Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • trolo
    vcera som to kupil z gogu ze vyskusam. dlhsiu dobu som uvazoval ze to moze byt dobre no necakal som ze ma to tak vtiahne. zacal som o 21 00 a vypinal som to o 00:30 :-D
  • Trol.diskuzni
    "Nelíbila se zjevně jen nám, protože se vývoj zaplatil..."

    Trochu nešťastně formulováno... Podívám se, kdo psal článek, tuším, že pan Smutný... ááá, je tomu tak, už jsme doma! *3*
    • 13_11
      Že to leckomu přijde matoucí, chápu (s ohledem na jiné jazyky, převážně germánské), ale tak čeština je kouzelná řeč, v níž se běžně používají i takové „dvojité zápory“ –– věc týkající se „čistě“ slovanských jazyků. Tam, kde se takzvaně anuluje, se u nás zápor takzvaně stupňuje. A je to naprosto v pořádku, takže v tom nehledejte logiku, ale cit.
      • Ja som neni tu *1*
      • Joke měsíce, tohle moudro je scestné protože dvojitý zápor je z matematického hlediska vždy klad, to je sice možné, ale v téhle větě je zápor jen jeden takže, mínus bude vždy mínus, a nějakej anulus s tim nema co dělat. howk.
        • Je treba si precist i vetu predchozi a pak to neni takovy problem... Jinak je tenhle slovni obrat naprosto v poradku a celkem bezne se pouziva... ne sice v bezne reci, ale prave v tisku ci recenzich je relativne casty...
          • Je to zcela nesprávně použité slovní spojení. Význam celého vyjádření dostává na frak. Čili slohově blábol, prakticky v pořádku.
        • smejki
          Čeština zná anihilaci dvojitého záporu, ale jen v některých vazbách. Taky jsem se s tím nikdy moc nesžil (ha! tady ho máš), ale takový náš jazyk už jednou je. Matiku do toho netahej.
  • Teprve ted jsem zjistil, ze je ve hre skryta postava ze kterou je mozne hrat!!
    Pruchod Grimrockem s jednim hrdinou zacina *1* *1*
    • Veskoslav
      Neříkej mi, že budu muset 4. a 5. patro jet znova, to bylo peklo:-D
      • Co 4. a 5. pro mě bylo nejhorší 10. a 12. ale to asi byl záměr autorů aby to nakonci bylo těžký *3*
        • pro me osobne nejhorsi 6patro Fighter's Challenge, magove mi tam vydrzeli zivy asi 2 sekundy :D ... vytuh sem tam snad na hodinu *7*
          • Keyz
            Mě se tam osvědčil ten základní jedový obklad.Runa vlevo dole.To fungovalo dobře na ty potvory co jsou ve skupině hromadě :)
            • priznejme si to... fireball je fireball *1*
        • Veskoslav
          Já jsem se tam zasekl na 4. patře a málem jsem umřel při přežití a soubojícjh:-D
    • Jo, včera po dohrání na hard jsem na to taky přišel :)
      Teď už to mastím s Toorumem znova :D
  • ja mam za sebou 1/3 hry a zatim vsechny hadanky ve hre byly variaci na to same a nevynechal jsem žadnou. porad jen teleport, spinac ve stene, naslapna plosina atd. Kdyby se autori obtezovali vymodelovat i neco jineho nez porad ten samy spínač nebo šutr, tak by mohli udelat ty hadanky vic pestrejší. ale asi se tady ta hra nesmi kritizovat.
    • Veskoslav
      Udělej, kdo ti brání. A kecáš ohledně hádanek. Nebo třeba to, jak jsi dával tří louče na sloup je normální? Nebo vstup beze zbraní je taky normální? Ale každý si kritiku najde, že?
      • hezky spoiler pro ty kteri to ješte nehrali, gratuluju. sem se asi opravdu nevyplati chodit...
        • Příjde ti těch červených písmenek málo? Že sis to přečetl?
        • Veskoslav
          Možná proto používám Spoiler. Není to umožněno pro srandu.
  • ta hra je všude na warezu a i tak se vývoj několikanásobně zaplatil
    • souhlas, jednoznacne jde videt, ze warez a pirateni trzby firmam nenici... pokud clovek udela kvalitni vec, at uz hru, hudbu nebo video, vzdy se najdou ti, co si radi zaplati a podpori vyvoj... a jeste, ze dungeon master nebyl na konzoli, tu by se ani LoG nedal hrat ;-)
      • ucho
        lidi, je super, že se hra zaplatila, ale plácáte strašný kraviny. nic není tak černobílý a ovlivňuje to spoustu věcí.
        1) Grimrock se nedělal ani rok.
        2) Grimrock dělali pokud vím čtyři lidi
        3) hra i tak běží na vlastním enginu

        tak si spočítejte, kolik museli prodat kusů, aby byli v plusu... když se podíváte na Steam (tam má hru nejvíc lidí), hru najednou v poslední době hrálo 4200 lidí. pár dnů po vydání to bylo kolem 5000.
        ani kvalitní hry se nemusí prodávat snadno. a zde vývojáři více než jinde ucítí prodej každého dalšího kusu. mají štěstí, že vývoj nebyl nákladný a že to zvládli tak rychle (a odvedli dobrou práci), jinak by to pro ně byla finanční katastrofa...
        • Záleží jaký si dali plat. *1*
        • Musím ti oponovat. Ač ani jeden z nás nemáme a ani nemůžeme mít přehled o tom jak je herní trh v tomto ohledu pružný, tak mám v tomto alespoň přehled co se týče lidí z mého okolí - podle něj soudím, že hráči jsou ochotni zaplatit za dobrou hru i přesto, že si jí mohou snadno stáhnout, samozřejmě vzorek to je mizivý, takže to je jen názor, tak jako ten tvůj.

          A proč warez neškodí v takové míře jak se o něm povídá?
          Hry, lidi stahují především aby si je odzkoušeli a vznikají tak tři skupiny her:

          ---> 1. Ty horší kousky - hráči je ani nedohrají - ovšem už zde si už publisheři utírají hubu, že je okradli na základě počtu stažení. Přitom by si ji hráč nekoupil, kdyby věděl jaká to je kravina - to se dozví dnes už jen warezem.
          ---> 2. Ty průměrnější - hráči je dohrají, s nějakým ne moc uspokojeným pocitem - zde je prostor pro diskusi, zdali by si takovouto hru koupit měli, jelikož ji dohráli, nebo ne jelikož k ní nemají žádný vztah.
          ---> 3. Pak tu jsou hry kvalitní, které hráče baví - ty si po stáhnutí z warezu ihned koupí, například Legend of Grimlock.

          Jenže business je business a vždycky se hraje buď na nic, nebo na vše. A nastává tedy to, že 2. skupina - průměrných her - se spojí s tou 1. skupinou her nekvalitních (neprodají se) a ve výsledku se prodají jen hry 3. skupiny, čili pouze ty výborné. Je logické, že tento stav publisherům her skupin 1. a 2. vadí. Já osobně takovýto stav shledávám jako přirozený a správný, ještě k tomu v době, kdy jsou dema výjimkou a hráč neví co vlastně kupuje. Holt na trhu uspěje jen ten nejlepší a oni si tímto chrání prachy proto brblají jak jim warez strašně ubližuje. A to, že nějaká špatná hra stála 100x víc než nějaká úspěšná? To je jejich boj, jejich rozhodnutí, jejich koncept.
          • ucho
            tak i na tebe, nic není tak černobílý, i ty plácáš kraviny a děláš z toho triviální věc. bod tři je hodně odvážné tvrzení (dalo by se i říct, že je to pěkný kec, který v životě ničím nepodložíš).

            takže ještě jednou pro tebe, když jsi ten můj příspěvek očividně prolétl jen očima: nic není tak černobílé a jednoduché, i kvalitní hra může být finanční propadák, i kvalitní hře uškodí warez. prodej ovlivňuje mnoho faktorů a zisk ještě víc. důvody komerčního úspěchu jsou zde jasné a v těch pár bodech jsem je shrnul snad přehledně. tedy vývoj této hry nebyla příliš riziková investice...

            zbytek tvého výplodu nemá nic společného s reakcí na mě, to si asi jen vylíváš srdíčko... a ne, nemáš pravdu v tom, co píšeš. nejde o to, co se prodává, jde o to, jaké jsou náklady a jaké jsou následné zisky. Grimrock je v plusu po prodání pěti tisíců kusů, jiné hry se nezaplatí ani po prodání sta tisíc kusů... to je hodně velký rozdíl a s kvalitou hry to moc nesouvisí. v dnešní době hraje zásadní roli reklamní masáž (což se taky bere mezi náklady) a nejvíc se může prodávat i hra, která mezi nejlepší nepatří. hry, které se v dnešní době považují za nejlepší hry na světě, byly komerčně neúspěšné. nelze pak moc srovnávat vysokonákladové hry s nízkonákladovými. v těch vysokonákladových hrách je spousta velmi dobrých titulů, které nejsou finančně úspěšné a lidé na to nadávají. problém je, že jejich prodeje musí být obrovské a to je v dnešní době problém. všechno se po miliónech prodávat nemůže...
            • No...snad sem tě neurazil cíťo. Nejspíš si mne nepochopil -> Jestli se někdo rozhodně udělat hitech hru za hromadu dolarů a nezapaltí se mu to, je to jen jeho špatný úsudek, nelze to dávat za vinu warezu, či hráčům. Je to jednoduše známka toho, že vložený kapitál neodpovídá atraktivitě hry pro hráče, vymyslel si špatný koncept.

              EDIT: V mém předchozím příspěvku kvalitní hru ber tu, co se zaplatí = hráče zajímá. Není třeba polemizovat o tom, jak je na tom technicky a kolik stál vývoj, to nedělá hru kvalití v pravém slovasmyslu.
  • Poprvé za 100 let se nám zde objevila hra, o které mohu říci: "Tahle hra je moc levná, na to jak je dobrá!" Koupil bych si to v pohodě i za pětikilo.
    • A nejlepší je, že se vývojáři nem*dali s žádnou antiwarez ochranou. Prostě udělali dobrou hru a s warezem problém nemají. To jen tak pro doplnění až nám tady zase bude brečet Ubisoft, že nemají co do huby.

      A taky...konenčě někdo vyvrátil ten mýtus, že se dneska prodají pouze jednoduché hry typu CoD a NFS
      • rami.cz
        moje rec :)
    • Kinet1c
      level 9 a este to bude len lepsie a lepsie :D, hlavne suboje, ja som predtym hral iba taketo hry na tahy, ale musim uznat ze aj ten realtime nieco do seba ma, ale aj tak stale preferujem skor tahovy suboj, nejak sa my to do takychto typov hier viac hodi, ale to som asi len ja :)
  • vsichni jenom netrpelive cekaj na vydani modkitu , jsem zvedav jak dopadnou snahy o predelani stonekeepu ci eye of beholder a hlavne dungeon masteru *5*
    za 250 skvela zabava na hodne dlouho...
  • tak jsem to stahnul a tam nejsou zadne samopaly ani tanky! TAKOVA HOVADINA! Jak se to muze nekomu libit. Jdu hrat BF3 *5*
    • rami.cz
      Typicka mladsi generace :)
      • JohnyTheZik
        ani ne :).. jen troll.. (bratranec u me hral Legend of Grimrock a ta hra ho velmi prijemne prekvapila)
    • Trapná snaha o flame *16*
      • Kinet1c
        yep
  • jindra.veliky
    Nelíbila se zjevně jen nám, protože se vývoj několikanásobně zaplatil a budoucnost studia Almost Human tak určitě není ohrožena.

    ?? *8*
    • kdybys chodil do školy, stejně jako většina lidí tady věděl bys, že z hlediska češtiny je to naprosto v pořádku. Chtělo by to míň hulit.
      • ty prde kdybys mel IQ vyšší než 75 tak pochopíš že ta veta je uplne nahovn0
        • Hairy_Ass
          Ty budeš mít IQ asi až moc vysoký, když tak čtu tu tvou větu. *3*
        • Veskoslav
          Jako ty.
    • Hairy_Ass
      Vždyť je to v češtině úplně prosté. To je stejné, jako když se někoho ptáš, jestli s tebou (ne)půjde na pivo. Děláš, jako kdybys na to nikdy nenarazil (i když v dnešní době, kdy nikdo nečte, bych se ani nedivil).
      • Vitekb
        Nebo už se nechodí na pivo. *2*
      • Inquisitor
        Na tom jde vidět jak četba chybí. V řeči to určitě používají běžně, ale napsané jim to nedává smysl. To by mě ani nenapadlo že to někomu může přijít divný:)
    • tomu rozumi jen autor a par vyvoleny, nam ostatnim nezbude, nez se divit co to k sakru ma znamenat :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit