Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • victor

    Ono je to na zkoušku dostatečné .Kdyby GeForce Now fungoval tak , jako při betatestu ( dostali jste virtuální stroj a mohli jste si na něj nainstalovat cokoli z vaší Steam knihovny s upozorněním , že hra nemá optimalizaci pro cloud streaming) tak si jej předplácím také , protože to fungovalo a Crash Bandicoot byl v pohodě hratelný i na mizerném 2 mbit připojení od lokálního vyfinkáře ...

    Ovšem pak si začali hrát na katalog a kromě vydavatelů co jim nedovolí streamovat  svůj obsah implodovala i celá nabídka ...

    U Xboxu One bych to uvítal jako možnost seznámit se s hrou která by mi jinak nejela .....za mne dobrá featura 

  • Nechápu že to pořád zkouší přes cloud. U filmu je to úplně v pohodě. U kancelářské aplikace také, ale u her je potřeba prakticky okamžitá odezva na hráčovy vstupy. Film se nabufferuje a jede, je jedno jestli k vám letí packety 10, 100 nebo i víc ms. U kancelářské aplikace prostě kliknete a stačí když do vteřiny máte reakci, ale u her je tohle prostě problém. Jednak odezva jako taková, ale i její stabilita. To vám poskytovatel dokáže garantovat jen v rámci sítě. Ještě pochopím stream z PC na TV, přes kabel z jedné místnosti přes switch do druhé to na drobné artefakty běhalo dobře, ale zkoušel jsem to i na telefon přes wi-fi a i na tak krátkou vzdálenost to byl problém. Představa, že to jde ještě x km daleko přes řadu switchů a routerů k serveru, který to vyhodnocuje a pak stejnou cestou zpět prostě nemůže spolehlivě fungovat. Bohužel řada veličin je fyzikálně daná a dokud někdo nepřijde s něčím hodně revolučním, tak na stávající infrastruktuře to nemá šanci prorazit, nehledě na to, že kdyby to vzbudilo opravdu masový zájem, tak to současná síť neutáhne a povede to spíš k omezování určitého provozu, pokud jim nikdo extra nezaplatí a zániku síťové neutrality. Což se už po světě bohužel děje.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit