Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Soudím jen dle videa, ale ty zbraně se chovají parádně. Úžasný pocit ze střelby. Jde vidět, že tvůrci si uvědomují, co dělá návykové střílečky.
  • Je to parádní pařba srdcovečka *14*
  • doufám že bude i kampaň a bude to mít zajímavej príbeh a mise
    • Paulcz
      Kájínek ti už dělá místo v lochu :)
      • Je mi lito ale diskuze byla zrusena cimz se taky znicil dukazny materialek;)
        • Paulcz
          To ale neznamená, že je smazaná :)
          • Tomu sam neveris
        • Táhni už do ...... ty deb....í trolle. Děcko co rozhazuje na diskuzích pěstičkama.
  • Kde to kupujete? Dá se to nějak vyzkoušet? Přihlásil jsem se do bety už dávno, ale asi si mě nevybrali... Jinak v RO1 mám odehráno snad 1000 hodin, geniální hra, RO2 už bylo trochu horší, ale taky jsem u toho cosi strávil... Tohle jsem projížděl z videí na youtube a mile mě to překvapilo, fakt to vypadá dost dobře
    • Na Steamu, včera skončil free víkend, kdy sis to mohl stáhnout a zdarma vyzkoušet. Jinak předtím bylo 7 uzavřených beta testů, do kterých automaticky dostali klíče všichni, co si hru předobjednali a navíc se několik tisíc klíčů rozdávalo přes jejich partnery, jak měli uvedené na stránkách ...
  • ahoj.mate nekdo problemi se sekanim hry. Sestavu mam velice slusnou a aktualni a vlastne nevim o zadne hre,ktera by me jela spatne,ale tato game se mi mistama tak seka, ze je to az nehratelne.
    • Optimalizace je aspoň u mého PC výborná, pořád to mělo stabilních 62 fps, at se dělo co se dělo. To naopak není moc často vidět. Nevím kde může být problém.
  • Hrál jsem a je to dobré, asi koupím :) baví mě hlavně střílet z toho vietnamskýho akáčka, má fakt super zvuk.
    • Souhlas Akáčko má asi nejlepší zvuk. Jinak hra je hodně dobře optimalizovaná, na střední až vyšší detaily 60 - 80 fps na GTX750ti a I5 4460. Mám problém s rozpoznáváním nepřátel na větší vzdálenost, kdy neukazuje hra značky hráčů. Možná bych zvýšil cooldown artilerie a napalm, protože tyhle věci jsou brutálně účinný.Hra se dá koupit okolo 10e když jí nekoupíte přímo na steamu.
      • A kde si ji videl za 10 ecek ?
  • Šmarjá, jak drží ten gun? A tu levačku má taky dost mutantní.
    • Tvoje čeština taky
  • samuel.polak
    vyskusal som... pocas hrania moje nostalgicke srdiecko spominalo na cesky vietcong
  • je to fajn. shootplay je podle me docela dost jiny nez v puvodni RO2, a troufam si rict ze taky lepsi. z killu mate fakt radost. jen obcas mi prijde, ze snad ani neni mozne se takhle trefit (treba headshoty samopalem na 150m) a stava ase to pomerne casto. nevim, jak jsou tu vyreseny hitboxy. ale treba vycistit vrtulnik pri pristavani za pomoci heavy MG je proste lahudka jako prase a to staci *15* jeste bych chtel, aby vietnamci mluvili vietnamsky a ne anglictinou s vietnamskym (cti "záměrně směšným" přízvukem).
    • Paulcz
      Jak je na tom herní mód? V RO2 to bylo zklamání oproti jedničce.. mobilní spawny, pozice hráčů na mapě, přílišná arkádovost atd.
    • No mě shootplay nebo jak tomu říkáte dost zklamal. Na hru jsem se těšil a dlouho vyhlížel její vydání, tak mě potěšilo, že si to můžu vyzkoušet. Ale interakce, že někoho zabiju nebo on mě absolutně žádná. :( :/ V této hře téměř nevím, že mě někdo zasáhne (nemyslím ted headshot - ten je udělaný dobře a to je možná to jediné u střílení dobré). To samé ani já pomalu nevím, jestli někoho zasáhnu, kdyby tam nebyla tabulka, tak fakt nevím jestli jsem zabil 5 nebo 10 lidí. I střelba a chování zbraní mi přijde taková nijaká. Spíš bych to přirovnal k dětským špuntovkám. Dost mě to odrazuje od nákupu. A i ty 4 stovky se mi za to moc nechce dávat. Ale třeba grafika mě překvapila, nečekal jsem, že to bude tak hezké.
      • Hrál jsi to vůbec? Mám odehráno 40 hodin v betě a tvůj příspěvek mi nedává smysl. Když někoho trefíš, udělá to charakteristický zvuk, který zní jako bys opravdu do masa střelil kulku, když dáš HS, který je smrtelný vždy, uslyšíš jako by jsi skutečně prostřelil kovovou helmu. Vždy je zvuk stejný a uslyšíš ho ať se trefíš na jakoukoliv vzdálenost ... jinak se asi po pěti vteřinách ukazuje koho jsi a jak zabil, nerozumím tvým problémům. Nechápu ani, jak to že nepoznáš, když tě někdo zasáhne, kromě toho, že se ti vyvrátí pohled, rozostří se ti vidění a máš po obrazovce červenej flek, tak tvůj charakter křičí a pokud neumřeš, tak se 90% musíš zabandážovat, jinak vykrvácíš, a přímo uprostřed obrazovky ti bliká ikona USE BANDAGE. Přirovnání ke špuntovkám nechápu, ty zvuky střelby jsou naopak předimenzované, ale požitku to spíš prospívá, a zpětnej ráz se vůbec nedá intenzitou s ostatníma FPS měřit, je obrovskej.

