Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No, ono hlavně bude zajímavé zase sledovat tu "občanskou válku " komunity, až se o čtvrtém díle bude vědět čím dál tím více. Jak tady právě kolegové a kolegyně zmiňují hlavně Dooma 3, jak si ho užili a jak je dostala atmosféra a podobně, o tom žádná, sám na D3 nedám dopustit a první hraní, které se aplikovalo v noci, pěkně se sluchátkama a obecně hra světla a stínů a téměř opatrného postupu s lekačkami a šetřením každého náboje do samopalu a vůbec to provedení survival atmosféry, patří mezi top osobní herní zážitky... ale existují i fanoušci, kteří by nejraději dalšího Dooma nahodili opět do starých kolejí s tunou pekelných příšer na obrazovce, před kterými by mávala dvouhlavňová brokovnice v ruce, takže ti by určitě radost s dalšího podobného dílu jako byl ten třetí neměli. Snad si jsou toho Johny C. a spol. vědomi a třeba dojde k nějakému kompromisu. :)
    • absolutne souhlasim, jedna z prvnich her co jsem hrala byl Doom 2 pokud oomenu Wolf 3D, a bavilo me to, hlavne to bylo daleko slozitejsi, protoze clovek musel hledat klice atd .... nicmene muj syn, ktery je generace COD, me ukecal tak, jsem mu tu 2ku na steamu koupila a byl nadsenim bez sebe, je fakt ze grafika opravdu neni vsechno a jsem hrda ze i 13ti lety pubertak si dokaze uzit starou klasiku!!!!!
    • Já bych byl pro zachování toho hororového přístupu, protože pro bezhlavé střílení tady máme hry jako Serious Sam nebo možná i Duke Nukem Forever, i když osobně bych si vsadil spíš na Sama 3. Každopádně si nejsem jistý, že by hra ve stylu Dooma 1 a 2 měla kýžený pozitivní dopad. Už Quake 4 šel cestou trochu méně strachu a více akce než v Doomu 3 a výsledek byl takový, že Doom 3 byl mnohem atmosféričtější zážitek. V Doomu 3 se člověk opravdu bál, v Quakovi 4 už toho strachu bylo méně, akce více, ale ta akce mi nezůstala v hlavě tak moc, jako ten strach z Dooma 3. Pokud se chci opravdu vyřádit zběsilým střílením stovek potvor tak si zahraju Serious Sama nebo ten Doom 1 a 2. K tomu ani nepotřebuju fantastickou grafiku, jakou bude Doom 4 jistě mít. Proto bych Doom 4 radši viděl jako pokračování fantastického survival hororu, jakým byl Doom 3. Ale je jasné, že ne všichni to vidí takhle.
      • Naprosto souhlasím. Doom 1 a 2 je skvělá akce, hru jsem dohrál snad na všem co šlo resp. co mám doma (PC, X360, PSP) a vždycky jsem se u toho bavil i po tolika dohráních, ale Doom 3 byl skvělý právě svoji atmosférou a taky bych něco podobného chtěl zažít i v Doom 4. Na "střílení hordy nepřátel" je tu her dost, ale to co mi nabídl D3 se od té doby povedlo jen dvěma hrám (pro mě) a to Dead Space a Condemned 1 (to je dost odlišný styl sice, ale atmosféra výborná). Takže pokud by D4 šel ve stopách D3 nebyl bych vůbec proti.
  • Kdyz jsem hrala Doom 3 poprve, tak jsem od toho neolikrat odesla a v kuchyni jsem nadavala, ze uz se k tomu v zivote nevratim.... Hru jsem dohrala asi 4x od te doby a kdyz ji zahraju ted, stejne se budu lekat skoro jako poprve,,.. Doufam ze 4 bude jeste lepsi spis se bojim toho, ze se chteji z Marsu prestehovat na Zem... Nevim jak ostatni ale Mars mel pro me ve spojitosti s Doom urcity pocit sentimentu... *4*
  • hm..tak konecne zas hra u ktere si i dospely chlap ucvrkne do kalhot :)

    Delta Labs rules.
  • Myslim že 60FPS je z důvodu 3D efektu s brýlema. Nebo se pletu? Na druhou stranu Doom IV ve 3D bych hrát v noci nechtěl :)
  • MrSanta
    Chjo, jsem čekal že se dovím něco nového. A zatím akorát zopakoval to co se ví už rok dva *9*
  • Já chci nového Wolfensteina ! Můj největší herní a srdeční zážitek *4* . Jinak skvělá novinka osobně formu Id software mam velice rád takže se těším vždy na její nové produkty. :)
    • Ale nový wolfenstein tu je. Všechny hry nemůžou být jako CoD a vycházet každej půlrok.
      • Ano byl v 2009 ale jak hádám tak nebyl od Id software ano hrál jsem ho ale už to nebylo ono jako Return to castle. *3*
        • Return to Castle Wolfenstein byla jedna z nejlepsich her sve doby.... To co udelali s tim novym Wolfensteinem doslo i tvurcum po te, co hru vydali.... Byl to propadak.... doslova to s.. *12*
          • Mne se novy Wolf libil. Jak koncept (otevreny mesto, hratky s Veilem, upgrady), tak hratelnost. Uznavam, ze nemusel kazdymu sednout, ale propadak to rozhodne nebyl.
            • Rtcw jsem hral nekolikrak a po dlouhou dobu to byla ma nejoblibenejsi akce, misty az hororova "nazi-okult" atmosfera :), hratelnost parada. Nicmene, jak uz jsem napsal. me novy Wolf nezklamal, spise jsem byl tim, kdo od pocatku cekal "odpad" a byl pak za sebe docela mile prekvapen. Jen mi u nej vadila nizka konzoloidni obtiznost, a to ze Nemci nemluvili nemecky.
            • a tak jasne kazdej mame rad neco jinyho ja jen proste srovnavam s tou predchozi hrou teda pokud si ji hral, pokud ne vrele doporucuju.... Miluju UBERSOLDAT's ....ty v tom novym vubec neuvidis..... *1*
        • Return to castle taky není přímo jen od id, ti tam dali pomocnou ruku snad hlavně kolem enginu.
          • Njn ale většinou ano ! *2*
  • 30FPS? TO je teda pěkně málo.. to se to bude zase všechno sekat... *9*
    • vasekveselej
      na pc :)
      • vasekveselej
        Koukám že všichni pochopili, říkám že na PC je to málo, u konzolí bych ani víc nečekal... Jo, to zase poukazuje na to že flamů mezi pc hráči a konzolisty se nikdy nezbavíme... *1*
        • Spades
          ti co mu davaj minuska - jste pekni retardi... Konzole jedou na NTSC a PAL tzn neco mezi 20 - 27 fps za vterinu, takze je to uplne jedno jestli to bude 30 nebo 60 ><
          • Ne. NTSC ma presne 60 Hz a PAL ma 50Hz. Coz nic nemeni na tom, ze nove konzole nejsou ani jedno z toho, pac jedou v HD :-).
          • mínuska mu dávají inteligentní lidé, kteří vědí, že lidské oko dokáže vnímat jenom 25-30 FPS *1*
            • 120fps - quake ! a je po problemu :)
            • to mas pravdu .. pokud se na hru planujes pouze koukat tak ti 25-30 k plynulemu zazitku staci .. hrani je ale uz trochu o necem jinem .. nicmene co je 30+ beru jako hratelne .. nad 40 je to pohoda .. 60 ke stesti nepotrebuji ..
            • Hloupost. FPS je digitální veličina, kdežto oko snímá obraz "analogově". Otázka tedy zní kolik snímků zasebou vnímáme jako plynulý. Spodní hranice je skutečně kolem 25fps. Jenže člověk dokáže zachytit až 200fps. Krásnej příklad je obnovací frekvence crt monitoru, schválně kdy eště poznáte že bliká? Pocit uplné plynulosti tedy je člověk od člověka někde kolem 100fps. Ale ani to neni jednoznačný, stačí malej trik a to například rozmazání obrazu a už při 30fps nepoznáte ani prd - viz televize-filmy ;)
  • Ten Carmack to je u mě machr !
    • Říká se "Pan" Carmack *3* ... *1*
  • alespon na neco jsou PC hracum dobre konzole :) .. zabranili vyvojarum aby do rage placli 30 chlapu a udelali z toho dementni rezbu :) takhle je jich 5-8 ale zato maji neco pod cepici ...
  • jnsCZ
    Dooma 1&2 hraju dodnes, je to prostě srdcovka. Tak uvidíme, s čím iD přijdou.
    • Nejraději mám kupodivu díl až třetí. Ano - první dva jsou klasika se vším všudy, ale trojka se svou temnou atmosférou připomínající Horizont Události mne ve své době opravdu dostala do kolen. V tom roce bitva Half-Life 2 vs. Doom 3 = pro mne nerozhodně.
      • U mě v roce 2004 to byl HL2 na první příčce, potom D3 a nakonec FarCry, ale aby ste mě nechápaly špatně tak v procentech 99%(HL3 bude ten na 100% *3* ), 98% a 96% *2*
      • Tak já jsem paradoxně Dooma 3 dohrál dvakrát a Half-Life 2 jsem nedohrál vůbec :X Doom 3 byl rozhodně kvalitním titulem, ale vadil mi poměrně těžkopádný pohyb a spousta příběhových zdržovaček. Doom 1 je skvělý v tom, že ho zapnu a během 15-20 minut proběhnu první epizodu a i po stopadesáté se u toho skvěle bavím. Takový design levelů se už nikdy nevrátí :(
        • Tak tak, level design byl famozni. Cekal jsem neco podobneho i od DNF, ale bohuzel je to klasicky moderni design kdy nelze zabloudit.
          • jnsCZ
            Noo, jak kde - DNF mě samotného překvapil tím, jak moc mě začal po prvních pár úrovních bavit. A také se našla místa, kde jsem koumal, kudy bych měl jít. Tohle je takové dvojí ostří - buď můžete mít komplexní úroveň, kterou proběhnete křížem krážem 3x než najdete všechny klíče k odemčení finálních dveří a prostředí se vám už možná začne lehce zajídat, anebo naopak uděláte vcelku lineární chodbičku, která se ale bude patřičně měnit a budete neustále objevovat něco nového. Oboje má své pro a proti.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit