Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • doom3 3/10
    quakeIV 7/10
    doom4? no thanks
    • Quake Live 10/10
    • Quake IV dělalo Raven Software, navíc je Doom 3 parádní hra. Jantare *7*
  • Tak s gamepadem je to míření samozřejmě horší, ale taky je to hraní pohodlnější *5*
    Člověk si lehne na postel a paří. Navíc z dálky hry vždycky vypadaj o chlup líp :D
    • Walldstein
      když si umíš šikovně připojit klávesnici s myší a máš pořádnej monitor (jako já) tak taky můžeš pařit z postele (tak jako já) *1*
      • To jsem třeba zkoušel... ale můžu tě ubezpečit, že v postely nebo pololeže v křesle je gamepad fakt mnohem praktičtější než klávesnice a myš.
  • ID už dlouho není skutečná špička v oboru . To jen pro ty co poslední hratelné benchmarky této firmy přes neustálé přivírání oček ani neviděli ...
  • Drak_1
    Nech to zavrú celé Bastardi . *16* *16* *16*
  • ja jsem byl k rage skepticky, ale je to opravdu skvela oldschool strilecka s nadherne detailnim prostredim a vynikajicima animacema. Navic strealba je opravdu dokonala, to jak na ni reaguji nepratele je super. Ja se proste bavim tak ajk uz dlouho ne u nejake single player FPS. Vzhledem k tomu, ze jsem se donutil si to poridit az ted, tak zadne problem s obrazem nemam. cili spokojenost
    • a nutnost vystrilet do nepritele 2 a vic zasobniku aby si ho zabil ti taky nevadi?
      • Lamo.
      • Veskoslav
        No jo, to nesmíš hrát s gamepadem s úspěšností střelby 10%:-D
        • sry jsem zapomnel, ze vy velci drsnaci to hrajete na nejlehci obtiznost, pak mozna staci 2 hity
          • Veskoslav
            Cože? Ne mám myš a armor piercing náboje.
            • ja použival vybušne broky, byly tak efektivni že jsem ani nepoužil tu posledni zbraň, nedošlo mi že jde o posledni misi... *16*
          • No hele, v druhe polovine hry, kdyz jsi strilel po celkem obrnenych nepratelich beznymi naboji, tak jsi proste potreboval vystrilet hodne, kdyz jsi pouzil armor piercing naboje tak lehali hned. Jako neni to realny, ale taky je blbost abys sam vykosil zakladnu s 50 typkama, proste je to udelany kvuli hratelnosti a rozhodne to nebyl takovy problem neco zabit jak popisujes.
            • alespon jeden me pochopil a jo uznam, ze jsem to trochu prehnal :)
        • DarkHawk
          S vlastní zkušenosti to mužu potvrdit, že do těch skakajících mutantu se musíš spravně trefit, a mít dobrou mušku na gamepadu. A mimochodem ti mutanti připomínají a pohybujou se stejně jako Spliceři s BioShocku.
          • Vy hráte FPS na gamepade? *11* A stratégie hráte na čom, na volante?
            • lipkozzi
              Volantom sa predsa ovlada VLC player
            • A co je na tom? Důležité je snad to jestli to člověka s tím baví ne? A to s tím volantem je už celkem trapný.
          • Veskoslav
            No podobní jsou:)Ale představa, že hraji FPS s gamepadem mně trochu děsí:)
            • To je fakt jenom o zvyku. Když jsem po 15ti letech na PC pořídil konzoli, tak jsem první akční hru fakt protrpěl (nebyl jsem schopen zamířit ani přibližně), druhá už jakž takž šla. A pak už nebyl problém a člověk ovládání vůbec nevnímá a nemá s ním problémy. Ano - zamíření možná vezme o pár ms déle. Ale alespoň pr omě se kvalita hry neodvíjí od toho jestli zaměřím za 0,3s nebo 0,6s. Jak si zvykneš, tak je to v pohodě. Ono myš v zásadě nenabízí nic, co by gamepad neuměl. Na něm se to jen dělá jinak, takže pokud někdo má nahrány tisíce hodin na myši a vezme do rukou gamepad tak mu to nepůjde. Ale platí to i obráceně. Vezmi člověka co hraje jen na konzolích, strč mu do rukou myš a bude taky střílet do vzduchu než si přivykne na změnu.
            • Umaroth
              hele já jsem se toho také bál když jsem is kupoval první FPS na xbox, zezacatku hruza ! za hodinu lepší. a za par hodin už pohoda. ted už mam odehrano X fpsek na konzoli a hraji se stejnouj istotou, jako predtím s mysi a klavesnici......fakt je to jen o zvyku.
            • DarkHawk
              To je jenom o zvyku. A věř tomu kdyby si na tom hrál pořád, tak daváš headshoty bumerangem jedna radost. A je i dost exkluzivních FPS pro konzole. Námátkou třeba Killzone,Resistance, Black a Bodycount. A první Darkness *16* na ten sem zapoměl.
  • Hm, moc nechápu ty vývojáře, že se v takovémhle cut-throat oboru vůbec snaží něco dělat. Ale jsem za to rád, to jo. Občas.
    • idsoft jine hry ani delat neumi, ted jen jestli je to dobre nebo spatne
      • Obor myslím branže, business, ...
  • No staci se podivat na Rage a hned by se vedel koho maj vyhodit. Betatesteri by sli prvni a hned :))
    • Nakolko robim v QA oddeleni v jednej softwarovej firme nejaky ten rok, mozes ti z istotou povedat, ze firmy bud testerov nemaju(nechcu/nemozu si dovolit), testerov maju ale nemyslia to vazne (proste mame len QA oddelenie, ale neberieme ho az tak vazne) a testerov maju (niektori dokonca cele timy ludi), ktorych slovo ma velku vahu v celom tom procese (dokonca vacsie ako slovo developmentu). Staci sa pozriet na hry ako je napr. Stalker (velmi slabo otestovane), hry od Blizzardu(nejake sice su ale inak polish na spickovej urovni) alebo bezne zabugovane hry, na ktore sa patchu nedockate(male otravne bugy, nie vazne ale otravne).