        V jaké hře se dozvíš kolik lidí jsi celkem zabil jinak, než ze score tabulky? :D

        Stojí to teď 21 doláčů a je tam 25% sleva, jestli se vám líbil Vietcong tak to berte. Od 2003 první povedená FPS z Vietnamu. Koukněte radši na nějakej gameplay. Já dávám 8/10 a to za tichou džungli, ve které se neozývá hmyz ani nic a působí to divně, a za strašný dabing, kdy vietnamci zní dost směšně, a černoši zas jak sanavabičíz z ghetta.
        • No právě ten charakteristický zvuk tam oproti jiným hrám chybí, teda ne úplně. Je slyšet jen když zasáhneš hráče na blízko jinak ne. Jak jsem říkal headshot je dobrý a i ten zvuk helmy je dobrý, ale tak to je pořád na hru z roku 2017 málo.

          Právě! 5 vteřin je hodně a ještě to vidíš tak, že to musíš zkoumat v pravém horním rohu, jestli tam není náhodou tvoje jméno... ve střílečce rozhodují setiny a ne aby si za takovou dobu zjišťoval, zda je mrtvý nebo ne....

          Use bandage je tam jednou z deseti případů, červenej flek celkem dost pozdě. Rozostřený vidění je nešikovnej způsob znázornění toho, že tě někdo zasáhne. V jiných hrách to třeba znázorňuje to, že "jen" kolem tebe lítají střely, což je ok. V této hře stačí i pár zásahů a je po tobě, tak bych očekával, že i hned první ránu pořádně ucítíš... než se naděješ, je po tobě a to je chybou hry. Při zásahu do nohy taky nebudeš mít v realitě jen rozostřený vidění. :D
          Se zvuky a zpětným rázem absolutně nesouhlasím.

          Třeba podle toho, že v té hře poznáš, že jsi toho člověka opravdu zabil. ;) A myslím na větší vzdálenosti, pokud by si to nepochopil, je jasný, že na 5 metrů to poznáš...

          6/10
          • *15* no dobře dobře, očividně máš svůj názor. Pokud názor neotravuje nebo nekomplikuje život ostatním lidem, nevidím v tom žádný problém, tak ho nechte být :)
          • Jak bys to chtěl dělat? Když si hraješ s kámošema na vojaky taky ti nikdo nenahlásí, že jsi ho trefil. V reálu by to byloještě horší :D)))))))

            Naopak HS by jsi vlastně ani slišet neměl, když se přihledneš k tomu jakej tam je většinou velkej ruch (střelba, expoze, výkřiky) a vlastně je to i velká blbost slišet zásah do těla na takovou vzdálenost. Trochu mi tam chybí ten aerosol po zásahu a nějaký markantní emeoce, ale jinak je to super hra.

            Ještě by stálo za pozornost trochu vychytat to poletování s helikopteráma a rozhlížení se z nich. Dosavadní řešení mi přijde dost nešťastné, zvlášťpři přistávání.
            • Absolutně srovnáváš nesrovnatelné... nemůžeš srovnávat hru na vojáčky někde venku. A pokud by jsi střílel ostrýma, tak to víš že by jsi poznal, že jsi kámoše strefil. *4* *4* *4*

              V realitě neslyšel... ale tady potřebuješ nějaký identifikátor, že jsi toho hráče zasáhnul, když tu realita nefuguje a nezabiješ ho jednou střelou...
              (což nevytýkám, že to není simulátor, ale že tam není identifikátor).
          • Krescz
            si nehrál Red Orchestru 2 co?
            • Hrál a? Nehledě na to, že ti hráči taky z toho nejsou moc unešení. *3*
          • Zvuky zásahu normálně slyším i na 200m...
            Pokud jde o zpoždění nahlášení zabití, je tu možná ten problém, že to není CoD ani BF a hra se nehraje primárně na skóre. Právě naopak skóre je to poslední co v ní řeším...
            Zpětný ráz patří mezi to lepší co hry nabízejí (alespoň co se realističnosti týče)..
            • Skore neskore... když budeš kvůli tomu mrtvý, tak týmu těžko pomůžeš. *3*
    • Ty přeháněné přízvuky mi taky vadí a nejhorší je, že to už cpou i do dokumentů, kdy němce dost často dabují takovým stylem, že mám chuť to vypnout. Přitom jsem je v životě neslyšel mluvit s takhle směšným přízvukem, ale počítám, že v USA si myslí, že takhle se asi v Německu mluví...
  • Hraju to , baví to, i když mám K/D 0,65 , dobrý jsou headshooty - bez varování vám zhasne obrazovka (do černé barvy) a helina je taky pěkná frdel
    • V bete 10 h a spokojenost...koupeno...no já mam cca 0.45 ale baví...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit