Hry jsou nesmyslně dlouhé. Stojí o to jen hrstka oddaných
-
Neviem či tento komentár bol tak myslený,
ale príde mi, že je skôr zamyslenie nad tým prečo hráči nedohrávajú hry ako nad
tým prečo sú hry dlhé keďže evidentne nedohrávajú ani hry krátke. Inak súhlasím
s tým, že tieto štatistiky značne devalvuje Game Pass kde je pointa služby
skúšať všetko a nedohrať to. Zamýšľal som sa ako to mam osobne a tá odpoveď
som zistil je vlastne jednoduchá, keď ma hra baví je úplne jedno aká je dlhá.
Môj problém je ten, že väčšina hier určitého typu a.k.a. Ubisoft style open
world a.ka. moderné open world akčné-adventúry sú robené tak, že jednoznačne
KVANTITA > KVALITA. Niekto by mohol namietať, že je to subjektívne ale okrem
malej skupiny hráčov asi nikto nebude argumentovať, že napríklad Witcher 3
(alebo aj nešťastný Cyberpunk 2077) je horší príbehovo/viac generický/scenáristicky
slabší ako hocijaký AC a je to logické Ubisoft nie je schopný urobiť takú
osobitú hru (a to platí aj pre iné série Ubi) pretože je to pásová výroba. A to
je môj problém, tieto hry sú generické a nezaslúžia si môj čas a preto
ich už ani neskúšam hrať a to hovorím ako človek ktorý ma platinovú trofej
z Days Gone a mám ju preto lebo som nemal čo hrať a mal som chuť
na podobnú hru ale kvôli tomu si nemyslím, že si zaslúži viac ako 6/10. V protiklade
AC Odyssey som nedokázal dohrať, nemyslím si, že je to zlá hra ale je bola
zúfalo generická, osobne si podobné hry dokážem užiť ale tak možno raz ročne
(tento rok to asi bude nový Horizon, ak vyjde). Existujú samozrejme aj výnimky
kde napriek evidentnému obrovskému úsiliu a dlhému vývoju ma hra príliš
nebaví a to je Red Dead Redemption 2 čo je zúfalo dlhá nudná hra ktorá by
mohla mat ½ dĺžky a nič by sa
nestalo, príbeh nikam nevedie a len sa do kola omieľa to isté bez zaujímavých
zvratov napriek tomu, že ten príbeh písalo 100 scenáristov 10 rokov. Ale vo
všeobecnosti nie sú podľa mňa hry príliš dlhé ale sú príliš generické/nekvalitné/neinšpiratívne/nezaujímavé. -
Obecně asasins creed mě baví že je hra velká není až takový problém odyssey jak jsem hrál nebyl problém s přijímáním úkolu a nepadala hra i když to místy bylo dost nudné ale jelikož je to moje srdcovka od jedničky tak jsem hrál každý díl i to prostředí v oddysey bylo úžasné snažím se vždycky dohrát všechny mise u každého dílu.
Valhalla zařazení do vikingské doby byl dobrý nápad protože z historického hlediska jelikož se o to i zajímám tak to bavilo norsko bylo pěkně udělané u posledních asasinu je hlavně boží to prostředí ve kterém se to odehrává ale nešli přijímat úkoly standartně jsem musel pravidelně restartnout hru abych mohl pokračovat nebo probíhám světem a z ničeho nic to spadne a během par hodin hraní ty pády hry byli pravidelné a to prostě totálně nasere že i když mě serie assassin creed baví tak tohle mě dost odrazovalo od hraní a přes nadávky jsem tu hru dohrál dát 1600 za rozbitou hru kterou zpraví až půl roku nebo rok po vydání není lepší prostě pul roku rok počkat a dodělat tyhle nedostatky než vydat nedodělanou hru.CP2077 jsem dohrál bez problému i když hra měla problémy s grafickými bugy že při jízdě v autě problikla postava nad autem a další blbosti které nejsou až takový problém hra fungovala nepadala příběhově super úkoly šli přijímat ty grafické bugy a drobné nedostatky dodělají casem nikdy se mi při hraní nestalo že bych musel 3 krát restartovat hru abych se posunul v příběhu protože nešel přijmout úkol :D
Za mě nejlepší hra za poslední dobu je doom eternal slíbili masakr a to dodali i včas relativně jak jsem se do hry položil tak mě bavila od začátku až do konce není to ani moc dlouhé ani krátké a klidně bych si tu hru znova zahrál bez problému protože mě bavila.
Jak jste řešili že je vícero konců u her hraní her mě baví ale žiju taky reálným životem, sportuju, mám přítelkyni a tak dále jenom u odyssey jsem strávil vice jak 170 hodin hraní a tohle bych měl absolvovat 3 krát nebo vícekrát abych se dozvěděl všechny možné konce to se mi nechce a když už mě to zajímá tak se mrknu na net na ty konce vesměs se snažím hru zahrát na dobry konec :D u doomu kdyby měl více konců tak by mě to zajímalo jelikož jsem u toho nestrávil tolik času tak bych si těch více konců i zahrál ale pokud chce po mě hra více jak 100 hodin hraní tak to fakt ne :D
Achivmenty ve hře neřeším vůbec protože spousta achivmentu ve hrách jsou vesměs blbosti a argument pokud jsem neodemkl všechny achivmenty tak jsem hru nedohrál je prostě chujovina :D
-
Poslednu dobu uvažijem Čim to je...čim to je...
Na jednu stranu sa skoro vobec nerobia dema, ktore by na zahranie celkom stačili...pritom hlavne že sa hra preda, dohrať sa nemusi...na druhu stranu sa vela pirati, čo tieto dema vlastne nahradza a zase sa hry nedohravaju...alebo sa pozera Twitch a YTB...
Na tretiu stranu mame tu syndrom 100 x videneho, takže hry sa opakuju a recykluju...Ale napriklad take Metro 2033 som prešiel asi 5x od 8. večer do 8. rano...tak si vravim NO ASI JE MALO FAKT DOBRYCH HIER !!
-
Krátké hry jsou k ničemu a nehraju je.
-
Já plně souhlasím. V posledních letech je to samej dlouhej nudnej repetetivni open world který sem nedohrál ani do půlky. Radši si zahraji linearni pribehovku do 10 hodin,bohužel těch je v dnešní době tak málo že sem nedávno musel sáhnout po staričkym doom 3 kterej sem si ale nesmírně užil.
-
Nesouhlasím.
-
Chtěl jsem napsat něco dlouhé rádobychytrého, ale kašlu na to. Ze zkušenosti za posledních 5-10 let už vím, že jak je to příběhová hra, která mi dokonale nesedí tématem a má víc jak 20 hodin, tak už nemá cenu o pořízení uvažovat, protože to jsou pro mne vyhozené peníze. Zkoušel jsem za ty léta několikrát dohrát i ty nejopěvovanější kousky, ale nedokážu si teď vybavit, že bych nějakou z nich nakonec dohrál. U mnohých z nich se dostavil "syndrom první mise", kdy tu hru vyzkouším, dohraji nějakou základní část a pak jdu spát, že pokračovat budu další den. A ten už často nenastane.
-
Za mě hry do 10 hodin naprostý optimum. U Open Worldu mi naprosto vyhovovala délka prvních Assassins Creed a z novějších her například Spider-Man: Miles Morales. Většina dnešních her je zbytečně natahována, a i když se může jednat ve svém jádru o zajímavé hry se zajímavým příběhem, tak já jich dohraji jen minimálně, jelikož když ani po 20 hodinách nejsem ani ve třetině hry, tak už mě hra začne dost nudit na to, abych pokračoval ( čest výjimkám ). Takže za mě trend a nástup rozlehlých Open Worldů s obrovskou délkou hry, je spíše kontraproduktivní, a i díky tomu už se bohužel nepouštím do několika mnou kdysi oblíbených značek ( měj se Ubisofte ).
-
Já se přiznám, že většinu her dohrávám a to více než jednou. Zrovna teď potřetí po sobě jedu Outer Worlds. Pak mám třeba šestkrát dohráno AC Odyssey, osmkrát Zaklínače 3, zatím "jen" 3x The Last of Us 2 a můj rekord je jednadvacetkrát Mass Effect 1 . A to číslo v květnu vzroste :D
Ale na druhou stranu takové Horizon Zero Dawn jsem dal jen dvakrát a Days Gone jen jednou. Bavilo mně to, ale není důvod to hrát znovu. Možná někdy časem...
Ale strašně jsem se těšil na AC Valhalla a od půlky jsem se musel vyloženě nutit to dohrát. Nechápu, jak po skvělé Odyssey mohli vydat něco tak neskutčně nudného. Pořád to samé. Ale doslova. Možná je to i tím, že historie Vikingů a Británie mně až tak netankuje. A pak tam dali celou Valhallu. Udělal jsem první část a hned litoval, že jsem tam vůbec lezl. K čemu to tam je? Nuda, nuda a nic než nuda. A ještě doplněá stupidním boss fightem....
Ale já asi nejsem typický hráč no. Kupuji méně her, ale zato si je užívám. Trend dnes asi opravdu je koupit vše co vyjde, odehrát pár hodin a jít o dům dál. Kamarádi říkají, že o dost přicházím. Mně to nepřijde. K čemu je mi dohrát hru do půlky a pak se k ní už nevrátit?
-
-
Ty se musíš strašně moc nudit a mít moře volného času. Než 3x dohrát AC:Odyssey, tak to bych raději dělal prakticky cokoliv jiného.
Ale zase na druhou stranu se říká, proti gustu... Jestli tě těda nenapadá nic smysluplnějšího, tak klidně dohrej Assassin's Creed desetkrát.
-
-
Jak se to vezme. Souhlasím s tím, že i když někdy nadšeně začnu plnit úplně vše ve hře od Ubisoftu, nikdy se mi nepovedlo to dotáhnout do konce (příběh jsem dohrál, ale sbírat všechny ty věci?).
Pak tu je ale třeba Enderal. Rozehrál jsem to po Vánocích, dohrál za 100 hodin a hru začínám hrát od znova (pouze nebudu plížící se lukostřelec, ale 100% mág). Ta modifikace (!) je podle mě tak kvalitně zpracována a napsána, že neváhám většinu obsahu vidět ještě jednou, byť s odlišnými volbami.
Ale která hra tohle má? Pro mě naposledy snad Zaklínač 1 a 2, a pak si ani nepamatuji, nejspíš Gothic 1, 2 a Morrowind.