    • Dofam ze vyhodili spis managera kvality nez chudaka testera.
    • Zrovna tad nebyl problém u testerů ale u ATI a NVidia ,kde betatesteři dostali nejaktuálnější ovladače ,který obě firmy nebyly schopný dodat včas do vydání hry. Taky je to novej engine ;-)
      Takže pláčeš na špatnym hrobě
      • Nemel kraviny Carmacku.
      • novej engine to neni, je to engine co byl použitej ve hrách typu Quake Wars, Quake IV atd., jen do toho narvali pár novejch fíčur
      • odkedy sa vyrobcovia hardvaru maju prisposobovat softwaru?
        • Vpodstate vzdycky, jejich hardware existuje jen proto aby na nem chodili tyhle hry, jinak ty grafiky postradaji hlubsi smysl. Proto ti taky vychazi kazdy mesic novy ovladace na nove hry, ktere by bez nich chodili pri nejlepsim dost spatne.
        • tady mě opět někdo nepochopil.
          Logicky když je novej engine tak ten se musí adaptovat na HW ale kdyz testeri maj o nekolik verzí vyšší ovladače než je oficiálně vypuštěno a ty vypuštění ještě nejsou optimalizovány pro něj.
    • Tester nezodpoveda za stav, ktorý ide do predaja. Tester ti zisti, že toto je na hovno, ohlasi to a pokial sa manažment rozhodne, že to je ok tak sa ide dalej. Takže tak. ale más pravdu. Možno si to odskakali nevinní. :))
      • Presne tak. Je smutne, ze proste vzdycky, kdyz je neco nedodelaneho, tak prvni na koho lidi prskaji jsou testeri, kteri proste s tim mnohdy nemuzou nic udelat, oni to ohlasi, ale to ze manager rekne ze se oprava nevyplati, tak s tim nic neudelaji. S timto nazorem se setkavam bezne. Jsem rad, ze se nasel aspon nekdo, kdo mi v tom dal za pravdu.
        P.S. podobne jak kdyz se neco nepovede, tak za vsechno muzou vyvojari. Prosim uvedomte si, ze oddeleni vyvoje jsou lidi, kteri pisou kod a vytvari grafiky, to jak co ma byt navrzeno a fungovat, schvalovat chyby atd..to vyvoj nikdy nedela.
  • uz sa tesim na to, ako prve po spusteni DOOM 4 na mna vybehne : press any key to start :D
  • Jestli to bude jako Doom 3, tj. staromodni fps, koridorovka, sama tma (misto strachu prichazi frustrace), respawn nepratel za vami, tak to bude propadak.
    • Do Dooma se nenavazej ty teplousi....aby te CyberDemon ojel do analu *10*
    • jsi zvykly jit jen tupe dopredu?
      • Ne jsem zvykly mit vice moznosti pri ceste vpred. D3 byla hruza jedna ulicka, kde bylo prd videt a porad ti hra umyslne respawnovala nepratele za zady, aby ses asi vic bal. Kazdopadne to dobre vis, pokud jsi tu hru hral a dohral...
        • tak efekt strachu te stejne tak ci tak opustil nekde ve 1/3 hry, kdy si clovek uvedomil, ze "bafaci efekty" jsou porad na priblizne stejnych mistech.... a ktera strilecka nabizi dnes nejake siroke moznosti cesty vpred?
          • Veskoslav
            Třeba Borderlands?
            • a to je čo?
        • Veskoslav
          Tak to, že jsi nic neviděl, to byl účel, na co ti je hororová hra, kde vidíš naprosto všechno míle dopředu, respawn nepřátel opravoval patch 1.2.11
  • A tak... Zrovna ty graficke bugy byla vychytavka, kdy si engine optimalizoval scenu podle poctu fps. Co meli delat, propustit Carmacka? *1*
    • spíš zrychlit certifikaci ovladačů u ATI/Nvidia
    • jojo to je skvela vychytavka, doskakovani textur plno lidi hlasilo jako bug a pritom je to vlastnost *1*
    • Carmack uz davno neni to co byval, on i cely id soft zijou ze zasle slavy a to jsem je kdysi zboznoval, ale poradnou hru uz ted neumi udelat (rozhodne ne na prvni pokus)
      • Mne se Rage hodne libil kdyz prehlednu, ze to prvni dva mesice neslo hrat... Hraci doba perfektni, zabava po celou dobu hrani proste docela nadprumer, akorat to technicke zpracovani je takovy krok vedle no (takove Metro 2033 je mnohem starsi pritom vypada mnohem lip a na dnesnich prumernych PC jede naprosto plynule)
        • No, nevim. Ja to hral a nekde v pulce toho metra jsem to prestal hrat, pac mne to uz nebavilo. Kdyz jsem se ptal v praci, dalsi 4 z peti to prestali hrat nekde za pulkou take. Prislo mi to strasne stereotypni. Ale ja plnil kazdou misi, vcetne zavodu, nastenek a her.
          • Ono vubec, ty bocni mise a lezeni do stareho znameho prostredi, kde uz jsi to nekolikrat vystrilel bylo celkove nezabavny. Ale lidem se to libi, tak proc ne.
        • no ale na to ze to prezentovali jako hru tisicileti a nevim co vsechno, tak je to sotva nadprumer
          • Graficky rozhodne ne to je epicfail

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit