Karetní Artifact od Valve vyjde na podzim a nebude free-to-play
-
Kartičky mě přímo přitahují a nějakou korunu bych jim případně dal, ale moc velkou budocnost tomu nevěštím. Místo vidím akorát pro HS a MtG, ale třeba překvapí.
-
Takže bude každej stejné podmínky? to se mi nějak nezdá... podle mě to tam spadne po pár měsících ale ted si můžou říkat co chtěj 😉
-
-
Jak myslíš stejné podmínky? Protože po koupi, kde dostaneš dva předpřipravené balíčky a 10 12´-ti kartovvých boosterů, musíš každý další booster koupit za 2$ nebo vyměnovat a nakupovat karty z marketu, popřípadě prodávat. Sry jestli si to myslel jinak.
-
-
Vlastně je docela zvláštní, že to zatím nikdo pořádně nevyzkoušel – dokonce ani v Magic: The Gathering Arena nemůžete karty přímo prodávat nebo nakupovat, byť jsou tyhle aktivity naprostým základem původní papírové verze. Ale možná vývojářům zkrátka chybí potřebná infrastruktura, a tu tedy ve Valve díky Steamu rozhodně mají.
Možná, nebo si
vývojářiakcionáři prostě řekli: když umožníme přeprodej kopií mezi hráči, tak prodáme našich kopií méně. Tedy je to asi tak zvláštní jako, že zatím nikdo nevyzkoušel digitálně distribuované hry přímo prodávat nebo nakupovat. No, už aby to bylo. -
-
Jen bych rád dodal, že tohle už dávno existuje. MTG Online funguje přesně takhle, tj. karty se kupují za reálné peníze, dají se prodávat a vyměňovat apd., akorát je to tak technicky zastaralé, že to hrajou jen ti nejzatvrlejší :D
A pak tento model ještě používá hra Hex, která je trošku zapadlá.
-
-
To muzou rovnou zabalit, jak dopadlo Scrolls od Mojangu.
-
Jméno Richarda Garfielda ve spojitosti s Artifactem dostalo hru na můj seznam her o kterých chci vědět víc, no ale informace o ceně ji zase srazila do seznamu 'nezájem - ignore'. Snad bude k dispozici aspoň demo nebo trial na vyzkoušení.
-
Myslím že z karetních her má největší šanci na úspěch heartstone a MTG Arena.
Cokoliv dalšího bude jen paběrkovat.
Kde je dnes gwint, Shadow era, Order a Chaos Duels a další?
-
-
Nechápu tu místní důvěru tady v MTG Arenu. WotC ještě nikdy něudělali dobrou digitalní hru. Arena je jejich zatím nejlepší pokus, ale i tak je to uživatelsky a technicky o pár let pozadu. Navíc je to už druhá hra podobného druhu, předcházelo jí Magic Duels, kde slibovali, že to bude jeich jediná neustále updateovaná digitální hra a ejhle, dneska je to Magic Arena, kde slibují, že bude jedinou a tou pravou digitalní MTG. Samozřejmě neříkám, že Arena si nenajde své publikum, ale bude to menší, než jakákoliv jiná velká digitální karetka jako jsou Elder Scrolls Legends, Shadowverse, HS a další. Je to taková brána do světa MTG pro casual hráče.
Jinak Gwent byl na začátku velmi úspěšný, akorát to trochu zazdilo CDPR špatnými inovacemi a rozhodnutími, proto má taky 6 měsíců pauzu, kdy má vyjít update Homecoming, co tu hru kompletně předělá, pak se uvidí. Rozhodně je Gwent a troufám si říct, že i bude, daleko finančně úspěšnější, než kdy může být MTG Arena. To samé si myslím, že platí pro Elder Scrolls Legends, Shadowverse a v budoucnu i pro Artifact. Na západním trhu mají až na Shadowverse všechny tyto hry silnou značku a lore.
Hlavní problem MTG her jako Arena je, že nikdy nejdou brát úplně vážně. Zatím každá z těchto her skončila jako trošku dražší promo pro papírové MTG. Papírová verze a MTG Online (i když hrozně staré, ale opravdové MTG 1:1) držej tyhle pokusy o klony hearthstone (co se týče free to play ekonomiky, ne hratelnosti samozřejmě). Hraním MTG Arena se nedostaneš na žádný oficiální turnaj a nemyslím si ani, že nějaké nové pro MTG:A budou. Hardcore turnajová komunita samozřejmě zůstane u papírové verze, popřípadě u MTGO. Kvůli tomu je ta hra odsouzená být hrozně casual, což není nic špatného, ale MTG a casual se moc neslučujě dohromady. Proč bude někdo, kdo chce oddechnout hrát složité MTG místo HS? Tím pádem si myslím, že už dopředu je potenciální hráčská základna hodně osekaná z obou směrů.
-