Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG
    Ta stylizace postav je čím dál horší. Nevím proč blizzard dělá ze svých her omalovánky a karikatury.
  • Dag0
    Zatím pěkný, čekám na klíč. A jestli matchmaking povalí stejně dobře jak v SCII, tak to bude hra opravdu pro všechny.
  • Preed
    Tak podla toho videa to vyzera tak,ze Blizzard splni co slubil,casual dota podla zauzivanych principov blizzardovych hier ''easy to learn hard to master'' hram dotu a dalsia dota by bola pre trh zbytocna,urcite si to rad zahram a ako poznam blizzard tak to bude fajn,len tie kone by mali dat prec odtial lebo to vyzeralo debilne :).
    • Shania
      mountu bude hodne a hrac si je muze vybrat jakeho pouzit.
  • Lawliet
    Když se na to koukám já, vidím Warcraft IV. Škoda..
    • Tak ono bude dlouho trvat, než vůbec něco vydají a jak znám Blizzard, bude se všechno ještě 100x měnit. Tady je základní info. Docela slušná stránka: heroeszone.cz/
    • ja osobne už nad blizzardem zlomil hul a nečekam nic. i kdyby začali delat na w4 tak ho podelaji jako všechny ostatni hry
      • Jack1947
        Ty si zlomil hul uz nad hodne vecma...
        • herní prumysl upada, bohužel
          • Jack1947
            DLC - AC IV:Freedom cry, Saints row IV: How saints save christmas.
            Prokladam to, onlinovkama Warface, Browserovkou - Contract wars... zacnu hrat BF3 (prinejmensim zkusim). Jo a jeste , se vrhnu na PS3 hry. Hezky poprade ale ze.
          • Jack1947
            To uz jsem slysel... co treba tedkanc z jineho soudku hmm... *3*
            • jake hry hraješ prave ted?
  • pro každou dutou hlavu co tu hru tak odsuzuje: "Je to alpha verze!!" Ve finále to může vypadat úplně jinak, radši jsi jděte honit nad LoL
  • JohnyTheZik
    Hrdinove se mi libej, ale zatim to vypada jako ten nejvetsi a skoro i jedinej tahak, co v ty hre maj.

    Par drobnosti:
    - kun je fajn napad, ale ten stitches na nem vypadal smesne :D. Taky jsem cekal, jestli pojede siege tank na koni :D.
    - mapa je hrozne mala, coz sice vyhovuje tomu hernimu stylu, ale na streamovani je to neprijemnej paskvil, kde se naraz deje moc veci, takze minimalne na zacatku se to vubec nedalo sledovat (nejak prehledne), a to je v dnesni dobe celkem spatny.
    - chapu, ze tam maj svyho pudge/abomination, at uz z diabla nebo waru, ale prijde mi trochu zvlastni chlubit se vlastnima originalnima postavickama ze vsech blizz her, a pak dat ikonicky postavicce hook, coz je vymysl udelanej az v dote, kdyz nic takovyho v jejich hrach nemeli.
    - od nejaky paty minuty mi to prislo dost jednostranny a jenom nejaka vetsi hloupost modryho tymu by je mohla pripravit o vyhru
    - "trun" je v kazdy takovyhle hre nejaka majestatni zalezitost a tady to byl nejakej poseidon, kterej se trochu komicky otacel a strilel blesky :D.
    • Stitches na koni je pro mě to nejmenší. Já se spíš s velkou nedůvěrou dívám na ten proklamovanej koncept sdílené zkušenosti. Podle mě to bere hře tak 5x víc než jí to dává. Jasně, supporti budou rovnocennými s ostatními, jenže ... 1.) nebude možnost carry pro lepší hráče - tudíž pokud chytneš horší tým, tak jseš v čudu chlapečku a to můžeš bejt dobrej jak chceš.
      2.) týmové role budou dané na začátku a neměnné. To bude znamenat že DPS charakter bude od začátku nastavenej jako carry, tudíž ho jednak všichni budou chtít a pokud ho nedostanou, tak na hráče, kterej ho bude hrát budou klást obrovský nároky a bude pro ně zodpovědnej za hru. To není zrovna nejlepší krok pro hru, která si klade za cíl snížit toxicitu MOBA her.
      3.) Extrémně náchylná na snowball. Super proklamace: "odstranili jsme itemy, aby jsme zamezili snowballingu. Místo toho dáváme víc možností při levellingu". Super. Napadlo tam vůbec někoho co se stane pokud nějaký tým získá převahu byť jen jednoho jediného levelu a dosáhne levelu 10 jako první? Zčistajasna tu máme 5 ultin, proti 0. Ten tým bude absolutním pánem situace. Dál tady neexistuje protitaktika, když nějaký tým získá převahu. V LoL a Dotě je na výběr buď defenzivní hra farmení pod věžema, anebo útok, při kterém se focusuje carryna. Vzhledem k tomu že HotS je zaměřená na úkoly, defenzivní hra v úvahu nepřipadá, protože žádný úkol nesplníte. Dá se hrát akorát ofenzivně. A tady přichází třetí problém, protože díky sdílené zkušenosti nemáte nikoho na focus. Všichni jsou silnější, ne jen carryna.
      Nevím nechci vypadat jako velkej kritik ale nemyslím si že to byl zrovna šťastnej krok udělat tu hru takhle. Měli udělat prostě Dotu s postavami s Blizzardu. Sázet na víc map je podle mě blbost: hráči byli, jsou, a s největší pravděpodobností i budou konzervativní - určitý vyvolená, vybalancovaná mapa se ve většině případů bude hrát častěji, než všechny ostatní dohromady. Třeba de_dust2 v CS 1.6, CTF-Face v Unreal Tournament, Lost Temple ve Starcraftu, q3dm6 v Q3 arena atd.
      • 2) Jakoze Blizzard chce natvrdo urcit metu, tak ze proste prikaze, ze v tymu muze byt jen 1 tank, 1 support, 1 carry atp? Tudiz zcela eliminuje jeji vyvoj, napriklad do 1 carry 4 supp teamu?
        • Někde jsem četl že si volíš roli v teamu ještě před vstupem do queue. Říkal to tuším Browder, že tím chtějí zamezit "mid or feed" hláškám a omezit trolling, ale ten článek teď nejsem schopnej najít, takže ruku do ohně bych za to nedal. Pokud by to ale bylo tak, potom jo, pak ten kdo nastavuje ten systém kterej dává dohromady hráče s jednotlivejma rolema má absolutní moc nad metou.

          V každým případě mi ale přijde že to nakonec stejně moc dobře ani jinak nepůjde. To že jsem psal, že role jsou prakticky dopředu nastavené, jsem myslel na základě té sdílené zkušenosti. To samotný způsobuje že DPS bude vždycky ta nejsilnější postava, od který opravdu budou všichni očekávat, že bude carry. To kouzlo že i tank, assasin, nebo fighter může být v LoLku carrynou svého týmu, je podle mě dost zásadní důvod, proč si je lidi i v nižších elo hrách vůbec berou. Tam nikomu zrovna dvakrát na nějakém teamworku nezáleží, podstatný je pro ně fun factor, a ten je mnohem víc v zabíjení, než sbírání assistů. Proto si myslím že když se jim tahle možnost prakticky vezme, tak pro ně budou defenzivní charaktery mnohem míň atraktivní. Ale třeba to může být jinak
          • Do LoLka by meli pridat teambuilder, ve kterem natvrdo ohlasis, kam a s jakym champem chces jit a ono te to hodi do tymu, ktery s tim nebude mit problem. Dost by me zajimalo, jak se pak vyvine meta, protoze 1-1-2 + jungler a nejaky ty laneswapy uz mame dost dlouho.
    • Je to crap. A blizzard jsou zoufalci, kdyz citi potrebu vydat neco tak neoriginalniho. To samy Heartstone...uz tezej jenom ze zasly slavy svych her z minulosti.
  • NumberFiveAlive
    neprijde vam ta herni mapa celkem malinka? uz jsem teda dotu dlouho nevidel ale prijde mi extremne malinka, mozna je to schvalne pro to predvedeni, jinak jejich jediny eso jsou znamy postavy z warcraftu/starcraftu/diabla co maji lidi radi ale stejne si nemyslim ze muzou souperit s dotou 2 nebo lolkem co uz jsou dobre rozjety
    • má tam být víc různých map
  • Broooonze Leeeeague Heeeeeroes ftw *1*.
  • XXDarthVaderXX
    Huskyho jsem si oblíbil především díky Starcraftu II. Nejen dobrý komentátor, ale i hráč za tosse.
  • To je teda hovadiny vsem svitej oci trpaslikovy,Utherovy I Nove vsem vsichni jso osviceni legendarni silo proto jim svitej oci peknej B U L L S H I T tady blizzard prichystal
    • nebo ten tank ve videu č. 2, je tak malej že by se do nej nevešel ani jeden pandulak. taky je divny proc ma otočnou vež, když se tak lehce otači celej. Proste tam v Blizzardu nad dizajnem moc nepremysleji. ale jinak hezka grafika

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit