Hry, u kterých se v redakci Games.cz uklidňujeme
-
Pro mě je taková vypínací hra Slay the Spire. Člověk to může klidně hrát na půl plynu a jedna hra je dost krátká, takže to pak člověk může hned zase odložit a nemá pocit, že odešel od rozehrané hry.
-
Stellaris, mimo jiné i proto, že to můžu hrát na autopilota - obrazně, i doslova. Asi jako zmiňované Crusader Kings :). No a když je potřeba fakt veliká, vyhlásim pár válek, stvořim celoplanetární gulagy, odpálim pár planet, nebo slunečních systémů,nebo občas celou galaxii.
-
Už jsem se z fotky u článku lekl, že snad někdo relaxuje u TLOU. Fuj..:)
U mě to je rozhodně Death Stranding. Většinu času pohodová hudba a jízda nebo procházka. :)
-
Pro mě buď Civ 5 nebo cokoli od Bethesdy.
Ale já hry hraju naopak spíš proto, aby krev pumpovala.
-
Heroes of Might & Magic 3 complete s HD patchem a Breath of the Wild (kromě jedné svatyně v Champion's ballad a Trials of the sword, ty mě naopak stresují) už aby konečně vyšlo pokračování
-
-
Tahovky jsou pro uklidnění dobrá volba.
Tedy pokud nejsou frustrujícím způsobem random :-)
-
-
Já mám random mapy rád, ale na mapy s ručně umístěnými jednotkami jsou nejlepší hry ze série Fire Emblem, které jsou příběhové a imho důvod proč vlastnit 3DS, taky se k nim často vracím ale Heroes hraju prakticky pořád.
-
-
Random mapy jsou v poho, já myslel spíš věci typu "Chance to hit: 99%"... "Shot missed" jako v XCOMu. U toho se člověk moc neuklidní, to je spíš na rozmáznutí ovladače o zeď :-)
-
-
Ach, klasický frustrující Xcom. Člověk občas minul při 99%. No a nebo šance na zásah 50% znamenalo, že prakticky vždycky postavičky minou 😂
-
V tomhle se mi líbili Mario + Rabbids, když měl hráč neblokovaný výhled na cíl, tak je šance na zásah 100%, 99% je pěkná cipovina a většinou to znamená při minutí restart mise, souhlasím, nesnáším to.
-
-
Jj, slyšel jsem, dobrý systém.
Já být vývojářem, tak bych asi jednoduše cheatoval a dal hráči drobný neviditelný bonus a hotovo.
-
-
Reakce na příspěvek:
Tech 99% mam pocit s nejakym patchem zmizelo. Alespon pri poslednim hrani si to nevybavuju. Nebo jsem mel stesti.
A vyvojari cheatuji. Nekde jsem o tom cetl. Protoze hraci treba pri pravdepodobnosti 50% cekaji, ze teda jeden ze dvou hitu zasahne. A tak tomu jdou vyvojari do jiste miry naproti.
-
Reakce na příspěvek:
Tak v druhém XComu AI hráče celkem dost zvýhodňuje (kromě nejvyšší obtížnosti - tam je to šul nul).
-
-
-
-
-
-
-
Zaklínač 3, Skyrim.... A to hlavně kvůli úžasnému a příjemnému hudebnímu podkresu během toulání se světem.
-
-
Jo, hudba je tam bozi.
-
-
Je mi to celkem jedno, podle toho co zrovna hraju a na co mám náladu, tak se u toho uklidním, většinou nejúčinnější jsou ale hry s krásným otevřeným světem, kde se dá prostě v klidu procházet, do souboje vstoupit dobrovolně, atd. Zrovna sem si dával NG+ Ultra v Horizon Forbidden West, a efekt to mělo dobrej i přes tu obtížnost. Ale jinak RDR2 je asi v tomhle nej, chvíli si zarybařit, projet se na koni, zahrát karty, vystřílet město, značka ideál.
-
Momentálně ELEX 2 protože na Jaxovu brokárnu je každý monstrum krátký, a já mám z toho v kombinaci s prozkoumáváním nádherný krajiny fakt super macho pocit.
Jinak ale výhradně PUBG. Tam můžu i prohrávat, ale stres to odbourává parádně. Respektive nahrazuje rodičovský/pracovní stres tím chtěným, herním nervákem 😀.
-
U mě Forza Horizon, aktuálně 5, ale stejně dobře fungovala i 4ka, 3ka (ta nejlépe), 2ka už byla na dnešní poměry zastaralá, ale neurážející (sérii hraji v pořadí 4 - 3 - 2 - 5).
Tipuji, že mezi oblíbené zde bude zmíněné ETS/ATS, GTAV, Astroneer, Subnautica, Factorio.
-
-
Subnautica možná tak prvních 10 metrů hloubky, pak je to spíš docela na infarkt :D
Jinak pravda, že ETS/ATS je na tohle super, jen stále toužím po PS portu, ať s tím můžu do křesla a nemusím do projektoru zapojovat komp.
-