-
Opravdu hezky zpracované téma, skvělá práce Bětko. Jen tak dál :)
-
Velmi kvalitně zpracované video, hra je moje krevní skupina, baví mě i jen chodit po Night City a užívat si atmosféru. Necítím takovou melancholii o jaké mluvila Alžbětka ke konci videa, spíš naději, že lidé půjdou směrem Hi-tech & Soul neboli supertechnika & hloubka duše. Jinak bych rád pochválil Alžbětky styl, sluší jí to. Krásná, chytrá a příjemná žena
-
Je to skvěle připravené a výborně podané video. Velice osvěžující a hezky spojující celé téma. Musím říct, že řada článků/videí je zde hezky zpracovaná ale tohle video opravdu trošku vyčnívá a smekám.
-
Normálně bych nekomentoval ale - vážně dobře připravené a zajímavé povídání. Asi top co jsem zde viděl (nemyslím to zle, jen toto (pozitivně) vybočuje/přeskakuje level).
-
Skvele video, spoustu veci co jsem neznal k follow up, aspon mam pres vanoce co delat, Gibsona jsem ihned doplnil na to-read list. Betka top i vizualem. Tyhle vanoce jsou fakt stastny a neonovy.
-
To je celý práce Alžběty, nebo jen čte něco co napsal nekdo jinej? Jestli jo tak press f to pay respect🙂
-
-
mě to přijde jako práce více lidí.. což je v pořádku... ale pro mě jinak video o ničem..
-
To je celé práce Alžběty :)
-
-
Opet vyborne zpracovano! Tema, ktere je aktualni a dobre pojate. Diky, Betko 👍
-
Ve zdrojích jsem nenašel žádnou antropologickou či sociologickou publikaci, což mi přijde jako velká škoda, přesto je toto video naprosto bravurně pojato! Ve videu (možná nevědomky) reflektujete, že "kultura" a "národní identita" jsou sociálně konstruované entity (jsou vyjednávané a dynamicky se měnící). A dokonce narážíte na diskurz ohledně cyberpunku v historicko-politickém kontextu. Prostě skvělý! Těší mě, že člověk nemusí studovat humanitní vědy, aby dokázal tyto základní poznatky správně interpretovat.
Pro trochu jinou perspektivu bych rád doporučil tuto krátkou esej, která vnímá technologii jako sociálního aktéra: https://www.jstor.org/stable/2744194?seq=1#metadata_info_tab_contents
„What new forms of social construction of reality and of negotiation of such constructions are being created or modified? How are people socialized by their routine experience of the constructed spaces created by the new technologies? How do people relate to their technoworlds (machines, reinvented bodies, and natures)? If people are differently placed in technospaces (according to race, gender, class, geographical location, "physical ability "), how do their experiences of these spaces differ?“
-
Mmm Kill Bill Bětka.