Přejít na výpis diskuzí
Kingsport Cases bude generovat obsah pro každou novou hru
22.4.2013 | Aleš Smutný
6 příspěvků
-
Nemám rád nedeterministické hry.
-
blbost, hra je o tom že se člvěk při opakovaném hraní učí ze svých chyb, když bude hra pokaždé jiná, nemá její hraní význam
-
-
Poměrně dost nezralý úhel pohledu, sorry, stejně tak jako napsat o něčem, co mě nezaujalo "je to blbost" (patent na to co je dobře a co správně nemá nikdo z nás).
Naopak, tohle je podle mě budoucnost her - nelineární/dynamická progresivita reagující na postup hráče a každou jeho akci. Aneb stejně jako v reálném světě každá (ne)akce vyvolá (ne)reakci.
To je jako kdybys napsal "život a realita je blbost, situace jsou pokaždé jiné a žít život je tudíž nesmysl, protože nemáme šanci se poučit z chyb". Ani život nejede podle naskriptovaných situací, samozřejmě modelových situací je spousta, ale vždycky tam bude "něco jinak". A to se snaží napodobit tahle hra, tedy alespoň podle popisu. -
Vaše úvaha má silné trhliny pane. Copak v běžném životě se ze svých chyb nepoučujeme? Sice se neustále dostáváme do rámcově podobných situací, ale nikdy nejsou 100% totožné s našim dřívějším prožitkem. Naopak tě přítomnost generovaného obsahu bude nutit více promýšlet svůj postup.
-
-
Fíha, tak pokud je alespoň polovina z toho pravda, tak vystavím autorům domácí svatyni :)
-
No co to je? Ten teaser teda stojí za hovn*