak. Ze by stagnovaly se mi teda nezda. Spis mi prijde ze prave Hots jde do kopru :-(
Hraju LoL uz od bety a porad me to bavi...a to hraju jen jednu mapu a nijak mi to nevadi :-).
2-3 teamfighty za hodinu? Zadny objectivy? Nevim co jsi hral, ale LoLko ani Dota to asi nebyly ;-) -
JJ, hodne se vyviji.. HotS 2.0 je vpodstate jen zmena levelovani a odmen, velka vec. Dota 7.0 prisla s velkejma zmenama v hratelnosti.
Klidne se muze stat, ze dota a lolko skonci, ale rozhodne se nestane HotS hranou hrou, to ti muzu dat pisemne :D. -
-
Na tom co ty mi das pisemne nezalezi zalezi na tom co bude chtit vetsina lidi hrat, svet se meni, ja nevim jestli HotS v budoucnu prevalcuje konkurenci, ale troll o tom nevi, uz vubec nic....
A ne to ze se vyviji tim sem nemyslel pridani lootu, tim jsem myslel to ze pribyvaji unikatni hrdinove o kterych si konkurence muze nechat zdat, pribyvaji mapy se zajimavyma objectivama...
Zatimco Dota 2 je jen REMAKE 15 let stare hry, kde se vsechny mechaniky odvijeji od toho co dovolil W3 engine, proto jsou taky skilly v Dote 2 totalni nuda, bez spetky inovace ala hra z roku 2003... ano Dota 2 je hra z roku 2003 v 2011 Enginu... -
-
Ale je porad daleko hranejsi nez Hots...nechci tu hru nijak hatovat, ale hracska zakladna dava jasne najevo co chce a hots to tak uplne neni.
A to ze je to x let stara hra...co je na tom spatneho? Lidi to bavi a to je podstatne :-)
-
-
-
-
-
neboj, ty o 10 mega nikdy hrát nebudeš
-
To je ale na tech hrach krasne....itemizace, talenty, runy .... Samozrejmne ze tam hraje svoji roli i nahoda, ale zalezi na tom, jakeho hrdinu mas ty, jakeho souper, co kupujes za itemy ty, co on a jake mate talenty a runy.
Je to hodně o premyslení, taktice a o tom jak dobre znas sveho a enemy hrdinu, musis vedet co si muzes a nemuzes dovolit, prepokladat co ma asi za runy a talenty (kdyz dlouho hrajes, poznas to podle statu hned na prvnim lvl). To nehrosi na tech hrach je to, ze ne kazdy u te hry zapoji mozek.
Tohle je na hodne dlouhe povidani....jak LoL, Dota nebo Hots jsou fajn hry, kazda pro jiny typ hracu :) Ale kdyz jsem naposledy hral Hots, cekal jsem snad 20 minut ve fronte na hru :( Snad ji tohle pomuze...i kdyz ji nehraju -
Nemyslím si, že hráči přejdou.
-
-
Mě HoTS baví. Kratší hry, něz v jiných moba. Navíc "last hitting" je mechanika kterou jsem odjakživa nesnášel, takže její absence v HoTSku je pro mě velké plus. Taky mě baví různé mapy, a ne jen jednu mapu tisíckrát dokola.
Grafika je věcí názoru, stejně jako míchání různých světů.. Mě to nevadí.
A jako u každé hry - pokud to někoho nebaví, ať to nehraje. -
-
Někteří hrdinové Hotsku dokonce ty last hity mají taky, abys získal stacky, např. Azmodan či Ragnaros. Takže i tenhle prvek v Hotsku je, ale máš alternativu.
-
Tak lamky a noobové vždycky nesnášeli komplikované herní mechanismy :-P
Zatímco pravidelní hráči ocení pokročilé techniky hraní, díky kterým můžou ukázat svůj skill...
Z toho je vidět, na koho je HotS cílený. Jestli jste lamka, co si jenom občasně zahraje, tak spíše ocení HotS (DotA na vás bude moc těžká, lol) -
-
Ty jsi s prominutim sileny noob
HotS i DotA 2 jsou obe primitivni hry, jestli myslis ze tu nekoho oslnis tim ze budes chvalit Dotu 2 s tim jak je to skill hra oproti HotS tak se pletes...
Low rank v zadne hre ani v Dote 2 (TY) nepochopi, ze at bude hrat cokoliv vzdy to bude o souperi a ne o blbe implementovanych hernich mechanikach jako ma Dota 2 (aneb pozustatek W3 enginu), sachy jsou mnohem primitivnejsi nez Dota2 nebo Hots, ale je mnohem tezsi hrat je na vysoke urovni... takze ne na zastaralych mechanikach nezalezi, vzdy je to jen o souperich... -
Takové SMITE je těžké na mástrování taky dá se to hrát samozřejmě s basic items +- něco navíc ale to se spoluhráčům moc nelíbí hoc je o skillu žádné že to je pro kasuály jen, jen prostě se to zabívá i něčím jiným. Teamplay se mi líbí, mám to v hrách rád. Ne jen slepé honění se kolik fragů jsem dostal a když to někdo dělá je automaticky vyvrhel co táhne tým dolu navíc si moc ani sám nezahraje.
Je to pro lidi co po práci si klído dají i proti AI, nebo třeba na chut zápas 1-2 s ostatními hráči.
-
-
-
Dáme nesmysly které jsou jen k tomu aby hráči více platili ale žeby dodali do hry nové mapy novy systém soubojů a rozdělování hráčů na elementy a ostatní tohle je na blizz moc
-
-
V HotS je tuším 12 map. Kolik jich najdeš v jiných mobách? Navíc přidali Brawl, kde jsou další speciální mapy. Mapy a hrdiny přidávají postupně.
"novy systém soubojů a rozdělování hráčů na elementy a ostatní" - Upřímně nevím co si pod touto větou představit. Boje jsou prakticky stejné jako v jiných mobách. Máš hrdiny s různými schopnostmi a snažíš se porazit protivníka. Co mají být ty elemementy si ani netroufám odhadovat. -
-
Však ten ňouma o tom co napsal ani nepřemýšlel.. viděl hate, tak si taky kopnul aby byl in *1*
-
-
-
Asi nejlepší MOBA co se týče mechanik.
Žádný nesmysl jako last hit, žádný "kašlu na team, jdu do dzungle", no brain předměty, jen to, na čem záleží - push a teamfight.
Škoda jen, že to zasazení a grafiku nemůžu ani vidět. -
-
Nechapu co se lidenm nelibi na grafice ve srovnani s lol nebo dotou.
Ikdyz Hots nema nejvice realistickou grafiku, tak v porovnani s lol a dotou je to o nekolik levelu realismu vyse... -
-
Co??? To ma být trolling vid?
-
DotA mi prostě prijde hezčí, ucelenější. Ale můj šálek čaje to taky není.
Jen to dokážu spíš tolerovat. HotS mi přijde až moc šílený a beztvarý.
Rozhodně bych si netroufl tvrdit, co je realističtější, všechno je to hodně stylizovaný. -
-
"DotA mi prostě prijde hezčí, ucelenější"
To asi bude dost osobní. Asi jste nehrál púvodní DotA , že? Protože mě DOTA2 přijde strašně přeplácaná a vůbec se mi graficky nelíbí. -
-
Jistě, je to osobní.
A původní jsem hrál, stejně jako Warcraft 3. Pudge Wars, Castle Fight a podobně. Ale grafiku od Blizzardů jsem prostě nikdy neměl rád.
Jak jsem řekl, ani DotA mi moc nesedí, ale alespoň není tak saturovaná a ty tvary tam mají nějaký smysl. Pčeplácaný mi přišlo obojí.
-
-
Je to docela jednoduchy, kdyz se clovek podiva na uroven grafiky, je to objektivne rozdil jako mezi GTA: San Andreas a GTA V.
Super low poly modely, barevne je to jak extremni omalovanka (Hots ma barvy mnohem realistictejsi)
A co se tyce "Realismu hry" zatimco HotS si na nic nehraje a Uther uz v tutorialu rekne Raynorovi, na jeho otazku WTF (kdyz se divi kde se to ocitl ), at to nebere tak vazne, Dota a obzvlaste LoL maji extreme smesny lore, ktery se snazi tvarit vazne ale pusobi smesne...
-
-
-