Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • V Rijnu pro me nic nevychazi, tak snad budu mit konecne cas na Wasteland 3.

    • 0tecFura

      Pro mě je tam největší pecka baldurs gate, ale to si dám až to vyjde z early accessu. 

      Určitě někdy později ve slevě i watch dogs a star wars. 

      A i tu amnestii možná taky dám 🙂

      • 0tecFura

        *Amnesii 

        A fifu až tam bude Česká liga 🙂

        • Takže nikdy...😊

          • 0tecFura

            😂

            Snad se někdy dočkám a zase tam bude. 

    • já už začal, líbí

      • LessPh

        Ja uz taky zacal, taky se mi to libi.. ale je tam moc reci, s W3 jsem zjistil, ze mam rad RPG a dobry soubojak. Pribeh me moc netahne.. lepsi dobrej film;-)

        • já to mám taky tak, důležitější než příběh je atmosféra, a ještě je super když je tam těžko dosažitelná odměna, která když ji získáš tak je cejtit (jako fakt dobrá zbraň, armor nebo něco) - zase můj handicap z lásky ke Gothicu - přírodní bariéry co nepůsobí nastrčeně, uměle, open world přirozeně osekanej (než jsi dost silnej), žádnej tunel a žádnej blbej level scaling.

          • LessPh

            Úplně s tebou souhlasím, mluvíš mi z duše.

            Já už hodně dlouho klasický RPG nehrál a teď když ho mám po letech na stole, tak si vlastně uvědomuji, co mám rád, respektive nemám rád. A zrovna u RPG to příběh není.

            Jsem zvědavej jestli ve W3 bude nějaká speciální jednoduše nedosažitelná věc jako třeba Power Armor nebo plasmová puška jako v původních Falloutech, něco za čím se hnát a mít z toho pak radost.

            Jinak level scaling taky nesnáším, pak nemá cenu vůbec levlovat, když je pořád s tebou všechno na stejným levlu.

            A tunel bohužel vidím už v každý hře ať je sebevíc otevřená, prostě vždycky to směřuje ke stejnému cíli ať děláš, co děláš, a jestli tam dojdeš spodem, horem nebo prostředkem je vlastně úplně jedno.. je to takový tunel. Tahle myšlenka mě drží od dob, kdy jsem hrál první sandbox bez nastaveného cíle vývojáři, sandbox kde máš volnost a stanovuješ si podmínky a pravidla jen a jen ty. Jakmile do toho zasahují vývojáři a začnou dávat svoje cíle, tak je to vždycky tunel, někdy přímočarý někdy s menšími zatáčkami, ale je.. a to i u sebevětšího openworldu.  

          • 0tecFura

            Přesně. S tím level scalingem souhlas. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit