Historie Ensemble Studios: Autory Age of Empires zničil Microsoft… nebo oni sami
-
Výborný článek! Chceme víc!
-
Ja som miloval všetky 3 diely ale škoda že v sérii nemohli pokračovať podľa všetkého malo nasledovať 20. storočie a po tom futuristický diel.
-
-
Empire Earth byl prakticky to samé, ale přijde mi, že těmhle hrám období cca od WW1 po současnost moc nejde, takže by stejně nebylo o co stát.
-
-
Tiež som si vždy myslel že by to bol problém ale možno byto urobili dobre.
-
Empire Earth je podle me RTS ktera patri do TOP5 vubec a dal bych cokoliv za remaster🙂
-
-
Jo, Empire Earth byl super... to bych taky bral :).
-
-
3 trojka to úplně zabila, ale kdyby to nějaké malé studio dobře aktualizovalo, tak by to nemuselo být špatné. Je jasné že AAA tituly už na strategii necílí, ale naštěstí je spousta menších studií, která se snaží zaplnit díru na trhu a občas se i zadaří, ale je to často hlednání jehly v kupce sena.
-
-
-
-
-
Moc sa tesim na 4ku... u mna bola 3 prepadak....
-
-
Taky trojku nemusím...
-
Ja som treti diel hral asi najviac :)
-
-
Ja zas dvojku len skoda ze dvojka nema wololooooo :D :D
-
-
-
Fajn clanek se zajimavymi informacemi. Vice takovych. :)
-
Super článek. Hodně zajímavé :).
-
s tim pathfindigem si delate srandu ze? v tom byl 1 i 2 age hrozny, lepe to zvladaly hry od westwoodu a blizardu
-
-
To není tak úplně pravda. AoEII mělo snad nejlepší pathfinding ve své době. Zvláště když člověk poslal velkou grupu jednotek, tak vždy spolehlivě došli na své místo. Pathfinding Tiberian Sunu je dobrý, ale když pošleš dvacet Titánů přes celou mapu , kolikrát se nejdřív tlučou o sebe a nakonec postupují jeden po druhém v dlouhé řadě do své destinace - v tomhle je systém udržování kompaktní formace v AoEII někde úplně jinde.
-
-
jasne, kdyz v age2 v dark forestu posles jednotky na druhou stranu mapy, tak nikdy nedojdou, ti titani dojdou, protoze pathfinding je o hledani cesty ne udrzovani formace
hlavne ze v AoE2DE predelavali pathfinding, asi tak skvely nebyl 😉
tady je to hezky popsane https://www.academia.edu/24714838/Artificial_Intelligence_for_Games_2nd_edition_
-
-
pamatuji se, že v Dune ll to asi chybělo, když jste poslali jednotky na druhou stranu mapy, tak tanky rozjezdili pěchotu na srašku 😬
-
Taky jsem se nad tím při čtení článku pozastavil, ale je fakt, že dvojka už v tomhle ohledu tak hrozná nebyla. Co mě ale hodně překvapilo je, že ten původní fakt pitomej pathfinding nechali u jediničky i v Definitive Edition, což mě ji po pár hodinách odradilo hrát.
-
-
pekne video o pathfindingu, co udelali westwodi behem vyvoje tiberian sunu, ktery vychzel vicemen ve stejne dobe jako Age2 a ten pathfinding maji oproti age zvladnuty na jednicku
https://www.youtube.com/watch?v=S-VAL7Epn3o
-
já si pamatuju 3, kdy někde z začátku kampaně byla část mapy v jeskyni a co to dělalo s formacema to byl zážitek a navíc i propady FPS, kdy to neustále počítalo kolize desítek jednotek.
-
-