Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Délka by byla OK, kdyby cena byla nižší. Za krátký prolog k "plné hře" by měli chtít maximálně 500. To je podle mě kámen úrazu... .
  • to Ferdis2@tiscali.cz - ??? A hovoril som ja nieco ze CISTY STEALTH??
    Motkas tu a negujes nieco co som ani nenapisal, ja hovorim ze IGI bol dobra, kur.a dobra hra, a potvrdi mi to miliony hracov. Takisto C-Beam nevelebil AI, skratka ta hra tak bola urobena, nie ako teraz ze kludne nabehnes pred skupinku po zuby ozbrojencov a sak ked ta aj zabiju tak. 5 krokov za chrbtom mas checkpoit.
    Nauc sa citat a podla toho reagovat prosim ta. *15*
  • Preed
    Uz dlhsi cas mam pocit,ze by sa mala do uvahy viac brat cena hier,z vlastnej skusenosti viem povedat,ze ked si kupim hru v zlave na Steame a bavi ma ako tak,tak som s kupou spokojny lebo som za to dal 10€ ale keby,ze zaplatim plnu cenu tak by som casto krat spokojny nebol,zaujimave je,ze vlna nespkojnosti sa zniesla aj na cenu tohto ''dema'', ktora je absolutne prestrelena(ak sa nebude menit) a to clanok vobec nespomina,co je dost zvlastne.
  • Zbytocne dramatizuju. Jasne, ked isiel priamo za objectivom a vobec najkratsou cestou tak tie 2 hodky mi prijdu normalne. Stavim sa ze pri troche experimentovania a explorovanie sa cas zdvoj az ztrojnasobi. Okrem toho, taky MGS1 som volakedy na PC presiel za den 3x za sebou, najlepsi cas si pamatam, ze som mal nejake necele 4 hodiny a to zdaleka nie je speedrun.
    Samozrejme, ked som to hral uplne prvy krat a prezkumaval som kazdy roh, tak mi to zabralo cez 12 hodin cisteho herneho casu (kde sa podla mna nezaratavaju cutsceny a codec rozhovory).
  • God-of-War
    Soory, ale nejdřív beru InFamous.
  • Uz se tesim na PC verzi.
  • Ferdis2
    Nič nové na svete. Aj k Metal Gear Solid 2 bola pár hodinová ochutnávka Tanker.
    S drobným rozdielom, že bola zadarmo v bundle so Zone of the Enders. Holt nová doba... *1* *1*
  • Pán Kojima,nikto nemá problém s dĺžkou hry nakoľko ste vopred avizoval že to bude len príprava ne regulárny 5-ty diel,ale ku.va s tou cenou áno.......
  • Erendiel
    červené barely u věží... ti zloduši se nikdy nepoučí *15*
  • Tushan
    sorry ale ten gameplay je uplně trapnej. vždyt AI nevidí ani na pul metru *7*
    a opravdu je nutne aby u stealth hry vydržel hero plnou hrst kulek ?
    • Stillson
      Hrál jsi někdy předchozí díly MGS? Pokud ano, tak víš jak tam NPC vidí (na minimapě byl jejich rozptyl). Když jsi byl dál jen si něčeho všimnou a jdou tam se podívat. Jinak budou NPC vidět ve dne a jinak v noci. Jde ale i o detaily. Už v prvním MGS kde jsi udělal stopy ve sněhu, tak to NPC se udivilo, kde se stopy vzaly a šlo za nimi. Takže u MGS jde strašne moc o detaily a v tomhle nemá žádná hra do teď konkurenci bohužel. Nehorázně moc easter eggů ( ne že jich tam je 10 jako u každé 15.hry ani jich tam neni 20). A nevím co za videa jsi viděl Ty, ale NPC umře (když nemá vestu,atd.) i po 3ranách ze samopalu.
    • U MGS je celkem tradice je hlavní hrdina něco snese... resp od supervojáka by se to dalo očekávat, ale myslím že tohle i AI je věc hodně závislá na nastavení obtížnosti, jako tomu bylo ve 3. a 4. díle
    • C-BEAM
      celé mi to príde zbytočne zjednodušené ... ale čo dnes nie je ? Doba sa mení, hru musí dohrať každý a v krátkom čase aby konzument začal rozmýšlať nad ďalšou hrou.

      inak pri tom videu som si spomenul na dobývanie základní v Project IGI, to bola ešte doba keď mal hráč z protivníkov rešpekt a skutočne rozmýšlal pri každom kroku... nie že by to bola moja oblúbená hra a nemyslím si, že je to ideálny model pre stealth akciu ale stále ma neprestáva prekvapovať ako veľmi išli nároky odvtedy nadol.
      • Ferdis2
        Rešpekt z protivníkov si mal preto, že sa v celej misii nedalo sejvovať a nie pre ich AI. To možeš v každej hre i teraz, keď si dáš pri každom prúsere misiu odznova...*1*
        Tieto masochistické časy mi teda absolútne nechýbajú ... *4*
        • C-BEAM
          ja nepíšem nič o AI ani o tom, že je dobré ak v hre chýba save počas hrania. Tá hra bol masochizmus ale ľudia to hrali a skoro každý koho som vtedy ako stredoškolák poznal to dokázal dohrať, ja takisto.

          Ide o to mať pred nepriateľom strach, ak sa človek nemusí obávať ani poriadnej dávky na blizko tak je niečo zle. A predovšetkým v stealth hre. Ale možno som neni dosť "moderný" :)
          • Ferdis2
            Nerád ti beriem ilúzie, ale každý to hral i dohral iba preto, že iných podobých akcií vtedy jednoducho nebolo (Splinter Cell prišiel až o dva roky neskor). Takže nikomu vtedy nepripadalo divné, že celú misiu opakuje 20x znovu, len pre nejakú blbosť. Na hranie mám stále menej času a rád by som ho venoval zabavnejším veciam, ako nadávaním nad zpraseným game designom.
            • Tushan
              let.the.flamewar.begin
              nepovažuju se za žadneho nadřazeneho pc hc pařana ale věčně poslouchám od lidí okolo mě jak fnukaj ze nemaj čas na hraní přitom jezdí na hory, plavat, věčně v hospodě a ja nevim co všechno takže jde jen o priority bud CHCI ten čas věnovat hraní nebo NE ale fnukat že ho nemam ??? kravina
            • Ferdis2
              to Jaman
              Ani jedna z tebou uvedených vecí nie je čistý steath.
              Keby si si prečítal moj prvý príspevok, tak by si zistil že každá dnešná hra je ako Projekt IGI. Stačí len vypnúť autosave, nepožívať quicksave a pri prvom zásahu reštartnúť misiu. V čom je teda problém? Každému podla jeho gusta *4*

              to Tushan
              Ty mi nestojíš ani za to mínusko...
              *7*
            • Tushan: Tak tohle je zatím nejblbější komentář dneška...označit někoho za joudu jen proto, že na hraní nemá čas...škoda mluvit...hádám, že navíc patříš do kategorie "ultrahardcore, hrybylydřívlepší, PCmasterrace", že?
            • Nerad ti beriem iluzia ale v tom obdobi bolo a stale chrlilo na trh 3D strielsraciek ako maku.
              A ano AI v IGI nebolo svetoborne ale system hry bol taky ze ked si urobil chybu zaplatil si, a nie ako teraz ked by AI mohla byt lepsia / ale ruku na srdce nieje ani nahodou.
            • Tushan
              hele pokud nemas čas tak nehraj vubec kvuli takovejm joudum jako seš ty dnes vychazej primitivni ptakoviny *7*
            • C-BEAM
              iných podobných akcií nebolo ? veď to bola doba R6, swatu, H&D, Delta Force ... a ty mi chceš brať ilúzie ? *1* nehovoriac o tom, že i bežné fpsky boli náročnejšie ako súčasné hardcore stealth hry.
      • Project IGI, aaach krasna nostalgia. Ako je mozne ze svet dospel ku srackam typu cod?
        • presne IGI ma napadol pri tej "Day mission"
    • To nevidia ani v Assasins Creed, Batmanovi a vlastne vsade, este si si nezvykol ze ty nepriatela vidis a on teba nie aj ked niesi schovany??

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit