Přejít na výpis diskuzí
Jednohubka Titan Souls v sobě kombinuje obtížnost Dark Souls
2.1.2014 | Ladislav Loukota
19 příspěvků
-
Je to tazsie nez Rogue Legacy?...to som po 25 hodinach doklepol az do NG+. Btw. Dark Souls nie je tazke...je len fer a netoleruje chyby. Taky Demon Souls pri Pure Dark Tendencii sveta a charakteru je asi tak 5x narocnejsi nez Dark Souls.
-
Trochu som sa potrápil ale za 15 minút som to nakoniec prešiel :)
-
Opravdu pitomina
-
Jinak za sebe musím říct, že mne to (5 minut) bavilo. Dobrý.
-
naprosta kravina nehratelna, dal sem dva, z toho jeden umrel ani nevim proc, druhej mne zabil v stejnem momentu jak sem zabil jeho, proste blbost
-
Proč se dnes takovým srancům říká pixelart... jakej art kua... hipsteřina!
-
-
Hipsteřina je aktuálně všechno, co se někomu líbí, ale tobě ne.
-
HipsterArt? *15*
-
-
Obdivuju všechny hráče, kteří mají na tohle nervy, s Dark Souls jsem sekl snad skoro z kraje, když jsem si vyrval z hlavy chomáč chlupů, protože jsem nebyl schopen přejít přes jedno místo s kostlivci, navíc je tam tak málo nápověd. Asi mám raději macho hry.
-
Kouzelná hra s výborným koncem.
-
nějak nechápu jak jsou všichni odvařený z Dark Souls....chcete říct, že takovej Gothic byl pro děcka s prstem v ruce? A půjdeme ještě dál...Die By the Sword....
-
-
Na Demons souls taky skoro všichni zapomněli :(
-
-
Protože Demons souls nikdo nehrál.
-
-
Já jo, a bavilo mě víc než Dark souls
-
-
-
Na Gothic nedám dopustit, ale ta obtížnost byla daná taky trochu ovládáním, který asi ne každýmu sedlo.
A pojďme ještě dál...A Link to the Past to chtělo skill. *4* -
-
Pravda, ale taky to bylo přisouzený nepochopení herního světa a fungování poškození versus brnění apod. Ale to bylo samozřejmý...neměl jsi na to ze začátku jak přijít a mohlo to klidně odradit. Osobně jsem to rozehrál a hrál asi tři-čtyři hodiny a moc se mi nevedlo (třeba vlci mě dávali na jednu ránu) a pak mě to už začalo opravdu hodně štvát :) Bez brnění jsi prostě neměl šanci a pak tam také nefungovala na principu procent, ale fixní částky...10 brnění odečetlo deset poškození, což na začátku znamenalo strašně moc.
Nechal jsem toho a vrátil jsem se k němu až za rok a půl když jsem si poranil nohu a byl jsem nucen ležet/sedět doma. No a když jsem opět překonal počáteční potíže, tak se z toho stala moje oblíbená RPG hra, která pokračovala ještě lepší dvojkou a poté velmi slušnou trojkou (alespoň po opravení komunitou). -
-
Gothic je výbornej. Člověk se do toho dostává pomalu, ale o to hlouběji...a potom z toho nevyleze dokud nedohraje. Bavilo mne objevovat skrytá zakoutí, jeskyňky, kde se daly najít věci, který se koupit nedaly anebo byly drahý. Pamatuju, jak jsem po náročným dnu zasedl k ohni opekl si žvanec, zahulil a šel spát. Maličkosti, řeklo by se, ale pro atmosféru a ponoření se do universa vynikající.
-
-
-
-
Loukota už neumí napsat ani pořádný titulek...
-
-
Taky jsem z titulku nevyrozuměl, s čím že hra obtížnost Dark Souls kombinuje. Možná autora přemohlo použití cizího slova?
-