Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Škoda že hra nepoužívá lepší fyziku jako je třeba ragdoll, neříkám že ragdoll je super ale dodal by víx na zábavnosti a celkové pocitu. *5*
    • Nesouhlasím. Ragdoll určitě ne. Více efektu udělají vynikající animace - viz. Modern Warfare. To už by museli mít Euforii z GTA4, aby to za něco stálo. Ale proti gustu...
      • kazdopadne dokad se to nehybe nebo nemluvi tak to vypada super .. pak uz je to komedie :)
        btw pracuje se nejakym zpusobem i na AI nebo jde ciste o kampan s addonami?
        • na AI (a dalších věcech) se pracuje neustále v patchích, které jsou dostupné zadarmo. DLC ovšem tyto úpravy pomáhá financovat.

          Tzn, že se něco upraví během výroby DLC, ale takováto úprava je pak zakomponovaná do základní hry skrz patch (který budou vždy zadarmo). Např. simulace dělostřelectva u příležitosti vydání British Armed Forces DLC.
          • Patche sice produkují jak na běžícím pásu, ale ty, co skutečně řeší AI moc nejsou. Většinou se řeší grafické chyby, padání hry, nové featury...AI bohužel moc ne.
            • Kvantita neznamená kvalitu. Stačilo by mi, aby se jednotky v CQB chovaly jako ve Stalkerovi. Tam je AI schopna fungovat jak na docela velkém otevřeném terénu, tak mezi budovami. Ale já chápu, že to není nic lehkého přeprogramovat. Jen jsem si posteskl.
            • v posledním patchi pro OA )(1.55) je okolo 10ti oprav/vylepšení týkajících se AI.
              Nejnovější betpatch pak ještě přidává vylepšené vyhledávání úkrytů pod palbou.

              Nestačí? =)
            • S AI dneska moc neudelas, nemas na to architekturu a ani vykon. Co myslis jak to delaji? treba auta. prekazka 20° vlevo, zpatky, vpred atd dokola az objede prekazku. Tohle neni prava AI. Clovek vidi a rozenava prekazku a vi jak reagovat, PC to neumi. Az budou neuronove PC tak se dokazou ucit a myslet jako lidi. Jasne, ze me serou reakce AI ale chapu, ze to co vymackli z teto architektury pocitace je dost slusny. Ukaz mi nejakou jinou podobnou hru, kde to zvladli lepe. A ze nekdy AI reagujou divne nebo pomalu? To je zpusobeno nedostatkem vypocetniho vykonu a samozrejme architekturou pocitace, kde naprogramovat skutecnou AI je nemozne. Jestli mi neveris, zkus si neco o AI nastudovat. Navic jestli jsi nekdy neco zkousel naprogramovat tak vis, ze kdyz neco vyresis nasledne zjistis, ze na jine problemy to nefunguje a vynori se jeste vic problemu. Tedy napsat tady od stolu vylepsete AI neni v realu vubec jednoduche.
  • Přízvukem a výslovností se zabývá fonetika, nikoliv lingvistika. Je dobré si termíny ověřovat, když je používáme.
    • ales.smutny
      Jelikož kromě angličtiny na několik způsobů dojde i na ruštinu, čínštinu a v jeden moment i myslím hodně zparchantělou arabštinu, je lingvistika alias jazykověda pro potřeby popisu traileru zcela vyhovující :)
      • Lingvistika je VĚDECKÝ obor zabývající se jazykem a v tom traileru není nic vědeckého, nic, co by se jazykem jakkoliv zabývalo. Že tam zazní několik jazyků je tedy irelevatní jak z pohledu chápání slova "lingvistika", tak i z pohledu samotné lingvistiky. Použití onoho termínu není nijak obhajitelné.

        Nechápejme se špatně, já se nesměju, jen upozorňuju na možnou větší obezřetnost při psaní článků.
  • ať už je *3*
  • Ten nepodarený britský prízvuk ma pobavil.
  • Ten dabing je tragickej.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit