Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jevo83

    Vzhladom na to, ze vyvoj zacal relativne davno je uplne jasne, ze su v stave, kedy by za 3-4 roky mali vydat hru so vsetkymi technickymi limitaciami Starfieldu (ktory uz bol zastaraly ked vysiel) a rozmyslaju ako z toho von bez kompletneho restartu celeho projektu…

    • Hlavně bez změny enginu. Největší průšvih jsou asi ty loadingy. Pro klasickou krajinu je ten engine lépe přizpůsobený než pro instance ve Starfieldu. Ale je fakt, že po Horizonu, Dead Stranding (2) a KCD(2) by to působilo beznadějně zastarale i tak. Navíc možná budou mít smůlu v tom, že to vyjde jako přímý soupeř čtvrtého Zaklínače, což nejspíš bude hodně silný kalibr po technické i herní stránce. I když tady se přímé konfrontaci nejspíš bude chtít vyhnout i CD Projekt. TES je o dost silnější značka než Starfield.

      • Jevo83

        Silnejsia znacka = vacsi potencial na pruser :) Witcher 4 zatial posobi tak, ze vyjde o rok-dva skor nez TES6, cim im naozaj nastavi dost neprijemne zrkadlo… som zvedavy, vobec im nezavidim tu situaciu, ale je to ich maslo na hlave, o ich engine sa vedu polemiky uz velmi dlho…

        • S tím větším potenciálem souhlasím, ale kdyby to nebyl až tak velký průšvih, odtáhne to zákazníky konkurence i v případě, že to není hit. Pokud jde o W4, tak moc nevěřím, že bude nějak brzo. Plný plyn dali vývoji až po vydání Phantom Liberty (takže podobně jako Bethesda s TES6). Jedno neherní video a druhé, které neukazovalo vlastní hru, ale spíš potenciál nové verze UE5 nesvědčí o tom, že by mělo být za dva roky hotovo. Spíš čekám protahování jako u CP2077. Nakonec se můžem dočkat i toho, že úpravy enginu, na kterých spolupracují s Epicem, budou tak velké, že to Epic začne prodávat jako UE6, který je za pár let stejně v plánu.

    • Tak snad jim přesně tohleto došlo..

  • Namax

    Jejich poslední šance...

  • faitheater

    Hledají způsob jak odstranit loading screeny? :)

    • mr.clayman

      Spíš jen trénujou AI na generování questů.

      • uher

        Tu už měli u Skyrimu a Oblivionu.

        • V primitivní formě dokonce už v Areně a Daggerfallu. Podle toho, koho ses na quest zeptal, ti to vygenerovalo jeho typ, lokaci a případně monstra a NPCčka. Na grindování to stačilo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit