Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Mad Games Tycoon – příběh překvapivého úspěchu mého studia Pazuzu Games
						
							29.5.2019 | Patrik Hajda
						
					
					
						 2 příspěvky
					
				- 
            
                	
	
Díky za příběh, jen škoda, že autor kritizuje to, co není pravda. Je třeba uvědomit si, že hra začíná v 80.leetech a v té době ooravdu produkovaly studia o jednom až třech lidech několik her ročně. Ona asi i ta legendární National League vypadala jak pong😉 později začne být hra celkem dost komplexní, vyvíjí se pár her do kupy, pracují různé týmy na konkrétních částech hry(3d, grafika, zvuk atd.) Vývoj AAA hry trvá i několik let, behem toho se hra propaguje na výstavách atd. Jeozne udělat Mmorpg, vydávat datadisky do her, reedice her, bundy atd. Škoda, že tomu autor nedal více času.
 - 
            
                	
	
	
Docela bych ocenil víc takových článků a redakčních zážitků z hraní... od Mad Games Tycoonu klidně až po XCom. Fajn změna od recenzí, témat a novinek.