Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pro jistotu bude demo jenom na konzoli a predpokladam ze bez podpory volantu. *3*
    Ja si kdysi delal nadeji, ze kdyz to veme nekdo jiny nez Milestones a Loeb to zastiti svym jmenem, tak se jizdni model vyrazne zlepsi. O neco lepsi to asi je, protoze ty auta alespon klouzou, nejsou to tramvaje jak od Milestones. Jenomze reakce na volant pry slabota. I na videu vidim ze fyzika je az moc unyla.
    No, rekl bych ze zbytecny pocin. Vizual i fyzika desna staroba. Kdyby nebyl Dirt rally, asi bych to prubnul. Ale na Dirtu me taky fyzika trochu stve, ta vymozenost RBR ze vuz lze ridit nohama mi tam schazi. Vliv brzdy a plynu na pretacivost nefunguje jak by mela.
    • Demo bude i na PC, Milestone to potvrdili na twitru.
    • Mart9
      To myslíš v Dirt, že nefunguje, jak by měla? Jako že by se to mělo přetáčet ještě víc ne?
      • Nemyslim ze by se melo pretacet vice samozrejme. *3*
        Myslim to tak, ze na pretacivost by mel byt vyssi vliv pouziti plynu a brzdy. Kdyz ve spravny moment pred zatackou skubnes volantem a pribrzdis, preneses vahu na predni napravu, takze tim podporis ucinek prednich kol, vuz se polozi do smyku, ktery pak korigujes plynem, brzdou i volantem. Tomu se rika jizda rizenym smykem. Zkratka nemusis volantem tocit jak magor, staci pocatecni impulz, skubnuti a pak ovladani smyku.
        V RBR je to sakra znat i kdyz originalni fyzika neni moc dobra, auta postradaji stabilitu, jsou jako skakajici kozy. Ale ten princip tam funguje moc dobre.
        • Ten princip funguje dobře ve všech simech, kde je nasimulovaná setrvačnost, přenášení váhy, gravitace a všechny tyto "ptákoviny". Ve fyzikálním enginu DiRTU to ale buď není vůbec nebo to nefunguje správně. To je taky důvod proč můžete v pohodě v DiRTU zastavit odbržděné auto na neutrál v prudkém kopci a ani se nehne, to samé platí pro funkci ruční brzdy, která spíš jakoby reaguje na nějaké skripty a auto jde otočit o 360 stupňu i v minimální rychlosti.
          Podle mě je to tím, že Codemasters původně DiRT rally neplánovali jako moc realistickou hru a jen upravili jejich fyzikální engine, který mají už od Colina jedničky. Úplně ta první verze v early accessu měla fakt směšnou fyziku a teprve po kritice od hráčů to upravili do dnešní podoby. Je to super hra, bez pomocníků není úplně snadná, ale dokud tam nebude fungovat setrvačnost, tak ta fyzika pořád bude zaostávat za 11 let starým RBR... Ten v základu sice taky nebyl úplně nejlepší, ale různé fanouškovské modifikace spravily chyby v setrvačnosti a upravená fyzika patří k tomu nejlepšímu na PC.
      • Vzhledem k tomu, že DiRT nemá žádný propracovaný fyzikální engine, tak je pochopitelné, že tam různé věci nefungují.
        • :D
  • Zdá se, že někomu už čistě monoplatformní exkluzivity přišly jako otřepanej nápad, tak přišel s tímhle, s prominutím, ho*nem. Když už hra nemá exkluzivitu, tak aspoň uděláme exkluzivní demo. Běžte s tim do háje.
  • Mart9
    Snaží se zbytečně. Pořádné rally oficiálně vyšlo nedávno.
    • píšou konzolový, takže arkáda

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit