Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To s tím prolínáním se...40k na kterém pracují + M3 je asi nejlepší varianta, Age of Sigmar by byla šlápota asi do neznámá vzhledem k tomu jak mixovanou to má oblíbenost...mě asi nejvíc zklamalo to, že to teda bylo 25. výročí a oni řekli...děláme na Medivu 3 ale neradujte se, je to asi 14 takže tak do roku 29, jo a počkejte týden a ještě označíme něco...takový divný i když Game Awards sleduje asi víc lidí než nějaký výročí určitého typu her...no uvidíme a jak píše autor článku, oznámí hru na mobil a já se na ně vykaslu kompletně 

  • tuco

    Novy engine je, pro rekneme pokrok, podminkou nutnou. 

    Zejmena ta cast, ktera se stara o bitvy, kde engine soucasny narazi na omezeni, jak vykonostni (nevyuziva moderni HW architekturu), tak z hlediska mechanik (napr. pri oblehani. polinani jednotek, LoS a tim balistika v terenu, atd).  

    3K rozvinulo prvky RPG/pribehy pritomne jiz v Shogun, takze bych predpokladal, ze evoluce v tomto smeru neni krok spatnym smerem. Medival fanousky neznam, ale nejake WH ano a pro ne jsou pribehy dulezite.

  • Romaean

    Doufám také,že oznámí Warhammer 40k.


    • Já doufám že ne... Total War série není nakloněna modernímu systému bitev, ať už se jedná o koncept mechanizované pěchoty až po chování jednotlivých vojáků na mapě

      • Nesouhlasim, uz jsme tam meli jednotky s puskama a fungovalo to dobre, Verim ze to bude fungovat i s modernejsima jednotkama.

        • Jenže ty jednotky bojovaly v linii, žádný z jednotlivých vojáků neměl a, doteď nemá, nastavenou logiku jako je třeba v sérii Company od Heroes, hlavně v prvním dílu, kdy při nástřelu se každý voják schoval v nejbližším krytu nebo zaklekl/zalehl, a teď to udělej pro jednotku o velikosti 50-160 vojáků, pak si to představ udělat u celé armády o síle 1000-3200 jednotlivců... to že tam někdo střílí z pušky není argument... a to je jen jeden z problémů  které budou řešit, další bude balancování mechanizovaných jednotek, velikost mariňáckych jednotek, jak budou fungovat kapituly, odlišení jednotlivých regimentů z různých planet, veteranství a s tím spojená variace výzbroje, jak budou fungovat aeldaři a jejich craftworldy... co takhle se zamyslet nad tím, co všechno tam můžou pos... a s čím se budou muset potýkat než jen ječet "Chci WH40k Total War" 

          • Derp_1337

            "...1000 až 3200 jednotlivců"

            No nevím, ale ve W40k nejsou masivní bitvy zrovna moc běžné. Co si pamatuji, tak masivní bitvy jsou spíš vyjímka. Největší bitvy proběhly třeba v Horus Heresy nebo Black Crusades, ale to je historie. V současnosti jsou konflikty v menším měřítku.

            Když se někde vylodí rota Space Marines, tak bojuje jen pár desítek Space Marines (Jedna rota má mít max 100 jednotek). A když se sejde celá Kapitula Space Marines, tak ta by měla mít 1000 jednotek. 

            Samozřejmě vyjímkou jsou bitvy s Tyranidy, kteří preferují taktiku masivních vln.


            Dokážu si představit, že by W40k Total War mohl fungovat. Dostal by jsi nějaké běžné základní jednotky (např. Imperiální gardisty), kteří by bojovali ve velkých jednotkách a liniích. No a pak nějaké menší elitní jednotky (např. Space Marines), kteří by toho uměli víc.

            • No já nevím... total wary mám spojené hlavně s taktickými bitvami tisíců jednotek, a to zejména na blízko. Obchvaty, jízda apod. Střelecké jednotky nehrají v podstatě prim.

              U WH si nedovedu moc představit jak udělat bitvy zajímavé aniž by se naboural výše uvedený narativ. Artilerie, tanky, letectvo, každá jednotka je v podstatě střelecká (obecně, výjimky jsou).. to už je prostě jiný typ taktické bitvy a obávám se, že s klasickým total warem neslučitelný.

              Což nevylučuje, že by to musela být špatná hra, ale fakt bych se to zdráhal zařadit pod škatulku total war. 

              Anebo mě borci překvapí a bude to pořad ten starý dobrý total war ve WH 40k kulisách.

              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                Tak samozřejmě by se to hrálo trochu jinak. A o to jde, spousta hráčů by uvítala nějakou zajímavou změnu.

                Kdo chce hrát pořád to stejné dokola, ten už přes deset let hraje omodovaný Rome 2 či Medieval 2. Akurát teď se k tomu přidal Warhammer Total War 2 a 3.

    • Jevo83

      Myslim, ze kym nevyjde Dawn of War 4 tak to neoznamia

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit