Horizon Zero Dawn na PC: Tipy, triky a rady do začátku
-
Návod na "obecné tipy" zapomněl zmínit, že záleží na nastavení obtížnosti. Těžko si asi bez Tripcaster/Ropecaster na hard a vyšší obtížnost písknete. Procházet hru na easy a sepsat pár tipů není opravdu na článek na Games. A třeba takové "override" jako super tip na eliminaci celé skupiny nepřátel, chybí ve spojení s návštěvou cauldrons atd.
-
Koukal jsem se na GP zde. Dostalo mě, jak se rozplývají nad ostrostí textur na PC a video je v rozkostičkovaném fullHD... Takové GP jsou na nic...
-
-
Tak ono nejde o to, ze to je ve full HD, ale o ten prenos a kompresi...k cemu by ti bylo, ze by to hrali ve 4k, kdyz to video by stejne byla hruza.
-
-
Ano, o to jde. Výsledné video je téměř díky kompresi nekoukatelné. Pak ale nemá význam cokoli ukazovat a ještě se rozplývat nad něčím, co GP není schopen díky moc velké kompresi ukázat...
-
-
Hrající člověk hodnotí hru takovou jakou ji hraje. Rozhodně ji nebude hodnotit podle toho v jaké kvalitě se na ni budou dívat diváci. Prostě je to nesmysl. Ono se totiž najdou i lidi, kterým se stačí dívat na videa v 480p (v malém okýnku v prohlížeči) a jsou spokojeni.
-
-
Tak někteří z nás jsou shopní i hrát hry ve 240p (3DS), ale to nic nemění na tom, že komprese youtube je otřesná. Digital Foundry to řeší tak že dává nekomprimovaná videa patronům na jiný server. Mě osobně komprese u většiny her nevadí páč pro mě byl vždycky hlavní gameplay, ale zrovna hrám jako je HZD nesluší, obzvlášť když popisek videa láká na "Máme tu ostřejší grafiku, větší dohled do dálky, ale i třeba vyšší framerate" ale divák neuvidí ani jedno z toho (pochopitelně nepočítám ukazatel fps, ale reálné framy videa).
-
Tak jsou i lidé, co si to pustí bez zvuku :) . Nesmysl není se starat o výstupní kvalitu mého počinu.
-
-
-
-
-
To nejsou tipy a triky... spis takovy "How to play open world games with crafting for dummies".
-
-
Tak ona ta hra sama o sobě není bůhví co. :) AssasinsCreed Origins s ořezaným pohybem při lezení a s možností craftu. A příběh takový celkem hloupoučký.. taková odreagovačka na jeden průchod ve slevě ok. Ale po tom hype co to mělo u lidí z playstation komunity jsem čekal něco víc. :)
-
-
Nějak furt hledám tu spojitost s AC:O a HZD a furt nic. Ale ono asi když hraješ jeden open world za několik let, tak se sronává hůř. :)
-
Tak situace na konzolích je dost odlišná než u PC. Na konzolích zase tolik těch Open World není (teda aspoň tolik jich nebylo v době, kdy vyšla původní verze Horizon:ZD). Tudíž to mělo celkem slušný hype u konzolistů.
Bohužel PC scéna je tak moc přeplněná Open World hrami, že se některým lidem dělá špatně, jak slyší, že nějaká nová hra bude zase open world s craftingem. V PC scéně Open World hra nemá šanci tak moc vyniknout, pokud to fakt není nějaké vyjímečné dílo.
-
-
Mi to nějak neštymuje, vždyť každý větší open world(AA, AAA) vychází už dobrých 10+ let na vše, včetně konzolí..
-
-
A kolik z těch open world her za poslední desetiletí stojí za zapamatování?? Zas tak moc jich nebylo. Napadá mě tak 10-15 her a to není zrovna nějak hodně. Jedna nebo dvě dobré open world hry za rok není zas až tak dobrá bilance.
-
-
Ale o tom přece vůbec nepsal. Jen psal že alespoň trošku průměrné open world hry už pěkně dlouho vycházejí všude. Takže řeči, jak je jich na PC tolik, že ty konzolové porty nestojí za zahrání jsou trošku mimo :-D
Kolik PC only open worldů lepší než Horizon za poslední dobu vyšlo?
-
-
-
-
Tak ono je to normalni ze hra na konzoli je vychvalovana do nebes a kdyz potom vyjde na PC tak clovek zjisti ze je to jen dalsi prumerny openworld. Je to dany narocnosti lidi a taky nedostatkem her, kdyz tech exklusivek vyjde 200 za celou generaci konzole tak budes nadseny z cehokoliv.
-
-
Jak se říká: Dobrého pomálu. Podle mě si taková hra jako Ghost of Tsushima vytřela zadek s většinou open worldů, včetně slavného Assasina. Doufám že se v Ubisoftu chytili za nos...
-
Tak je ještě potřeba vzít v potaz, že ta hra není žádná novinka a od té doby, co vyšla původní verze, tak se ty Open World hry zase posunuli někam dál. V porovnání se současnými open world hrami na PC je to takový průměr. V té době to době to byla celkem slušná hra.
Navíc v té době byl Horizon:ZD jednou z málo Open World her na konzolích a tudíž to dostalo nějaký plusový bod. Ta situace se nedá srovnávat s PC scénou, která je tak přeplněná Open World hrami, že se lidem dělá špatně, když slyší, že zase nějaká další hra bude open world s craftingem (na PC je to spíš mínusový bod).
-
-
Ta hra je jen 3 roky stará. Nemám pocit, že za posledních 5 let od zaklínače 3 se někam moc open worldy posunuly.
Nemyslím to nijak útočně, jen by mě opravdu zajímalo, jaké open world hry za poslední 3 roky tento žánr někam posunuly, nebo skoro jen byli na urovni Horizonu? Napadá mě jen jediná hra a to Red dead redemption 2. A to je dost specifická precizně udělaná hra, která ale nevím jestli open world jako takový nějak posunula.
-
-
-
-