Jak se to má s těmi časově omezenými questy v The Blood of Dawnwalker?
-
Třeba budou mody. Třeba mě ani nebude tak kadit.
-
Dopadne to tak, ze vyzobavaci budou zoufale vyskakovat z dialogu, pokud tam uvidi casovou cenu, aby mohli jit splnit dalsi ukoly kolem nejprve a jedno z hlavnich kriterii plneni ukolu bude, jestli to bude stat nejaky cas nebo ne. V kontextu casu na zachranu rodiny omezeni samozrejme smysl davaji, ale jestli to ve hre nebude jen nadbytecna pruda dost zavisi, jak moc benevolentne budou limity nastaveny.
-
-
To moc nepomůže, protože ve hře nebude dělení na hlavní a vedlejší questy. Budou to prostě jen questy. 🙂
-
-
To je celkem jedno, jestli hlavni nebo vedlejsi, spise aby nedochazelo k situacim, kdy si rozjedes nejaky quest a v jeho polovine zjistis, ze vlastne nechces pokracovat dal, protoze si tim zavres dalsi questy (nebo dokonce nemuzes, protoze s tim znicis hlavni pribeh). Uvidi se, jak presne to bude nastaveno.
-
-
Dobrý kompromis by byl kdyby byly časově podmíněné questy jenom pro hlavní linku - případně pro vedlejšáky úzce související s hlavní linkou, kvůli tomu větvení příběhu, ale ostatní vedlejšáky bez čas.omezení.
-
-
To mně přijde naprosto v pohodě. Naopak nemám moc rád questy, které zůstávají. Her které by měli morálně učit "nehamounit" by mělo být více...
Třeba teď jsem v Kingdom Come už v Kutné hoře, ale klidně se mohu volně procházet po Troskách (přímo hradu) a plnit úkoly ikdyž to moc příběhově nedává smysl.
-
-
Přesně kvůli tomu jsem si zamiloval v červnu The Alters, kde mi hra dává jasně najevo, že nemůžu mít všechno a musím se na základě toho rozhodovat. A kvůli tomu se těším i na Dawnwalkera. 🙂
-