Hogwarts Legacy vypadá famózně. Akční adventura ze světa Harryho Pottera má vyjít ještě letos
-
Je to parádní! 😉
-
Hrůza
-
Skoda ze rockstar nevyda bully 2 ten by to urcite zaslapal do zeme...
Drzim palce aby to dobre dopadlo ale od avalanche nemam velke ocakavania...robili pekne vyzerajuce hry ale na povodnom videu sa mi zdalo ze ta hra vyzerala 100x lepsie...
-
-
Taky jsem si hned vzpomněl na Bully když jsem viděl tu změnu ročního období atd. Já mam strach že ačkoliv se jedná o školu čar a kouzel tak tam tý školní části (chodit včas na hodiny jako v Bully např.) bude nakonec málo a spíš se pojede ten příběh, akce a záhadný schopnosti hl. hrdiny nebo hrdinky.
-
-
Velky zklamani, v takovyhle hre a daj tam lowres staticky nebe, sorry jako, co to je? V ere PS2 mely temer vsechny hry dynamicky nebe, co je tohle sakra za downgrade trend. Nechapu jak se nekdo nad timhle nebo Horizonem muze rozplyvat. Horizon ma taky lowres staticky nebe, copak to nikdo jinej nevidi jak je to doslova hnusny?
-
-
Horizon má lowres statické nebe? Já tu hru mám právě teď zapnutou, a jednoduše řečeno, je to lež.
-
-
Tak bych ji hned zase vypnul. Dival jsem se ted na time lapse a DF srovnavaci video. Vypada to na z casti instancovany nebe, coz v open worldu nedava totalne smysl, ale je to tak.
Nekde je hnusny staticky jen s 24h systemem osvetleni a nekde je opravdu dynamicke a pekne. Nechapu, nedava to absolutne smysl a dalsi znamka toho, jak je celkove Horizon graficky nekonzistentni. Navic pokud bych mel hrat Ubi-like hru jako Horizon, tak sahnu spis po AC, coz je remeslne graficky naprosto skvele zpracovano.
Treba ve Forza Horizon instancni nebe chapu.. v open worldu dynamicky, v zavodech instancni lowres hnus, aby meli vykon na render vsech aut... ale tady ?!
-
-
Zareagoval bych pořád stejně. Není to pravda. A srovnávat to s AC, s tím, že AC je graficky lepší, to už je komplet střelba do vlastní nohy. Tady jde vidět, že jsi prostě Horizon nehrál, neviděl skutečně v pohybu. Já hraju 31 let, a upřímně jsem neviděl v pohybu hezčí hru, od vody až po nebe. Navíc nebe má v té hře příběhovou hodnotu a vlastně se i očekává, že se člověk na něj koukne. Vypadá fantasticky prakticky každý moment. AC je vedle toho chudý příbuzný. (a to jsem AC fanoušek už od jedničky)
-
-
S grafikou Horizonu je to jako se zenskou.. je lepsi mit hezkou, chytrou, milou holku, se kterou se citis konstantne dobre..... nez mit triackovou a jeden den zazivat super casy a druhej prednej opak ;-)
-
Hral a refundnul jednicku na steamu, nebe a ubi-like titul, me proste nechavaji naprosto chladnym.
Opravdu to tak neni... AC co se tyka konzistentnosti celkove grafiky je na mnohem vyssi urovni nez Horizon. Horizon je nekde naprosto skvelej a jinde naprosto failuje, tuhle rozharanost nemuzu za svych 32 let, co hraju hry, akceptovat ani omylem :-D
Popravde ja bych nehral ani jedno... ani AC, ani Horizon, protoze mi Ubi-like hry na disk nesmi... krome coop veci jako Ghost Reacon, ktery je graficky taktez skvele konzistentni...
-
-
Ale ten nový Horizon jsi ani nehrál. Tu nekonzistentnost bych totiž opravdu rád viděl. Protože na YouTube jsou i videa s přímým srovnáním AC a Horizonu, a to z mnoha různých pohledů. A stejně jako ta videa, i moje herní zkušenost (Valhallu jsem dokončil príběhově, plus zhruba 40 % světa, Horizon jsem zhruba v polovině), odhaluje to stejné. Horizon je prakticky ve všem lepší. Jediný grafický detail, ve kterém snad AC vyniká, je "viditelný dech" v zimě a srovnatelně působí animace pohybu při parkouru. Všechno ostatní působí hůře v AC - sníh, voda, efekty počasí, animace postav, fyzika světa atd. Tvoje představa o nějaké nekonzistentnosti je pouze úsměvná. Horizon dlouhodobě při hraní působí naopak naprosto výjimečně. Najdi si nějaké detaily (šípy, jak funguje voda, počasí atd) nebo ještě lépe si to zahraj. Je to o třídu lepší než novodobé AC. Má to výrazně lepší funkční příběh, smysluplnější "otazníčky", o třídu lepší vedlejší úkoly, grafiku, zvuk, hádanky. O "combatu" netřeba ani mluvit.
-
-
Já jsem hezčí hry určitě viděl - třeba The Last of Us 2 nebo RDR 2, Ale Forbidden West je fakt pěknej.
-
-
Omlouvám se. RDR2 je taky pecka, i co se týče vizuálu. To rozhodně. U Last of Us 2 jsem se ale musel pousmát, protože jsem to dohrál teprve nedávno, a ... určitě ne, v ničem. Je to hodně hezká hra, ale na úplnou špici to nestačí.
-
-
Reakce na příspěvek:
No, neberu ti ho, ale myslím, že zastáváš menšinovej názor. Já jsem to dohrál před dvěma dny, hned po Forbidden West. Dlouho mě odrazovaly špatné reference na příběh, tak jsem si to dal až teď a ta hra vypadá na PS5 a na velké televizi s HDR naprosto fenomenálně. Z některých scén mi padala brada - a to je hra na hardware PS4!
-
-
Reakce na příspěvek:
Já to mám odehráno obojí taky na PS5, a tedy pokud pominu, že TLOU2 je více realistické a Horizon má svůj osobitý "design", tak se mi Horizon líbí více. TLOU1 mám jako desítkovou hru, dvojku jsem těžko dohrával, takže to samozřejmě ovlivňuje úsudek. Ale když vezmu ještě v úvahu, že TLOU2 je "přísný" koridor (takové to mini hledání po ruinách z toho otevřený svět neudělá) a Horizon otevřený svět, tak mi TLOU ani moc nestojí za srovnání. To RDR2, to je top liga. Tam není o čem. Mně se třeba více než TLOU2 graficky líbí jejich Uncharted na PS5.
-
-
-
-
-
-
-
-
Rozhodně si to vyzkouším, ikdybych měl jen projít tu školu. Jinak těžko přes prezentaci poznat do jaké hloubky to opravdu půjde. Může to být povrchní sbíračka a cutscénky dialogů, ale stejně tak by to mohlo být něco hlubšího. Torchu věrohodnější kus světa jako třeba Vampyr nebo Stardew valley, kde má každá postava svůj rytmus a existuje nějaká sociální síť. Každopádně naplnit a pospojovat všechny části co si na sebe vymyslely bude dost peklo.
-
Ten Bradavic Castle je užasný, kvůli němu jsem koukal na filmy, a v téhle hře je uplně dechberoucí, Nebyl jsem tolik fanouškem HP ale že je to zasazené někdy do roku 1800, mi přijde daleko lepší než originální zasazení do moderní doby
-
No... Smrdí to time savery, nekonečným sbíráním toho či onoho, skiny... Skoro jako nahajpovaná mobilní hra.... No uvidíme, opatrné očekávání.
-
-
Není to úplně ta samá mechanika jako ve skoro každé hře se sbíráním surovin? Jen tam nebývá timer (respektive nebývá vidět) a respawn probíhá, když jsi v jiné lokaci. Jinak souhlasím s tím, že sbírání surovin je otravná mechanika tak jako tak. Ale asi je mezi hráči dost kleptomanů, že se to vyplatí dávat do her pořád dokola.
-
Taky me tam ty timery zaskocily, a uplne veme hrklo, ze to bude nejakej mobilni mišmaš, od vseho neco, to prece nechceme, nekde v komnate cekat dve a pul hodiny, na lišči vyvar z bobků....no, snad ne, no....
-
-
Btw vůbec neukázali pohyb AI a střetnutí s mobkami, vše byly statické bojové arény.
Čím dál tím více čuju zradu....
-
-
-
No, je brzo rikat ze potencial to nema, ale... nejsem si jisty nekterymi vecmi.
A hlavne, co je to dneska s marketingem? Proc musim uz pri prvnim pohledu presne vedet jaka je hlavni zapletka? Proc nemuzu prijit na to sam az pri hrani, a mit nejake velke prekvapeni?
Nemluve o tom, ze zase jde o dalsi pribeh typu "AAAA ZACHRAN CELY SVET"... Co se stalo s mensimi, osobnejsimi pribehy? Protoze pokud je nikdo nechce delat kvuli toho jak dopadlo Dragon Age 2, tak DA2 nedopadlo spatne kvuli mensimu a osobnejsimu pribehu, ono dopadlo tak jak dopadlo kvuli toho ze ho cele udelali za neco malo pod rok.