Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Kolik toho na Aliens: Colonial Marines vlastně udělal Gearbox?
						
							12.2.2013 | Aleš Smutný
						
					
					
						 54 příspěvků
					
				- 
            
                	
	Já vám to říkal...
 - 
            
                	
	*1*
 - 
            
                	
	Že se raději nedrží Borderlands.
 - 
            
                	
	"Asi jste nesledovaly poslední dění, ale dostaly jsme na pr..l kámo." Gearbox studion po zjištění ohlasů na hru. *1*
 - 
            
                	
	hm tak hrano a dohrano .. a musim rici ze vice jak jednu mouchu to ma.. jedine co snad potesi jsou filmove kulisy,jinak inteligence naprosto mimo, bugy bugy a zase bugy +kratka doba hrani a jde videt ze tvurcum brzy dosel dech kazdopadne uvidim co multiplayer *3*
 - 
            
                	
	
	Proč to dělají?! U Duka jsem to ještě chápal, lepší nějaký duke než žádný, ale tady to mi to hlava neto. Nebere....
 - 
            
                	
	njn blbejch her bylo a bude.. este ze je tu ted dead space
 - 
                
- 
            
                	
	
	Bohužel...i ta od 3 upadá do těch blbejch. *7*
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	SEGA popira ze by singlac delali amateri Timegatu,tak kde udelali soudruzi chybu.
 - 
                
- 
            
                	
	To víš, při těch skvělých hodnoceních, které to sbírá po světě, se k tomu nikdo raději nehlásí.
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Som rad ze som si neobjednal a radsej pockal na to co napisu druhy. Z toho co napsiali vypliva jedno:
To myslia s tou hrou tvorcovia vazne? - 
                
- 
            
                	
	
	Hlavně nechápu jak to ten člověk vydrží.On maká a musí vědět,že to bude na na nic.Bude to prostě sra*ka a stejně asi nic neřekne a vesel to vychvaluje.Chápu,že ho platí tak dělá to co má ale zajímalo by mně jestli jím to vadí anebo na to serou?
 - 
                
- 
            
                	
	Nebo mají jiný myšlenkový pochody a třeba se jim to opravdu líbí.
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	Hru aktuálněj hraju a musím říct, že je to fakt zklamání. Čekal jsem o hodně, o hodně víc :/ Příběhová stránka není nejhorší to je pravda, ale to množství bugů, které se mi během hraní objevilo snad vyváží i počet vetřelců, které jsem zabil :D Moc mĕ to mrzí, protože jinak je atmosféra hry celkem ucházející a je vidět, že se snažili opravdu dobře zachytit pojetí filmu. Nicméně ten gameplay je vlastně dost o ničem. Scény jsou vyloženĕ nasriptované až hanba a ve své podstatě je to jen "tupá" lineární střílečka bez nějakých větších možností. A ty opravdu zajímavé herní prvky jsou nakonec dost špatnĕ využity, což zamrzí o to víc :(
Pár zajímavých bugu/momentů, co se mi zatím stalo (pro pobavení):
- Na začátku hry při vstupu na loď se mi stala dost podivná věc, kdy se postavě zasekla ruka při vytahování motion trackeru a nešlo nic jineho dělat :D (ani přepnout zbraň)
- Můj parťák stojící u dveří, které jsem zavřel při úniku před vetřelci tyto dveře najednou opĕt otevřel a vetřelci mĕ zabily, když jsem přebíjel :D Asi zrada z vlastních řad :)
- Nechal jsem parťáka v jedné mistnosti s vetrelci a ti šli jenom po nĕm. Nakonec jich u něho bylo asi 6 a všichni do něj řezali. Já tam pak naschval stál asi 5 minut a ani si mĕ nevšimli :D Mariňáci jsou holt tvrdí hoši a poradí si za každé situace :D - 
                
- 
            
                	
	
	Kdyby jsi zažil čekání a následné zklamání jménem Duke Nukem Forever tak by jsi nebyl tak překvapen jak dopadlo CM...bohužel...Tohle třeba mě donutilo k vystřízlivění a spíše skeptickému názoru a očekávání úplné slátaniny a srágory, takže ve finále jsme mile překvapen *15*
k lineárnosti: No a pamatuješ si jak vypadala ve filmu stanice Hadley's Hope? Nevim ale i ten film byl dost lineární a koridorová záležitost *1*
Ten poslední bug mi trochu připomíná CoD a jeho nesmrtelné důležité postavy, dokud si do nich nevystřelil ty tak prostě neumřeli ani tváří tvář kulometům... - 
                
- 
            
                	
	Ano, bohužel zažil. Já jsem už trochu pamětník her na různé systémy (ale zase tak starý nejsem) a DNF mĕ bohužel zklamal taky. Kdyby tenkrát vydali tu verzi s tím uzasnĕ vtipným trailerem (někde na Youtube to určítĕ bude), kde Duke jede na osloj a střílí z něj, tak by udělali líp :) Je to asi jen můj problém, že moc věřím v návrat legendárních značek a pak jsem zklamaný :(
Ano film byla koridorovka se vším všudy podle tehdejších trendů ;) Nicméně myslel jsem tím spíše to, že bude ve hře více na mnĕ, kde zavařím dveře, jestli někomu pomůžu nebo ne, nebo jak mužů plánovat další postup k cíli. Jednoduše řečeno, čekal jsem větší herní zážitek no :) Ale chápu, že poslední dobou je víc trendy dělat hry jednodušší :) A jen pro doplnění, hraju konzolovou verzi, takže ty chyby u PC verze berte s rezervou. - 
                
- 
            
                	
	Mozna ze kdyz koupili znacku Duka, ze treba dalsi dil by mohl snad uz stat za to.
Zase ti Colonial Marines cloveku moc nadeji nedavaji :-( 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 
 -