• Maarta
    Ještě sice nemám dohráno, ale zatím jsem spokojený :-)
  • Tak sem to konečně dohrál a musim konstatovat, že jako hitman je to pěkná sr*čka! Kdyby se to nejmenovalo hitman tak bych to hodnoceni i bral, ale tahle ...
    • Ristoro
      A je to tady zase :D. Kdyby se to nejmenovalo HITMAN :D. Nepochopím tyhle debilní názory. I kdyby se hra jmenovala Dobrodružství buz.íka se škrtící strunou, tak to může být dobrá hra.
  • Jsem za pulkou hry a prvotni nadseni vyprchava. Hitman (alespon ten 10 let stary) byl sice tichy, ale zabijak. V teto reinkarnaci jsme tisi, ale nesmime nikoho zabit. Kdyz uz, tak snad z 95% strunou. Trosku nudne a stereotypni... Typicky priklad chyby vyvojaru - v puvodnim Hitmanovi nekoho v koutku sejmout a chytre se za nej prevlect, to byl kumst a zaklad uspechu. V novem Hitmanovi ovsem okamzite mraky -bodu za vrazdu civilisty. At si to kazdy prebere podle sebe - jedna vec je neprostrilet se primo k cili (to jiste najemny vrah nedela i kdyby by to treba dokazal), druha vec je sejmout nekde nepozorovane udrzbare, jehoz mrtvolu mozna nekdo najde par dni po uspesne likvidaci hlavniho cile. Ach jo, tohle mi proste kazi zabavu, fakt dneska musime byt v kazde hre v podstate za kladasy?
  • Na čo sú v hrách dobré XP? Kvôli čomu to mám zbierať? Zbytočnosť...
    Co jen nechápu je, proč se hra prodává na dvou DVDčkách, když se mi po nainstalování souborů z prvního hra sama dostáhla ze steamu...
    Z Hitmana mam celkem rozporuplne pocity, pripadalo mi to dobre a stealth se mi libilo vyuzival jsem ho co nejvice, jenze musky zde byli, mozna ze urovne zaslouzily lepe propracovat a byli by i rozsahlejsi a delsi a mohlo by jit o vetsi takticke moznosti a planovani ( tady vetsinou bylo par cest a dalo se to vyresit celkem rychle) celkove to uplynulo az moc rychle. Nic vic zde nezbylo, coz mne trosku i mrzi ne (trosku)- docela dost, taky si myslim ze timhle se pribeh agenta 47, definitivne uzavrel. Bylo to dobre, ruku na srdce mohlo to byt i lepsi. ( nebo pravda horsi coz by bylo velmi zle). I tak je to solidni 8-micka a to je myslim vice nez jen dobre.
  • Jak se da použít instinkt k oklamání nepřítele? Jako shrnout kšiltovku apod..? At mačkám co mačkám nic se neděje..
    • Tak už vím proč to nefunguje.. musel bych hrát na nižší obtížnost..
      • na expert to funguje v pohode, ale samozrejme musíš mat instinkt a nefunguje to ak ta už podozrievaju, to musíš zmačknut este predtým
  • ja to nakonec koupil pres steam, má nekdo krabicovou verzi? v blod money byla takova moc hezka knizka prirucka pro profesionaly co byl vlastne zajimave udelany manuál. tak jestli je neco podobneho i tady, to by mi bylo líto kdybych o to prisel.
    ale co jsem koukal unboxing videa na youtube nic takoveho tam nebylo
  • já to hraju na expert a množství neprátel a jejich reakce se mi zdají overkill. ale líbí se mi že je to tak težky. nevim jestli to tvurci na expert/purist zkoušeli vibec hrat protože prevleky nefungují a ani oklamani pomoci instinktu moc nefunguje, protože sice muzete projit kolem ale stejne se za vami vyberou.
    • sak troska realita uz :) to nie je pre sracov musel si pocitat s tym ked si siel do purist :) ... ale chvalim... ja som na expert a pak sa chystam na purist ked prejdem... ale jedna z najlepsie vyzerajucich hier momentalne graficky... lepsie o vela ako smisny far cry III atd... proste grafika je spicka co som necakal ze bude :) prijemne prekvapenie
    • tak je to celkom logicky spravene s tymi prevlekmi povedal by som ze silnorealisticky :) tento hitman je najpodarenejssi nech si vravia noobovia co chcu... ludia dnes nevedia hrat hry s trpezlivostou a preciznostou :) tak to potom aj vyzera ze kydaju na taketo najnarocnejsie hry... hodne zdaru ja to hram uz asi 10dni a som v 6tej misii :D
  • hitman je absolutna spicka... ludia ktori si to nedaju minimalne na HARD- EXPERT zaziju tak 1/6 z hry :) tato hra je bohuzial silno pre fajnsmekrov a noobovia bez trpezlivosti a vychcanosti si tu moc nezahraju zchutou :) to si radsej dajte far cry :) .. koniec koncov preto je tu tych 6obtiaznosti na vyber :) neni to nahoda :D ..... btw hram to na expert a druhu misiu v nemocnici som hral asi 4hodiny , a je to totalne dokonale prepracovane