Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • sice som svojho casu v Starcrafte/BW utopil hrozne vela casu, dnes je to uz strasne archaicka hra, aneb 12 jednotiek max na skupinu, zvlast pri malych slabich jednotkach (Zerling/marinaci a podobne).

    • Nikdy jsem nepochopil, proč se Blizzard toho striktního omezení na počet označených jednotek držel tak dlouho. Vadilo mi to už v druhém Warcraftu, když jsem ho mohl porovnat s prvním Command&Conquer vydaným zhruba ve stejné době.

      • pre nas neznalych, ako to mal C&C ? hral som jedine Tiberian Sun a to uz je ROKY, ALE SAKRA DLHE ROKY, spat.....

        kazdopadne, jedna vec je to mat kolem roku 2000 a ina vec je to mat stale aj na remaster ediciu co je o dlhe roky neskor vydana...

        • V C&C šlo označit prakticky všechno nebo byl limit hodně vysoký v řádu nejméně velkých desítek. Už přesně nevím. Logicky nebyly vidět žádné detaily jednotky/jednotek v menu, takže to bylo v tomto ohledu omezené. Nemohla tam být jednotka s více druhy útoků, které by šly použít proti stejnému cíli. Akce se vybíraly kontextově a ty základní (pohyb a útok) šly vynutit klávesovou zkratkou).

          • ak dobre spominam W3 a SC mali moznost spojit viacej druhov do jednotky a mat moznost spustit specialny "utok" aj cez klavesove skratky, ale mozno si to mylim s W3 Reforged resp. SC2 - a aj to uz su roky spat...

            na C&C resp. Red Alert ma odradzal vzdy ten divny vizual jednotiek, divne sa to hybalo a najma, lahko slo prehliadnut male jednotky (dost casto splivali s terenom...) +pak par hernych dizajnov (tym myslim dlazdit cesty, predavat budovy ci uz sam alebo po obsadeni nepriatelom. a viem ze taketo daco bolo uz v Dune 2)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit