Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tomekbobek

    Třeba budou mody. Třeba mě ani nebude tak kadit.

  • Hidden

    Dopadne to tak, ze vyzobavaci budou zoufale vyskakovat z dialogu, pokud tam uvidi casovou cenu, aby mohli jit splnit dalsi ukoly kolem nejprve a jedno z hlavnich kriterii plneni ukolu bude, jestli to bude stat nejaky cas nebo ne. V kontextu casu na zachranu rodiny omezeni samozrejme smysl davaji, ale jestli to ve hre nebude jen nadbytecna pruda dost zavisi, jak moc benevolentne budou limity nastaveny.

    • milosk97

      To moc nepomůže, protože ve hře nebude dělení na hlavní a vedlejší questy. Budou to prostě jen questy. 🙂

      • Hidden

        To je celkem jedno, jestli hlavni nebo vedlejsi, spise aby nedochazelo k situacim, kdy si rozjedes nejaky quest a v jeho polovine zjistis, ze vlastne nechces pokracovat dal, protoze si tim zavres dalsi questy (nebo dokonce nemuzes, protoze s tim znicis hlavni pribeh). Uvidi se, jak presne to bude nastaveno.

    • Dobrý kompromis by byl kdyby byly časově podmíněné questy jenom pro hlavní linku - případně pro vedlejšáky úzce související s hlavní linkou, kvůli tomu větvení příběhu, ale ostatní vedlejšáky bez čas.omezení.

  • Dondae

    To mně přijde naprosto v pohodě. Naopak nemám moc rád questy, které zůstávají. Her které by měli morálně učit "nehamounit" by mělo být více...

    Třeba teď jsem v Kingdom Come už v Kutné hoře, ale klidně se mohu volně procházet po Troskách (přímo hradu) a plnit úkoly ikdyž to moc příběhově nedává smysl. 

    • milosk97

      Přesně kvůli tomu jsem si zamiloval v červnu The Alters, kde mi hra dává jasně najevo, že nemůžu mít všechno a musím se na základě toho rozhodovat. A kvůli tomu se těším i na Dawnwalkera. 🙂

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit