Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Mě ostatně nevadi jestli hraju v některé hře za ženskou postavu nebo mužskou, ale tlařit něco na sílu ano, takže nevím ale asi by to bylo bývalo poloviční v Assassins creed Odyssey nicméně, třeba Syndicate by mě nenapadlo že to bylo až takhle.

    Za Evie bych si zahrál více, to je pravda ale bral jsem to jako experiment a uvídí se jak bude no. Nicméně to tak mám takže když je výběr pohlaví volím mužskou lépe se sžiju. To není Call of duty mobile kde se hrajeza nějakou bezvýznamnou postavu :D nebo battleroyaál žee XD 

    Nenapadlo mě nikdy že bych si řekl uh nojo, ale protože má hezčí zadek bylo by fajnmrknout na ženskou, ale zase vítám ženské postavy ve hrách když nejsou úplně blbý a třeba něco jako Lara Croft. To mi vyhovuje noo.

    Jo kdybych si mohl zkusit třeba hrát v polovině za ženskou proč ne hlavně když mi to nebude někdo cpát. Máte to stejně jako bych neměl problém hrát za jinou národnost, důkaz že hry za Afroameričany můžou být zábavné i v městské akci tu byli (GTAV, Watch dogs2, Mafia3 ok mafia byla podělaná jinak Lincoln Clay spíše terminátor než člověk ale víme o čem chtěl básník říci :P )

    Podle mě u Assassins creed Origins a hlavně Odyssey šlo i o to aby to pomohlo se ztotožnit, všem a i holkám. Nicméně kdoví, spiknutí bych v tom nehledal.

    Hlavně když bude mopžnost volby a nebudou tam cpát mermomocí ženské postavy... to neberu. On vlastně i GEARS5 nebyl zlý s Kait brutalita zůstala při starém dost mě mrzí že někdo zavrhne hru kvůli ženské postavě dost to u lidí vypovídá. Když jsme u Origins, to že to dopadlo jak dopadlo bylo možná lepší a fakt že za Ayu bych si zahrál více misí taky o něčem vypovídá.

    Takže pro mě když je hra udělaná na mužskou postavu volím mužskou, i když to hru neovlivní tolik. Je mi to bližší.

    Jinak v MMO/ online her je dokázané že ženské postavy jsou menší, u akčních her se zbraněmi mají hůř detekovatelné zony zásahu takže i zto může být důvod u rpg snad jen vzhled a že se toho dá zneužít ve svůj prospěch a někde je snad i ženské věci levnější.

  • Myslím, že byste neměli podporovat a schvalovat takové práskače. Zasahují do svobody tvorby, zcela nepřijatelným způsobem. Abychom se za chvíli nedočkali povinných kvót na ženy a černochy i v tetrisu. A věřte, že situace je už tak špatná, že bych se tomu vůbec nedivil.

    • 0011

      Kreativní tým chtěl mít čistě ženskou hrdinku a markěťáci řekli prdlajs udělejte hlavního hrdinu chlapa a dejte ho na všechny propagační materiály, to je zásah do svobody tvorby. Když si člověk z kreativního týmu stěžuje, že mu markeťáci kecají do práce tak to u mě není práskač a jestli někdo zavede povinné kvóty na ženské a černochy tak to budou zase jenom markeťáci a ne kvůli nějakému boji za sociální spravedlnost ale pokud si budou myslet, že tím vydělají.

      • Jack1947

        Tak taky si můžou udělat vlastní studio a tam tvořit dle libosti ;) nikdo jim nebrání no.

        Proto bych nemohl dělat v nějakém korporátu nerad bych se podřizoval něčemu. Chápu že by ty hry ale takové nebyli no.

  • SalemCZ

    Doufám že bude hra Link, kde budu hrát za Zeldu

  • Tak doufám, že pokud se někdy dočkám mého vysněného Prince z Persie, tak si budu moct zahrát za princeznu. A pokud se mi její zadek přestane líbit, tak ji budu z menu moct předělat na prince, protože to přece dává smysl. MEH fakt nechápu že to ty lidi ještě baví řešit...

  • iSpirit

    Chtěl bych více postav jako Arthur     Morgan a méně postav, co jsou popsané v článku. Bohužel to je utopie.

  • Tak ředitel měl nějakou představu a podřízení museli poslouchat... neuvěřitelné. 

  • Přijde mi že dnešní vývojáři tak nějak nechápou, že to co definuje originální postavu není ani zdaleka něco tak povrchního jako pohlaví. 

    Může to být uměle vytvořený příběh a pozadí, může to být osobní historie a nostalgie, v případě videoher třeba i výjimečný VA, ta hloubka je omezená jen kompetencemi vývojáře.

    Laru Croft znají i nehráči. Proč 70% hráčů Mass Effectu dobrovolně hraje výchozího chlapa? Nikde neslyším nebo nečtu nikoho stěžovat si na Jill Valentine nebo Max Caulfield. Bohužel většina moderních postav je však napsána ve stylu "hurr durr, já jsem silná žena/transgender/bukvice co nepotřebuje žádnýho chlapa". Bonusové body pokud vám to hra neustále rve do ksichtu.

    Protagonista Odyssey v momentě kdy jej vybírám je příklad povrchní postavy bez špetky vlastního příběhu, který by mě donutil se nad volbou zamyslet. Pak se nikdo nemůže divit, že lidi vybírají podle svých osobních preferencí. Chcete aby tomu bylo jinak? Dejte mi důvod vybírat mezi Cassandrou a Alexiosem  oproti "chlapem a ženskou". 

  • "Hascoët prý neměl rád lineární vyprávění a cutscény a preferoval otevřené světy a hráčskou svobodu."

    Odhlianuc od toho, aké pohlavie hlavnývh hrdinov preferoval, toto mi dáva nádej na návrat Sama Fishera... Pretože narvať Splinter Cell do otvoreného sveta ala AC alebo WD, to ho potom fakt nemusia vydávať vôbec...

  • Do doby, dokud ruzne nadnarodni spolecnosti budou se zavrenyma ocima vyuzivat vyhod super levne otrokarske prace, mam tenhle brekot ,,utiskovanych,, zamestnancu v moderni francouzske firme uplne na haku. Tlusta pani muze na par tydnu zmenit zamestnavatele a zajet treba nakopat trochu kobaltu pro baterie do noveho iphonu, ktery ma nejspis v kapse. Bude na cerstvem vzduchu a v mladem kolektivu sestiletych deti. 

    • Spades

      Tady spis jde o to, ze hodne lidi radeji hraje za zenske postavy, takze kec, ze zenska hlavni hrdinka neprodava je blbost.


      Zenska hlavni hrdinka prodavala Horizon, Tomb Raider i Hellblade. Kdyby tam byl nejakej generickej chlap, tak se na to ani nepodivam.


      To same Oddysey, jediny duvod proc sem se na to dival byla moznost hrat za zenskou.


      Je to proste neco co casti lidi preferuje, tak nechapu proc jdou vyvojari proti tomu.

      • Nevim, kde beres informace, ale vetsina lidi preferuje sve pohlavi, ma-li na vyber. Takze pani hraji za pany a damy za damy. Pak je urcite procento chlapu a zenskych, kteri radi hraji za opacne pohlavi. At uz duvodu nenaplnene touhy, cool figurky anebo charakteru.

        • Spades

          Nevim kde ty ses ucil cist, ale psal jsem HODNE lidi, ne vetsina.

          Hodne muze byt i mensina, ale pointa je v tom, ze to neni zanedbatelna cast.

          • Mas dva body za slovickareni. Vystav si diplom a poves si ho na zed. 😉 Jinymi slovy - mas pravdu, hodne neni vetsina. Ale zaroven to neni duvod k tomu delat zenske hrdinky jen z duvodu genderove vyvazenosti. Ta v tvorbe nema misto. Autor chce hrdinu, tak tam da hrdinu. V HL: Alyx se muzu klidne stavet na hlavu, ze chci chlapa, ale je to naprosta blbost. Stejne tak se mi libi hrdinky v Horizon: ZD, Last of us, Tombraider.  Jestli kravatak kecal do tvorby, tak je to zas jina pisnicka. Ale rozhodne bych to nenazval cilenym upozadovanim zenskych postav. Nejspis se to tykalo financi. Dalsi animace, textury, mocapy.

            • Spades

              Taky nerikam aby se to nejak forcovalo, ale jestli typek v ubisoftu cilene kecal vyvojarum do toho jaka bude hlavni postava mit pohlavi, pak je to spatne. Tim vic jestli byl argument, ze zenska hrdinka se neprodava.


              Co se tyce animaci, textur, mocapu, hlavni hrdina ma vzdy svuj vlastni budget, takze tam na pohlavi nezalezi. Budget se zvetsuje jen kdyz mas vyber a to jen pokud mas unikatni animace. Treba Mass Effect vetsinu materialu, animaci, textur apod sdilel, jedine v cem se postava lisila byl model (a retargetnute animace, ale to je levne)

      • Nevím jestli hodně lidí raději hraje za ženské postavy, ale přijde mi, že to dost záleží na tom jak je ta hra udělaná a do jaké míry má člověk možnost ovlivnit chování. Třeba Lara mi přijde v pohodě, ale AC:O jsem hrál za Alexia, který mi tam pasoval prostě líp, než slečna drsňák. Navíc už je to trochu víc RPG a tam se líp vcítím do postavy stejného pohlaví. Je tam i lehká forma romance a tam mi to přijde hodně nepřirozené to řídit z druhé strany. V základu mne trochu štvalo, že bylo u některých cutscen vidět, že Kasandra je kanon a tak i jako chlap musím aktivně odmítat dvoření od chlapů, ale ženskou, aby člověk přemlouval, kromě oplzlé báby, která brala vše co před ní neuteklo. DLC už bylo z tohto pohledu lepší a přirozenější zakládat rodinu za Alexia, než se jako Kasandra nechat zbouchnout úplnou nulou. Kdyby to mělo nějaký hlubší smysl, nebo ovlivnilo i to jak se za postavu hraje, tak by to bylo zajímavější.

      • Ale nikdo nedokaze, ze pokud by byl horizon jen s muzskou postavou, tak by se neprodaval lepe...na druhou stranu, pokud je pravda ze 2/3 lidi hraje za postavu muzskou tak je proste kravina delat zenskou hrdinku. Nemluve o tom, ze tam jsou obe moznosti a zase je to spatne :D

        • danny_the_hound

          Väčšina hráčov je mužov a dokonca väčšina z nich sú s najväčšou pravdepodobnosťou belosi (pretože belochov je proste najviac na svete). Tým pádom je logické predpokladať, že ak majú hráči možnosť voľby, tak si vo väčšine prípadov vyberú bieleho muža. To ale predsa neznamená, že by bola kravina robiť hrdinov černochov/aziatov a ženy. Nejde totiž ani tak o to, čo hráči v prípade voľby preferujú, ale čo sú ochotní akceptovať. A faktom je, že drvivá väčšina hráčov nemá problém hrať za opačné pohlavie a inú rasu.

          • já si vždycky myslel, že je nejvíc asiatů.

            • danny_the_hound

              Nó, to závisí od toho, ako si tie rasy podelíš. Ja som sa v škole učil o troch základných rasách: bielej, čiernej a mongoloidnej (=mongoli, číňania, japonci atď). Pričom napríklad indi patrili pod bielu rasu. Z tohto pohľadu je skutočne najviac belochov.

              Na druhej strane v dnešnej dobe už pomaly každý chce mať nejakú svoju vlastnú rasu; asi aby sa mohol odlíšiť od ostatných, alebo čert vie prečo na tom ľuďom tak hrozne záleží. Takže aktuálne vážne neviem, ako je to s počtom. Vlastne si takto ani nie som istý, či ja sám som ešte stále beloch alebo už niekto rozhodol, že nie (a ak sa náhodou teraz niekto uškŕňa -- spomeňte si, že napríklad fíni sa už raz tak v minulosti jedného rána zobudili a zistili, že sú odrazu vlastne árijská rasa... :) )

              • Spades

                Reakce na příspěvek:

                Dneska se mezi sebe plete rasa a kultura. Takze amici si mysli, ze mexicani jsou jina rasa nez oni. Pritom mysli si snad nekdo v evrope, ze spanele jsou jina rasa?

          • Hraji přes dvacet let a pokud je na výběr, tak vždy za ženskou postavu. Příčí se mi to myšlení typu "já jsem bílý macho nadsamec a pán tvorstva".

        • Spades

          Tak ja jsem pro obe moznosti, ale zaroven jsem za to aby se drzeli toho co si usmysli.


          Kdyz tolikrat chteli zenskou postavu, meli ji proste udelat.

          Obecne mi vadi modifikace hry na zaklade neceho co "prodava"

          • Do te doby nez nekdo prisel s teorii, ze za to muze nejaky ,,kravatak,, kvuli prodejum, tak to bylo vsem uplne u zadku....Ted tady je kazdy uneseny ze hry Ghost of Tsushima, kde autori sami priznavaji, ze misto mece tachi (nebo jak se jmenuje) pouzili historicky nespravnou, ale vseobecne znamejsi a oblibenejsi katanu. A nikomu to nevadi....vtipne by bylo, kdyby najednou nekdo prohlasisl ze vyvojari chteli pouzit historicky spravne zbrane, ale kravatak jim to zatrhl. 

            • Spades

              Protoze jsem taky herni vyvojar a kdyz si to nadiktuju sam, tak budiz, ale kdyz mi to nadiktuje kravatak, tak se mi to prici.

              Proste lidi nemaji radi kdyz marketing keca lidem do tvorby, stejne tak to lidem vadi i u filmu a her.

  • goyim

    Stačila fotka.

    Every... Single... Time.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit