-
Tak backeri z kickstarteru už SSR hrajou. Pro ně vyšla Backer Beta v pátek. A je to teda pecka.
Ale nebude to super komerční úspěch. Je to opravdu SS tak jak jsem ho hrál jako před dvěma lety. Nekompromisní a náročný. Pro blbce, rozuměj pro 60% populace, ta hra bude utrpení. Nevede za ručičku, neexistuje úkolníček, deníček, object point, nic. Člověk musí číst a dávat pozor.
-
-
Že tam hrozí zákysy, asi nebude v éře googlu zas tak velký problém, ne? Pravda, je spousta fanoušků dvojky, která byla lineárnější a jedničku nehráli a spousta těch, co o legendě jen slyšeli a chtějí ji zkusit. Ale je to retro hra a ta z principu nikdy není pro všechny. Nebo kolik existuje jiných věrných remaků (ne pokračování) z takto dávné doby, co se staly prodejními hity? Autoři to určitě vědí. Nicméně pokud se dobrý stav potvrdí, po hodně dlouhé době jsem ochoten zaplatit plnou cenu.
-
-
Já souhlasím, že se hra dá dohrát. Ale kolik průměrných hráčů, kteří se chtějí nechat vést za ručičku, bude googlit, co má dělat? Nemluvě o tom, že jakmile zjistí, že bude muset zase zpět několik pater, tak to odloží.
Například, hrál jsi Thief 1/2? Nebo třeba nový Prey? Ani to Prey nemá takový komerční úspěch. A přitom je to po SS jedna z nejlepších her.
Se podívej, v Evropě trhá rekordy Hogwards... 🤦♂️
-
-
Prodejní rekordy nedávno trhal i Elden Ring. A na druhé straně FIFA ...nebo Hogwards Legacy. Nepředjímal bych, ale jak jsem psal, autoři nejspíš s nižším výdělkem počítají, protože nevím o žádném veleúspěšném remaku z první poloviny devadesátek. Jde o titul pro nostalgiky, to nemůžeš srovnávat s masovkou jako Hogwarts Legacy.
Nic z toho seznamu jsem nehrál (i když Thiefa bych někdy dal a mám ho i koupeného). Nicméně jsem hrál oba System Shocky a i ta obtížnější (a dle mého názoru i herně lepší) jednička nebyla nijak hrozná. Úkolů je jen pár a ke každému dostaneš vždycky celkem detailní zadání, které si můžeš kdykoliv znovu přehrát (i to s tím níže diskutovaným kódem). Navíc levelů je jen pár (9) a nijak rozsáhlých (na dnešní poměry). Oběhnout všechna čísla kódu nezabere déle než pět minut, i když tě zdrží pár respawnovaných potvor. Plus automapa s minimapou a možností psaní poznámek promítaných do pohledu (nevím, jestli to v remaku zachovali). Oproti jiným hrám z té doby nevídaný luxus. Navíc s možností si z toho nastavením nízké obtížnosti udělat walking simulator (to taky nevím, jestli zachovali).
-
-
-
tak existuji navody na stary SS1 ne ?
-
-
Jj, to jo. Ale co se týče třeba toho hlavního kódu, tak se ve starým ss1 generoval náhodně, aby jsi si nemohl najít návod a vyhrát hned na začátku 😊 Nevím, jak to bude teď v SSR, ale myslím si, že to bude podobné.
-
-
-
Tak na Residenta se těším moc. 4ku jsem hrál jen jednou kdysi dávno, a to byl nějaký hrozný emulovaný pirát na PC. Ovšem vzpomínky na to mám pěkné 😉. Na trailery nekoukám, sice znám příběh, ale přece jenom čím míň detailů si připomenu, tím líp.
-
jsem na SS zvedav
-
Resident 4. Po dlouhééééé době koupí one day nějakou hru. Naposledy před rokem Elden Ring.
Snad vyjde v rámci kvalit i System Shock, tam tomu remaku pořád moc nevěřím.
-
-
Pokud máš rád survival horrory, tak i s Dead Space by si nešláp vedle.
-
-
chystám se, chystám se. Jen jsem neakceptoval cenu, za co se to prodává na PS store. Resi je za 1800Kč, Dead Space za 2100kč. Navíc má hra dosti technické problémy v rámci stínovaní apod, co jsem viděl na Digital Foundry, za takový stav jim tu dvojku nedám. Navíc nerozumím tomu, proč tunel jeden při 1440p a 30FPS, když tunel Demon Souls při lepší grafice jede ve 1440p v 60FPS.
-
-
Je to smutný ta cena na PS. Na steamu jsem to měl za 1480. Ale teda Demon Souls nemá hezčí vizual... Ani náhodou.
-
-
Demon Souls vypadá místy jako CGI. Viděl jsem všemožné rozbory, Dead Space se nechyta.
Demon Souls je první a poslední hra, která na PS5 vypadá jako slibováný next- gen.
-
-
-
-