Když Quake potkává Doom – The Dark Ages přináší změnu stylu i tempa
-
doufám, že půjdou vypnout všechny ty barevný efekty, to je děs
-
Skákáčkovej byl Eternal, Doom 2016 víceméně klasika, Eternal okořenili skákáním a tak, tady přidávají Otevřený levely a ne jen koridory a arény...říděj se tím aby byl každý díl jiný což je dost sympatický, Eternal je úplně jiná hra než Doom 2016
-
ja mám radšej pomalšie strieľačky so zaujímavým level dizajnom, čiže je možné že The Dark Ages pre mňa bude tým najlepším Doomom doteraz!
-
-
Já jsem Dooma ještě ani nedohrál. Ta akce je tak rychlá, že se mi z toho motá kedlubna:) Ale tohle vypadá na takový kompromis a pro mě hratelně.
-
-
Tématicky se mi to líbí, ale pro mě osobně Serious Sam>Doom. A to ještě ani nevyšel nový Pain”Doom”killer.
-
Srovnání nového DOOMa s Quakem nerozumím, nebyl Quake odjakživa o rychlosti a skákání? Vlastně bych řekl že DOOM Eternal byl hratelností ze všech DOOMů nejpodobnější Quakeovi.
-
-
Nie nie, Quake je práveže o dosť pomalší ako Doom.
-
-
Tak to rozhodně ne. Minimálně 2. díl se dost soustředil na rychlost. Quake III pak byl už jenom o zběsilé rychlosti, ale to bylo zaměřeno na SP. A Quake IV bylo něco mezi Doomem III a Quake I.
A co se týče právě zaměření, tak ano je to blíž k původním Quake hrám než k původním Doom hrám:)
-
-
Mně už Quake dnešní optikou právě přijde relativně pomalý, ale byla to spíš narážka na to futuro-středověké zasazení
-
-
"Ano, Doom se vzdává složitých skákačkových pasáží a místo toho vás pevně přiková k zemi. Sláva, haleluja!"
Pche, za mě teda velká škoda. Možná jsem Doom Eternal hrál moc brzo po Doom 2016, ale pro mě to bylo příjemný oživení. A na tomto kopci klidně umřu!
-
-
No když to byly vedlejší aktivity, tak mi to nevadilo, ale když v Eternalu musíš povinně procházet úrovněmi kde levitují točící se řetězy tak sem měl pocit že hraju nějakou devadesátkovou skákačku a ne Dooma.
I když co si budeme, v DLC se omráčenému bossovi dokonce objevují hvězdičky nad hlavou... 😐
-
-
Asi tak. Jsem Doom Slayer, ne Ježek Sonic.
-
-
Umřu na něm rád s tebou, bratře. Eternal byl dokonalý PRÁVĚ díky tomu správnému dávkování mega akčních pasáží a toho skákání. Jedním slovem dokonalost.
-
-
The Dark Ages skúša opäť niečo nové. Eternal bola FPS a akčná plošinovka, no The Dark Ages je zasa premýšľavejšia akcia, kde jazdíš na drakovi v third person pohľade. Opäť to bude o niečom inom a tak to má byť.
-
-
na tom kopci budeme mŕtvi dvaja :) niežeby som bol extra fanúšik skákania v eternal, ale bola to príjemná zmena a som rád, že prišla.
ale čo ja viem, mne sa páči aj doom 3 a všeobecne nemám výhrady voči experimentovaniu so zabehnutými pravidlami značiek. -
-
Já bych se zase úplně nebál, že by to skákání tam nebylo vůbec.
Stále je to dobrý způsob jak rozdělit level a dodat tomu pocit velkého prostoru.
-
-
Každému sedne něco jiného, no. Mně se líbí, že se snaží výrazně měnit tempo a nesekají jednu hru stejnou jako druhou.
-
-
Taky to nebyla žádná výtka :P jen vim, že o tomhle se debaty vedly dost často, jestli to bylo dobrý nebo ne.
-
-