Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Má to problém ve funkčnosti.. pár lidí na mapě zahltí server, pc stím má problémy. Nejni žádná výjimka, když to co půl hodiny restartujete.. a je jedno co máte za stroj.. zajebe vám to ramku... tak že jako nějaké pvp bitvy jsem ještěnezkoušel ale dovedu si představit třeba deset lodí proti sobě :DD

    Tohle modeři nezachráněj... a dobrý by to bylo až někdy kdy by to šlapalo ale to už bude tak za zenitem že to nikdo hrát nebude..
  • A upadek zapocal...
  • Babiš rozhazuje koblihy, Rosa je aspoň upřímnej a moddery si rovnou kupuje.
  • Kdypak ti Keen kromě vydělávání taky něco dokončí ? Naivita komunity ve zdárné dokončení konceptu vlastníma rukama je velká .....
  • To je nějaká hra nebo o co v tom jde ?
    • Přečti si první větu článku *1*
      • Aha, nějaký kód. Díky.
  • Se meli prejmenovat na Scam software.
  • Hezky priklad, jak to je s early access hrama - neco vydame, neco vydelame, pak se na to vykasleme a jdeme na jiny projekt, ktery dopadne stejne. Takze jde predpokladat, ze Medieval Engineers dopadnou stejne (max rok a pul, spise mene, co prestanou delat) a mezitim oznami nejaky nahodny dalsi projekt. Radeji by mohli vylepsit a vydat druhy dokonceny Miner Wars, nez jen takhle vydelavat na techlogickych demech.
    • Proč komentuješ něco o čem nemáš ani potuchy ? Ušetříš si tím spoustu času i nervů a nás takovýchhle žvástů :-)
      • Alespon, ze ty se namahas a mas jest vice zbytecnych reci, ale nic k veci. V cem se treba pletu? Vysla snad nekde nejaka early access hra? Maji snad v planu nekdy dokoncit Space Engineers?
    • Co si četl za článek? Tam se píše o konci vývoje SE?

      SE mi příjde jako plně funkční hra, nebo jsem tak blbej, že hraju jen demo nějakých 200 hodin?
      • vždyť má pravdu, doteď byli hráči "pouze" game designéři - hráli, testovali a na fóru navrhovali co přidat/zlepšit, teď se stanou přímo vývojáři. Vždyť je to nádhera, za 100k dolarů se v Keenu zbaví neskutečné množství práce, budou jen schvalovat a vybírat co půjde do ofiko updatů, čistá instalace již funkčních částí, nádhera, navíc perfektní marketingový tah
        • Takže podle tebe jsou módy špatný... Mám jiný názor.
          • A nebylo by pak uz jednodussi aby si hraci tu hru udelali od zacatku ... a gratis? Takhle sou totiz tak leda za pitomce, kdyz dodelavaj (gratis) neco, na cem nekdo jinej vydelava.

            Prid, necham te uklidit barak, chci za to jen 300kc za to, ze ti umoznim vzit do drapu zcela realisticky ztvarneny koste, hadr a kybl. 5D zazitek zarucen (nebot ja, narozdil od tech bridilu kolem, garantuju nejen 3D vyhled, ale i vune, smrady, a pripadny kopanec do zadni casti tela).
          • mody nejsou spatne, spatny je tenhle pristup, kdy modder dodelava a upravuje hru misto firmy, ktere se na tom vylozene moc delat uz nechce
  • Foxtrot_cz
    Počkat...
    "Keen Software zpřístupnili zdrojový kód Space Engineers"
    "Neznamená to ale, že by se ze Space Engineers stal open source projekt"

    Takže ho zpřístupnili, ale nedali to pod žádnou svobodnou licenci, takže se to nepočítá jako "open source", nebo jak to mám chápat?
    • Za "open source" se prostě neplatí (svobodná licence), chápeš to správně...
      • Nejde jenom o neplacení. Jde hlavně o to, že nemůžeš změnit ty zdrojáky a výsledek předat někomu dál. Ani opensource program nemusí být dostupný zdarma. V tomhle případě nemáš k dispozici grafiku (textury apod.), takže si tu hru ze zdrojáků stejně nevytvoříš i kdyby to autoři povolily.
      • Foxtrot_cz
        Ok, díky :)
  • No jednoznacne je to zaujimavy krok, na druhej strane je fakt ze asi nieje tam moc z coho by mohla konkurencia vytazit, ostatne ako to sam Rosa poznamenal - nerobia nic specalne. Samotna hra nieje pribehova, nepouziva ani nejaku krute modernu technologiu a principialne je jednoducha (minecraft, lego). Ostatne cele je to napisane v c#, co je skor zaujimave pre indie scenu ako pre "velke" enginy ktore su vecsinou v c++/c. Ale rozhodne pekny krok.
    Co sa ale este ukaze je ako to myslia zo zapojenim komunity a modderov pripadne pouzitia ich kodu. Nic v zlom, ak modder nieco robi a potom to ponukne zdarma ale Keen SW na tom bude zarabat, tak to mi pride minimalne pochybne. Alebo ako tu je spomenute, moze sa z toho stat druhy MineWars - hra sa komercne vycerpala a nikdy ju poriadne nekoncia.Takto maju zdroje dalsej inspiracie a vlastne mozu "pokracovat" ako slubuju. Ak to je takto, tak je to pekny oj*b ale marketingovo genialny a ludia mu za to este aj tlieskaju. No uvidime.
    • Můžu se zeptat proč Slováci na týhle stránce tak strašně hejtí ? Nedávno sem se tu zase dočet, že DayZ je naprostej nesmysl, načež se našel druhej expert, kterej dokonce tvrdil, že hra vzniká v Bratislavě... to už sem se musel pousmát... Hoši slovenský, nejdřív utřiďte fakta a pak si teprve přijďte vylévat zlost, nebo nejlépe začněte taky něco tvořit, než jen blbě kecat
      • Částečně má pravdu. Cauldron bylo slovenské vývojářské studio, které bylo odkoupeno českou Bohemia Interactive a všichni jeho členové byli přesunuti na vývoj DayZ. Takže vývoj opravdu může probíhat i na Slovensku, pochybuju, že se všichni přestěhovali do ČR *15*
    • To si to nepochopil brate, on přávě řiká že neni lehké to kopírovat... ale tak co bych čekal, že si to třeba pořádně přečteš, než začneš psát názory... to bych chtěl asi moc ...
  • Marek Rosa je génius.
    • Hra, která se načítá půl dne, jednou za týden přidají novou kostku a jejich studio má víc peněz než kdy stačí utratit ...asi je génius : D , škoda že nesměroval svůj geniální potenciál trochu jiným směrem. (třeba do pr..le)
      • Tam si asi ty.
        • Nesuď druhých podle sebe bukvičáku : )

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit